Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 13:41:

Ik zit te denken om mijn haar te verven. Heb het al jaren donker chocoladebruin. Maar nu al veeeeeeel lang geleden gedaan, dus behoorlijke uitgroei en grijs Het moment voor een ander kleur, omdat wat er nog aan chocoladebruin in zit behoorlijk vervaagd is. Zit nu alleen te dubben wat. Rood of wat er ook maar naar neigt is out of the question.Je weet inmiddels vast wel wat jou het beste staat. En als dat chocoladebruin is, zou ik het daar lekker bij houden. Niet veranderen om het veranderen.
.
quote:hatsetats schreef op 07 maart 2016 @ 13:41:

Ik zit te denken om mijn haar te verven. Heb het al jaren donker chocoladebruin. Maar nu al veeeeeeel lang geleden gedaan, dus behoorlijke uitgroei en grijs Het moment voor een ander kleur, omdat wat er nog aan chocoladebruin in zit behoorlijk vervaagd is. Zit nu alleen te dubben wat. Rood of wat er ook maar naar neigt is out of the question.Maroon?
Of chocoladebruin met lichtere tinten.
quote:JollyJ schreef op 07 maart 2016 @ 13:46:

Ehm en grijs?Ja daar heb ik aan gedacht maar dan moet ik het eerst ontkleuren end aar heb ik niet zoveel zin in. Zelfde als met blond. Er blijft niet zoveel over zo hahahahhaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mooi kleurtje tas.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Daar is Hats veel te oud voor

Ik heb net de allerscherpste curry van mijn leven gegeten. Kreeg het schaaltje niet leeg. En dat wil wat zeggen

Die Thai kunnen er wat van. Afgeblust met een liter water en een ijsje.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 13:51:

Ik heb net de allerscherpste curry van mijn leven gegeten. Kreeg het schaaltje niet leeg. En dat wil wat zeggen

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Zo, dat is een flink artikel over ons aller viva forum in het nrc

http://www.nrc.nl/handelsblad/2014/11/2 ... er-1442421
[.
quote:Mikadoos schreef op 07 maart 2016 @ 13:56:

http://www.nrc.nl/handelsblad/2014/11/2 ... 442421Hier komen vrouwen die in paniek raken als de site een paar uur uit de lucht is en dan hatemails naar de moderator sturen
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 13:51:

Schijnbaar helpt het als je melk erbij drinkt in plaats van water.

Heb ik me laten vertellen hoor.
Geen melk hier. Alleen smorgens bij de koffie/thee. Melk bestel je hier niet als glas.
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 14:01:

[...]

Hier komen vrouwen die in paniek raken als de site een paar uur uit de lucht is en dan hatemails naar de moderator sturen

Dat artikel is hilarisch.
We zijn verraden aan de moderatoren door de vaste bezoekers van het forum. Het Vivaforum kent veel passanten, maar wordt bewoond door tweeduizend mensen die er elke dag opzitten, 150 van hen vrijwel fulltime. Deze vaste bezoekers maken de dienst uit, klagen ze over elkaar. Zij sturen de gesprekken, jagen nieuwkomers die tegen de heersende moraal ingaan weg. Komen in opstand tegen de moderatoren als ze geband worden, zo intimiderend dat sommigen overspannen raakten.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:05:

Geen melk hier. Alleen smorgens bij de koffie/thee. Melk bestel je hier niet als glas.Zou ik ook niet willen in een warm land als Thailand. Hoe zit het met de hygiëne daar?
Suikerklontje op je tong laten smelten helpt ook.

http://www.nrc.nl/handelsblad/2014/11/2 ... 21Allemaal ouwe koek.
.

http://www.nrc.nl/handelsblad/2014/11/2 ... 442421Ouwe mosterd. Die kenden we al.
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:08:

[...]

Zou ik ook niet willen in een warm land als Thailand. Hoe zit het met de hygiëne daar?

???

Wat wil je niet? Ze hebben hier koelkasten. Werkende koelkasten.De hygiene is prima.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:10:

[...]

???

Wat wil je niet? Ze hebben hier koelkasten. Werkende koelkasten.De hygiene is prima.Melk
Haha Impala
quote:Ttass28 schreef op 07 maart 2016 @ 14:11:

[...]

MelkNet als in NL komt het uit een pak uit de koelkast. Wat had je dan verwacht???
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 13:34:

[...]

Roos weet heus dat ik van haar hou. Ze is gewoon graag onderdanig.
Life is short. Eat dessert first.
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 14:12:

[...]

Net als in NL komt het uit een pak uit de koelkast. Wat had je dan verwacht???Hier komt melk gewoon uit een koe hoor .
Zo te lezen NRC stuk was Lotte een hele lieve betrokken CM dat ze je een bericht als je te veel over jezelf verteld. Wat lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven