Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 17:59:

[...]

Heb je de oorspronkelijke OP ook gelezen?Ik was even bezig maar het is er niet beter op geworden..
DMX-party up in here :cheer: 👅
Mag ik hier even komen kotsen over alle opmerkingen in het topic 'ik hou van iemand anders' als 'kies voor je eigen geluk' 'kies voor jezelf' 'kappen met je man en lekker genieten' etc.

Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:46:

Mag ik hier even komen kotsen over alle opmerkingen in het topic 'ik hou van iemand anders' als 'kies voor je eigen geluk' 'kies voor jezelf' 'kappen met je man en lekker genieten' etc.

Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ik kan daar ook niet bij. Topic niet gelezen en toch ben ik het met je eens.

Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Link?
Ik vind een moeder die bij een man blijft ondanks dat hij vreemd blijft gaan vind nou niet echt een goed voorbeeld voor kinderen.

Maar ja ik ben niet van ondanks alles bij elkaar moeten blijven voor de kinderen.
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Link?Ik hou van iemand anders....
quote:Goede-Fee schreef op 17 maart 2016 @ 20:50:

Ik vind een moeder die bij een man blijft ondanks dat hij vreemd blijft gaan vind nou niet echt een goed voorbeeld voor kinderen.

Maar ja ik ben niet van ondanks alles bij elkaar moeten blijven voor de kinderen.Ik in de meeste gevallen wel.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:51:

[...]

Ik hou van iemand anders....Thanks ik ga neuzen. Maar even terugkomen op je reactie. Heb je de minaars topic wel gelezen (vast wel) dat is toch ook heel krom.
quote:Goede-Fee schreef op 17 maart 2016 @ 20:50:

Maar ja ik ben niet van ondanks alles bij elkaar moeten blijven voor de kinderen.Je kunt ook een voorbeeld geven Door te laten zien, dat je ondanks zware tijden , toch voor elkaar kunt kiezen.
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 20:54:

[...]

Thanks ik ga neuzen. Maar even terugkomen op je reactie. Heb je de minaars topic wel gelezen (vast wel) dat is toch ook heel krom.

Nee van dat topic ga ik nog harder kotsen

Te gevoelig onderwerp.
Dat kan, ik niet. Ik vind wel dat als ze gaat scheiden dat verder niet met die verliefdheid te maken moet hebben.
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 20:54:

[...]

Thanks ik ga neuzen. Maar even terugkomen op je reactie. Heb je de minaars topic wel gelezen (vast wel) dat is toch ook heel krom.Die vrouwen leven in een bubbel. .kan niet anders
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 20:54:

[...]

Je kunt ook een voorbeeld geven Door te laten zien, dat je ondanks zware tijden , toch voor elkaar kunt kiezen.Dat. Bij de eerste de beste strubbeling scheiden vind ik geen goed voorbeeld.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:55:

[...]

Te gevoelig onderwerp.
quote:Goede-Fee schreef op 17 maart 2016 @ 20:55:

Dat kan, ik niet. Ik vind wel dat als ze gaat scheiden dat verder niet met die verliefdheid te maken moet hebben.Dat ben ik dan weer wel met je eens.
quote:ana_isabel schreef op 17 maart 2016 @ 20:55:

[...]

Dank je
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:56:

[...]

Dank je Graag gedaan hoor...
quote:Goede-Fee schreef op 17 maart 2016 @ 20:55:

Dat kan, ik niet. Ik vind wel dat als ze gaat scheiden dat verder niet met die verliefdheid te maken moet hebben.Eens.

[...]

Te gevoelig onderwerp.Sorry
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 20:57:

[...]

Sorry Sorry is niet nodig hoor

[...]

Dat. Bij de eerste de beste strubbeling scheiden vind ik geen goed voorbeeld.

Ik vind vreemdgaan geen eerste de beste strubbelingen en zeker niet als die man toch contact blijft houden met die persoon.

Maar er niks mee doen en dan verliefd worden op een ander is gewoon ook niet oke.

Wel ja joh, lekker voor jezelf kiezen. Fuck die 6 en 4 jarige.Ja, en zonder blikken od blozen het advies aannemen. De scheding is al geregeld terwijl het topic nog op de helft is.
quote:Star schreef op 17 maart 2016 @ 20:58:

[...]

Sorry is niet nodig hoor Dat zijn ook bizarre topics en waar ze elkaar tips geven over vreemd gaan.
quote:WD-40 schreef op 17 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Dat zijn ook bizarre topics en waar ze elkaar tips geven over vreemd gaan.En dan te bedenken hoeveel mannen er hier Door de mangel worden gehaald of over 1 kam worden geschoren qua vreemdgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven