Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 maart 2016 om 20:47
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:46:
Mag ik hier even komen kotsen over alle opmerkingen in het topic 'ik hou van iemand anders' als 'kies voor je eigen geluk' 'kies voor jezelf' 'kappen met je man en lekker genieten' etc.
Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ik kan daar ook niet bij. Topic niet gelezen en toch ben ik het met je eens.
Mag ik hier even komen kotsen over alle opmerkingen in het topic 'ik hou van iemand anders' als 'kies voor je eigen geluk' 'kies voor jezelf' 'kappen met je man en lekker genieten' etc.
Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ik kan daar ook niet bij. Topic niet gelezen en toch ben ik het met je eens.
donderdag 17 maart 2016 om 20:50
donderdag 17 maart 2016 om 20:52
donderdag 17 maart 2016 om 20:54
quote:Goede-Fee schreef op 17 maart 2016 @ 20:50:
Ik vind een moeder die bij een man blijft ondanks dat hij vreemd blijft gaan vind nou niet echt een goed voorbeeld voor kinderen.
Maar ja ik ben niet van ondanks alles bij elkaar moeten blijven voor de kinderen.Je kunt ook een voorbeeld geven Door te laten zien, dat je ondanks zware tijden , toch voor elkaar kunt kiezen.
Ik vind een moeder die bij een man blijft ondanks dat hij vreemd blijft gaan vind nou niet echt een goed voorbeeld voor kinderen.
Maar ja ik ben niet van ondanks alles bij elkaar moeten blijven voor de kinderen.Je kunt ook een voorbeeld geven Door te laten zien, dat je ondanks zware tijden , toch voor elkaar kunt kiezen.
donderdag 17 maart 2016 om 21:01
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:55:
[...]
Dat. Bij de eerste de beste strubbeling scheiden vind ik geen goed voorbeeld.
Ik vind vreemdgaan geen eerste de beste strubbelingen en zeker niet als die man toch contact blijft houden met die persoon.
Maar er niks mee doen en dan verliefd worden op een ander is gewoon ook niet oke.
[...]
Dat. Bij de eerste de beste strubbeling scheiden vind ik geen goed voorbeeld.
Ik vind vreemdgaan geen eerste de beste strubbelingen en zeker niet als die man toch contact blijft houden met die persoon.
Maar er niks mee doen en dan verliefd worden op een ander is gewoon ook niet oke.
donderdag 17 maart 2016 om 21:12
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:46:
Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ja, en zonder blikken od blozen het advies aannemen. De scheding is al geregeld terwijl het topic nog op de helft is.
Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ja, en zonder blikken od blozen het advies aannemen. De scheding is al geregeld terwijl het topic nog op de helft is.