Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:impala schreef op 07 maart 2016 @ 19:22:

De perma van Malu blijft.Goed zo. Die had al jaren eerder een permaban moeten krijgen, voor een paar duizend veel ergere dingen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 19:32:

[...]

Het is héél hard en hysterisch lachen vooral heel hysterisch hè
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 maart 2016 @ 19:32:

[...]

Het is héél hard en hysterisch lachen Ooooooo. Ik dacht dat er iets niet goed ging.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 20:03:

[...]

Ooooooo. Ik dacht dat er iets niet goed ging.Geen gekke gedachte
quote:Crique schreef op 07 maart 2016 @ 19:45:

[...]

Goed zo. Die had al jaren eerder een permaban moeten krijgen, voor een paar duizend veel ergere dingen.Plus nog een paar anderen.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 18:52:

[...]

Ik vind het ook raar dat mensen altijd denken dat jij en Kia elkaar niet moeten.Dat snap ik ook niet, ik vind Brie een schatje .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 20:05:

[...]

Plus nog een paar anderen.Precies ik weet er ook nog wel eentje..
Namen en rugnummers.
quote:Kia-Ora schreef op 07 maart 2016 @ 20:32:

[...]

Dat snap ik ook niet, ik vind Brie een schatje .Ze willen gewoon stoken. Jaloezie heet dat.
quote:impala schreef op 07 maart 2016 @ 08:42:

Het internetpubliek is ook veranderd. Vijftien jaar geleden was het nog enigszins elitair en vooruitstrevend om internet te hebben en op fora te schrijven. De discussies hier waren ook van veel hoger niveau.

En met de opkomst van mobiel internet is het allemaal nog platter geworden. Vroeger moest je er echt voor gaan zitten en kon je er niet even snel een oneliner uitgooien.Yup.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MalleBabbe1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:33:

[...]

Precies ik weet er ook nog wel eentje..Wie?
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 20:41:

[...]

Wie?Wie bedoelde jij dan met die paar die volgens jou een permaban moeten hebben?
quote:BridgetteDubois schreef op 07 maart 2016 @ 19:24:

[...]

En nu?Nu weent de CM haar kussentje nat
quote:MalleBabbe1 schreef op 07 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Wie bedoelde jij dan met die paar die volgens jou een permaban moeten hebben?Hee meissie ik loop zo een maandban op. Of mag het gewoon?
quote:Dadel_ schreef op 07 maart 2016 @ 21:01:

[...]

Hee meissie ik loop zo een maandban op. Of mag het gewoon?Ik zou me er maar niet aan wagen..
Ik wil best zeggen van wie ik vind dat die een perma verdient hoor. Daar staat niks over in de huisregels

Hollebollegijs bijvoorbeeld.
Mag ik ook zeggen wie ik vind dat een perma verdient? Of mag dat alleen als je dat vindt volgens de huisregels?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 maart 2016 @ 21:10:

Mag ik ook zeggen wie ik vind dat een perma verdient? Of mag dat alleen als je dat vindt volgens de huisregels?Jij mag het buiten de huisregels om zeggen.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 21:06:

Ik wil best zeggen van wie ik vind dat die een perma verdient hoor. Daar staat niks over in de huisregels

Hollebollegijs bijvoorbeeld.Mijn lijst zou eindeloos zijn en dan valt er hier niks meer te beleven
Huts!
Ik stel me bij sommigen gewoon voor dat ze eruitzien en praten als die dame in de streeptrui van 'help mijn man is klusser' laatst (' ik ben BOOS').

Dat maakt converseren echt draaglijker.
quote:Amaqanda schreef op 07 maart 2016 @ 21:12:

[...]

Jij mag het buiten de huisregels om zeggen.

Dat is fijn Ama, als ik ooit de neiging krijg om dat te doen kan ik, bij dreigende ban, verwijzen naar jouw toestemming

Maar op dit moment wil ik eigenlijk nog geen ban, dus ik wacht nog even.......
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 maart 2016 @ 21:13:

[...]

Mijn lijst zou eindeloos zijn en dan valt er hier niks meer te beleven

Bella

Mijn lijst zou denk ik ongeveer 5 of 6 namen bevatten. Maar na een tijdje zou hij wel weer aangevuld zijn denk ik.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 07 maart 2016 @ 21:13:

[...]

Mijn lijst zou eindeloos zijn en dan valt er hier niks meer te beleven

Ik denk ik begin bescheiden

Maar even serieus he, denken jullie (ja jullie, de mensen die dit denken) echt dat zeggen: 'van mij mag Pietje een perma', een ban gaat opleveren?

Waarom denken jullie dat?

Het wordt toch te pas en te onpas geroepen?

Ik heb ook nog nooit als banreden zien staan: Pietje is geband vanwege toewensen permaban.
Dat is waar. Misschien vanwege op de man?
Ik geloof dat ik dit topic in zoverre snap, dat ik snap dat het voor de harde kern is, de die-hards, de F-side?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven