Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Schoolplein is een onderdeel van de school, maak het bespreekbaar bij de ouderraad of zo. Ben al een tijdje uit de kleine kinderen.

Laat ze gewoon een algehele uitspraak doen, met wat wel of niet mag.
Bij ons staan ze na het verbod nu direct achter hek met de honden en te roken. Moet ik dus met drukke peuter doorheen 2x.

Ga lekker met je hond en of sigaret verder op staan.

Maar ja die ouders staan buiten het schoolplein dus dikke pech.
quote:Enn schreef op 29 februari 2016 @ 19:43:

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

Napraattopic OP
quote:JollyJ schreef op 29 februari 2016 @ 20:15:

[...]

?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 29 februari 2016 @ 20:27:

[...]

?Waarschijnlijk snapt ie nu waarom ze deze regel hebben bedacht. Zodat er hier gemutst zou worden ipv in een topic zelf. En hoe slim dat wel niet is van de Mods.
quote:Goede-Fee schreef op 29 februari 2016 @ 20:29:

[...]

Waarschijnlijk snapt ie nu waarom ze deze regel hebben bedacht. Zodat er hier gemutst zou worden ipv in een topic zelf. En hoe slim dat wel niet is van de Mods.Oh zo, ja dat kan goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ChuckTaylor schreef op 29 februari 2016 @ 19:49:

[...]

Om maar even eentje eruit te pikken maar er zijn meer reacties waaruit het ongeloof blijkt. Afijn ik heb inderdaad mijn zegje gedaan en daar wil ik het graag bij laten.

En dit mag ik mij niet afvragen? Als iemand zo ziek is om dan nog de energie vinden om te forummen?

Ik geef juist aan dat ze duidelijk weet waar ze het over heeft en ik er juist geen verstand van heb. Dat ik zei dat je bijna hoopt dat het niet echt is, zei ik juist vanwege de ellende die ze nu meemaakt.

Als je hier al over valt, heb je duidelijk de rest niet gelezen. Ik heb haar niet belachelijk gemaakt.
Bij zoon op school geregeld honden, al dan niet aan de lijn. Ik vind het niet kunnen.
Heb ik wat gemist?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Nee, je bent volledig bij.
quote:Enn schreef op 01 maart 2016 @ 00:06:

Nee, je bent volledig bij.

Mooi.

You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Hemel! Het ' hoe zet ik een relatie op de rem' . Nou die rem is er flink af! Hoppa onbeschermde sex, beiden niet getest. Maar he het is een nette meneer Maar ja, in bouquetreeksen zijn het natuurlijk allemaal prinsen. Dus ze wist niet beter of zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 01 maart 2016 @ 15:52:

Hemel! Het ' hoe zet ik een relatie datenop de rem' . Nou die rem is er flink af! Hoppa onbeschermde sex, beiden niet getest. Maar he het is een nette meneer Maar ja, in bouquetreeksen zijn het natuurlijk allemaal prinsen. Dus ze wist niet beter of zo.Schat, je gaat wat snel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
volgens mij gebruiken ze in bouquetjes helemaal geen condooms
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
40+ meiden gezocht. Vergis ik me nou of ben je rond je 40e ondertussen wel 'meid af'? Alsjeblieft wel he?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ben mij daar nog een wild meisje hoor.
quote:Enn schreef op 01 maart 2016 @ 16:23:

Ik ben mij daar nog een wild meisje hoor. [afbeelding]Ja. Samen met Yas zeker.......
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2016 @ 16:21:

40+ meiden gezocht. Vergis ik me nou of ben je rond je 40e ondertussen wel 'meid af'? Alsjeblieft wel he?Jij wel hoor meid.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosanna08 schreef op 01 maart 2016 @ 16:16:

volgens mij gebruiken ze in bouquetjes helemaal geen condooms Dat bedoel ik dat de TO dus daar de mosterd haalt....
Blond

Dat topic is toch van onze puntjesqueen?
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 01 maart 2016 @ 16:21:

40+ meiden gezocht. Vergis ik me nou of ben je rond je 40e ondertussen wel 'meid af'? Alsjeblieft wel he? een oud meisje.
quote:SuzanneSuus schreef op 01 maart 2016 @ 17:43:

Blond

Dat topic is toch van onze puntjesqueen?Ja Suusje
Volgens mij heb ik hard een beetje feminisme nodig. Al die mannen die hier komen snotteren met liefdesverdrietjes en zielig zijn en dan andere mannen die daar helemaal empathisch van worden, ik kan er maar moeilijk aan wennen. En eigenlijk zou ik dat juist fijn moeten vinden, denk ik.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 maart 2016 @ 18:07:

Volgens mij heb ik hard een beetje feminisme nodig. Al die mannen die hier komen snotteren met liefdesverdrietjes en zielig zijn en dan andere mannen die daar helemaal empathisch van worden, ik kan er maar moeilijk aan wennen. En eigenlijk zou ik dat juist fijn moeten vinden, denk ik.

Bedoel je hier op Viva?

En nee hoor, wat mij betreft hoef je daar helemaal niet blij van te worden.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven