Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:07:

We zijn verraden aan de moderatoren door de vaste bezoekers van het forum. Het Vivaforum kent veel passanten, maar wordt bewoond door tweeduizend mensen die er elke dag opzitten, 150 van hen vrijwel fulltime. Deze vaste bezoekers maken de dienst uit, klagen ze over elkaar. Zij sturen de gesprekken, jagen nieuwkomers die tegen de heersende moraal ingaan weg. Komen in opstand tegen de moderatoren als ze geband worden, zo intimiderend dat sommigen overspannen raakten.

Ik vraag me af wie ze hiermee bedoelen?

Zo gunstig als de reputatie van .. is, zo berucht is die van de vrouw van in de veertig. Laten we de naam op het kantoor van Sanoma vallen, dan weet de community manager meteen over wie het gaat, en wie er zenuwachtig van haar worden.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 13:36:

En alvast als antwoord op je volgende vraag:

Ja, ik zit op achterkamers en er zullen er ook wat zijn waar ik niet op zit.Godzijdank.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Dat ook nog es. Via koe naar koelkast
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:10:

[...]

???

Wat wil je niet? Ze hebben hier koelkasten. Werkende koelkasten.De hygiene is prima.
quote:impala schreef op 07 maart 2016 @ 14:09:

[...]

Allemaal ouwe koek.Ik vind het leuke ouwe koek. Dat maak je zelden mee
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:15:

Zo te lezen NRC stuk een hele lieve betrokken CM dat ze je een bericht als je te veel over jezelf verteld. Wat lief!Ze krijgt ook vast goed betaald daarvoor.
quote:Solomio schreef op 07 maart 2016 @ 14:15:

[...]

Godzijdank.
quote:Mikadoos schreef op 07 maart 2016 @ 14:15:

[...]

Ik vind het leuke ouwe koek. Dat maak je zelden mee Ik ook.

[...]

Ik vind het leuke ouwe koek. Dat maak je zelden mee Dat is al zo uitgebreid besproken op het forum. Tot in den treure. Het is niet het 1e artikel over het vivaforum, hoor.

[...]

Ik vind het leuke ouwe koek. Dat maak je zelden mee

Eerste keer dat ik de NRC stuk lees. Wel hillarisch weer.

Zo is het nu niet.
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 14:15:

[...]

Ze krijgt ook vast goed betaald daarvoor.

Die is er allang niet meer

Er is een andere CM. Lotte is reeds vertrokken.
Nu wil ik melk en ik heb alleen maar gore koffie
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:17:

[...]

Dat is al zo uitgebreid besproken op het forum. Tot in den treure. Het is niet het 1e artikel over het vivaforum, hoor.Nou en? Mogen anderen het dan niet meer bespreken.
quote:impala schreef op 06 maart 2016 @ 12:43:

[...]

Weet ik, maar dat heeft in deze beslissing niet meegespeeld volgens mij.'Sterk' team. Bij alle vreselijke beschuldigingen en smaadberichten over iemand die vermoord is (reacties die door velen gestaft zijn en waarover veel geklaagd werd op het mod-topic) zag de moderator geen reden tot ingrijpen, maar bij de twee forummers die een simpele opmerking maakten zag de moderator die reden wel?

LOEP ME MAAR aub.
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 14:18:

Nu wil ik melk en ik heb alleen maar gore koffie
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:18:

[...]

Eerste keer dat ik de NRC stuk lees. Wel hillarisch weer.

Zo is het nu niet.Was jij er dan in 2014 al?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Star schreef op 07 maart 2016 @ 14:18:

Nu wil ik melk en ik heb alleen maar gore koffie Poor you. There there.
Ik ben toch wel benieuwd wie de vrouw is waar sommige zenuwachtig van worden. Haha hoe kan je nou zenuwachtig worden van een forummer.
quote:Kia-Ora schreef op 07 maart 2016 @ 14:20:

[...]

Was jij er dan in 2014 al?Nope ik ben in juli of juni gekomen.
In je badjas tot drie uur voor het forum. Ehm ja dan ben je wel echt verslaafd.
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:22:

[...]

Nope ik ben in juli of juni gekomen.Hoe weet je dan dat het nu anders is? Misschien is het nog wel hetzelfde.
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 14:21:

Ik ben toch wel benieuwd wie de vrouw is waar sommige zenuwachtig van worden. Haha hoe kan je nou zenuwachtig worden van een forummer. Lang voor jouw tijd en zo niet interessant. En die is ook al heel lang weg.
quote:Kia-Ora schreef op 07 maart 2016 @ 14:23:

[...]

Hoe weet je dan dat het nu anders is? Misschien is het nog wel hetzelfde.Omdat je nu die berichten niet ziet.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:17:

[...]

Dat is al zo uitgebreid besproken op het forum. Tot in den treure. Het is niet het 1e artikel over het vivaforum, hoor.Weet ik, want nu ik aan het zoeken ben kom ik nog veel meer tegen. Echt leuk om te lezen en om te bespreken.
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:24:

[...]

Omdat je nu die berichten niet ziet.Lees jij alles en overal dan? Dagtaak. Past niet in 24 uur zelfs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven