Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 29 februari 2016 om 18:07
quote:WD-40 schreef op 29 februari 2016 @ 18:06:
[...]
Wat ik bedoel, op de napraat gaat het soms over topics, en als diegene die in het topic schrijven, dat er is mee geschreven op de napraat, en er weer nieuwe reageerders er naar toe komen, dan vinden ze het niet goed, ze waren net met gelijkgestemde, maar als het onderwerp door gaat op de napraat, komt er een reactie, oh, zitten jullie hier nu verder over het topic?
En dat gaat elke keer zo. Iemand tipt een topic opener dat er "geroddeld"word op de napraat, dan komen de afkeuringen binnen op het topic waar ze in mee schrijven, omdat ze daar een "andere"mening hebben over het topic, maar als je daar gaat meeschrijven, is het ook niet goed.
Kortom, wat je ook doet, het is niet goed.
En er is nog steeds geen fout woord gezegd, naar mijn mening.
Trouwens, als iemand het er niet mee eens is, wat er hier staat op de napraat, kunnen ze ook de staf gaan gebruiken.Ik ben het helemaal met je eens.
[...]
Wat ik bedoel, op de napraat gaat het soms over topics, en als diegene die in het topic schrijven, dat er is mee geschreven op de napraat, en er weer nieuwe reageerders er naar toe komen, dan vinden ze het niet goed, ze waren net met gelijkgestemde, maar als het onderwerp door gaat op de napraat, komt er een reactie, oh, zitten jullie hier nu verder over het topic?
En dat gaat elke keer zo. Iemand tipt een topic opener dat er "geroddeld"word op de napraat, dan komen de afkeuringen binnen op het topic waar ze in mee schrijven, omdat ze daar een "andere"mening hebben over het topic, maar als je daar gaat meeschrijven, is het ook niet goed.
Kortom, wat je ook doet, het is niet goed.
En er is nog steeds geen fout woord gezegd, naar mijn mening.
Trouwens, als iemand het er niet mee eens is, wat er hier staat op de napraat, kunnen ze ook de staf gaan gebruiken.Ik ben het helemaal met je eens.
maandag 29 februari 2016 om 18:10
dat er "geroddeld"word op de napraat,
Misschien is dat het 'probleem'. Het is hier dan wel toegestaan, maar wil niet zeggen dat iedereen vindt dat dan ook maar moet.
En dat doet er natuurlijk niks toe, want als het mag, kun je het afkeuren, maar niet verbieden.
Misschien is dat het 'probleem'. Het is hier dan wel toegestaan, maar wil niet zeggen dat iedereen vindt dat dan ook maar moet.
En dat doet er natuurlijk niks toe, want als het mag, kun je het afkeuren, maar niet verbieden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 29 februari 2016 om 18:17
maandag 29 februari 2016 om 18:23
maandag 29 februari 2016 om 19:04
De geloofwaardigheid van een nieuwe TO met een raar verhaal over Amerikaanse paarden in twijfel trekken vind ik van een ander kaliber dan wat hier gebeurt. Toevallig herkende ik haar een paar dagen geleden in een topic en heb er even een PB aan gewaagd om te checken of ik gelijk had en blijkt het dus inderdaad degene te zijn die ik IRL ken. Dit verhaal is dus waar en ze heeft nu ze wat helderder is ook in haar eigen topic een duidelijkere toelichting gegeven. Daarnaast heeft driekwart jaar een andere vriendin van mij ongeveer hetzelfde meegemaakt met lang niet zo vervelende complicaties als Yg en zelfs die was door de pijn en medicatie compleet het pad af. Herkende haar niet meer terug. Die is door haar darmziekte wel pijn gewend maar ging zo kapot van de pijn door die niersteen en het verguizen dat ze me opbelde dat ze n spuitje wou. Klinkt wellicht overdreven maar dat is wat angst en pijn met je kan doen. Bevallen schijnt een eitje te zijn vergeleken met dit.
En nee dan is het niet zo grappig als mensen er als sceptische Mulder en Scully op door blijven speculeren hier.
En nee dan is het niet zo grappig als mensen er als sceptische Mulder en Scully op door blijven speculeren hier.
maandag 29 februari 2016 om 19:05
Ik denk dat napraat bedoeld was om ook daadwerkelijk na te praten, dus een discussie te verplaatsen van het topic naar napraat. Ik kan me wel voorstellen dat het gek voelt wanneer je met een groepje ergens over praat in een topic, terwijl er op een andere plek andere mensen (die soms niet eens in het betreffende topic posten) over je topic zitten te praten. Ik kan me voorstellen dat dat als roddelen aanvoelt.
Tjezus, wat vals
maandag 29 februari 2016 om 19:09
quote:MevrouwJack schreef op 29 februari 2016 @ 19:05:
Ik denk dat napraat bedoeld was om ook daadwerkelijk na te praten, dus een discussie te verplaatsen van het topic naar napraat. Ik kan me wel voorstellen dat het gek voelt wanneer je met een groepje ergens over praat in een topic, terwijl er op een andere plek andere mensen (die soms niet eens in het betreffende topic posten) over je topic zitten te praten. Ik kan me voorstellen dat dat als roddelen aanvoelt.Dit plus Yg heeft afspraken met Viva dat ze niet in napraat post dus dan is het extra vervelend. Beetje vergelijkbaar denk ik als met tijdens een ban wel te kunnen meelezen op napraat maar niks kunnen zeggen.
Ik denk dat napraat bedoeld was om ook daadwerkelijk na te praten, dus een discussie te verplaatsen van het topic naar napraat. Ik kan me wel voorstellen dat het gek voelt wanneer je met een groepje ergens over praat in een topic, terwijl er op een andere plek andere mensen (die soms niet eens in het betreffende topic posten) over je topic zitten te praten. Ik kan me voorstellen dat dat als roddelen aanvoelt.Dit plus Yg heeft afspraken met Viva dat ze niet in napraat post dus dan is het extra vervelend. Beetje vergelijkbaar denk ik als met tijdens een ban wel te kunnen meelezen op napraat maar niks kunnen zeggen.
maandag 29 februari 2016 om 19:14
maandag 29 februari 2016 om 19:18
Maar goed ik kom hier alleen even vertellen dat dit verhaal gewoon waar is en dat die pijn heel erg is. En dat ik zeker weet gezien de ervaringen met de andere vriendin die ik noem dat ze niet heeft lopen overdrijven maar echt tegen de muren vloog van de ellende. That's all. Het is geen gevalletje snee in je vinger en je gedragen of je arm geamputeerd wordt.
maandag 29 februari 2016 om 19:35
Tja ik begrijp ook weleens wat niet. Iedereen maakt zijn of haar eigen keuzes. Maar om op basis van die keuzes dan maar aan te nemen dat iemand loopt te trollen is het andere uiterste.
En soms zitten dingen in de werkelijkheid wat genuanceerder in elkaar dan op het forum. Maar goed het ging mij even over het pijn verhaal niet wat ze al dan niet met haar geld doet. Fijne avond verder.
En soms zitten dingen in de werkelijkheid wat genuanceerder in elkaar dan op het forum. Maar goed het ging mij even over het pijn verhaal niet wat ze al dan niet met haar geld doet. Fijne avond verder.