Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Vrijwillig kinderen laten adopteren

En dan kom je op Viva terecht. Logisch.
In een open relatie is het geen vreemdgaan hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 09:28:

[...]

Niet geheel onbelangrijk inderdaad. ..Heel fijn dat bijna alle partijen nu gelukkig zijn, maar wat de motieven van vreemdgaan ook zijn, niemand verdient het om zo belazerd te worden.

Ookal ben je de grootste bitch op aarde en kan je schoonfamilie je wel schieten.Idd.
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 10:12:

En dan kom je op Viva terecht. Logisch.Correctie
quote:Ttass28 schreef op 18 maart 2016 @ 10:15:

[...]

Nou die krijgt veel shit over haar heen.

Valt mee

Het is intriest.

En dan kom je op Viva terecht. Logisch.Wegen naar Viva zijn ondoorgrondelijk.
quote:Star schreef op 18 maart 2016 @ 10:16:

[...]

Valt mee

Het is intriest.Ja ik las het topic wat erg.

quote:ana_isabel schreef op 18 maart 2016 @ 09:28:

[...]

Niet geheel onbelangrijk inderdaad. ..Heel fijn dat bijna alle partijen nu gelukkig zijn, maar wat de motieven van vreemdgaan ook zijn, niemand verdient het om zo belazerd te worden.

Ookal ben je de grootste bitch op aarde en kan je schoonfamilie je wel schieten.Zijn ex is geen bitch, er spelen andere zaken. En ja, vreemdgaan is erg, ik ben er ook zeker niet trots op. Mijn vriend ook niet. Mijn vriend had al een paar jaar eerder moeten scheiden, maar hij kon haar niet eerder alleen laten. Hoe gek het ook klinkt, hij moest haar eerst sterk genoeg laten worden om zichzelf te redden. En dat ziet zij ook in.
quote:Peacy schreef op 18 maart 2016 @ 10:17:

[...]

Wegen naar Viva zijn ondoorgrondelijk.Ik denk dat viva een patent op google heeft . Als je een vraag intikt komt viva alseerst naar boven.
weet iemand hoe het verder gegaan is met die TO die dakloos was kanker had en een huis met een tuintje wou?
geneet van 't laeve

Ik googelde net op de kwalen van de hond, ( dierenarts) dan kom ik ook op adviezen van de viva terecht.

Niet dat ik er een topic over open waarop ik googel, maar blijkbaar is googel vriendjes van de viva of zo iets.
Het Vivaforum heeft een archief dat onbeperkt terug gaat. Er is bijna geen onderwerp te bedenken dat hier nog nooit aan bod is gekomen. Iedereen die regelmatig googlet komt zo nu en dan op het Vivaforum terecht.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:WD-40 schreef op 18 maart 2016 @ 10:46:

[...]

Ik googelde net op dierenarts, dan kom ik ook op adviezen van de viva terecht.

Niet dat ik er een topic over open waarop ik googel, maar blijkbaar is googel vriendjes van de viva of zo iets.Dan heb jij een andere Google dan ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2016 @ 10:12:

In een open relatie is het geen vreemdgaan hè.Dat is een ander verhaal. Was hier niet aan de orde.
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2016 @ 10:49:

[...]

Dan heb jij een andere Google dan ik.Ligt er ook aan hoe je de termen neer zet denk ik.
quote:Marana_ schreef op 18 maart 2016 @ 10:28:

[...]

Zijn ex is geen bitch, er spelen andere zaken. En ja, vreemdgaan is erg, ik ben er ook zeker niet trots op. Mijn vriend ook niet. Mijn vriend had al een paar jaar eerder moeten scheiden, maar hij kon haar niet eerder alleen laten. Hoe gek het ook klinkt, hij moest haar eerst sterk genoeg laten worden om zichzelf te redden. En dat ziet zij ook in.

Sorry, maar dat begrijp ik echt niet...

Neemt niet weg dat ik blij voor jou ben dat je nu een fijne relatie hebt , waarin je nu wel geleerd hebt om jezelf te zijn en te communiceren naar de ander. Zo ook jouw vriend. Elke situatie kun je lering uit trekken.

En knap dat je je hier zo kwetsbaar op durft te stellen.
Je hoeft het ook niet te begrijpen, het is alleen wel fijn als het wat minder hard veroordeeld zou worden. Ik wou laten zien dat het niet allemaal zo zwartwit is. Het is echt niet alleen maar lust, en het is ook niet omdat je je partner wilt kwetsen of zo, er zit vaak veel meer achter.

Ik kan niet alles hier vertellen, dus het is ook logisch dat het niet helemaal helder wordt.

Afgelopen week waren er 2 topics over vrouwen die hun man hadden betrapt op vreemdgaan.

In het ene topic, waar het een eenmalig avontuur was geweest (waarschijnlijk), stelde mn Jolly goeie vragen aan de TO, om kijken of er toch nog een mogelijkheid was dat ze samen zouden kunnen proberen om verder te gaan, om het niet direct af te kappen.

In het andere topic was de man heel vaak vreemd gegaan, oa met de schoonzus 2 jaar geleden, en die TO was daar, logischerwijs, zo boos over dat hij direct de deur uit moest. Haar broer moest nog denken over of hij nog door kon met zijn nu zwangere vrouw, voor wie het eenmalig vreemdgaan was. De mensen die heel hard riepen dat TO het super deed, hadden over het algemeen niet zoveel begrip voor broers twijfel. Ik vond de tegenstelling met het andere topic groot.

Natuurlijk raakt het vreemdgaan van je partner je hard, en natuurlijk voel je je gekwetst. Het is echter vaak niet zo persoonlijk, het is niet dat je partner vreemd gaat omdat jij een lul/bitch bent. En als je het je lukt om dat in te zien, is er een juist een sterke basis te maken, een fundament te creëren waarop je verder kunt, zodat je relatie er sterker uit komt. Zeker als het eenmalig is geweest. Dat die man die tig dames had gehad de deur werd gewezen vond ik ook zeer begrijpelijk en terecht.
quote:Marana_ schreef op 18 maart 2016 @ 11:33:

Je hoeft het ook niet te begrijpen, het is alleen wel fijn als het wat minder hard veroordeeld zou worden. Ik wou laten zien dat het niet allemaal zo zwartwit is. Het is echt niet alleen maar lust, en het is ook niet omdat je je partner wilt kwetsen of zo, er zit vaak veel meer achter.

Ik kan niet alles hier vertellen, dus het is ook logisch dat het niet helemaal helder wordt. Vreemdgaan is nog altijd een keuze. Waarom zou je dat niet mogen veroordelen?
quote:Marana_ schreef op 18 maart 2016 @ 11:33:

Ik kan niet alles hier vertellen, dus het is ook logisch dat het niet helemaal helder wordt.

Afgelopen week waren er 2 topics over vrouwen die hun man hadden betrapt op vreemdgaan.

In het ene topic, waar het een eenmalig avontuur was geweest (waarschijnlijk), stelde mn Jolly goeie vragen aan de TO, om kijken of er toch nog een mogelijkheid was dat ze samen zouden kunnen proberen om verder te gaan, om het niet direct af te kappen.

In het andere topic was de man heel vaak vreemd gegaan, oa met de schoonzus 2 jaar geleden, en die TO was daar, logischerwijs, zo boos over dat hij direct de deur uit moest. Haar broer moest nog denken over of hij nog door kon met zijn nu zwangere vrouw, voor wie het eenmalig vreemdgaan was. De mensen die heel hard riepen dat TO het super deed, hadden over het algemeen niet zoveel begrip voor broers twijfel. Ik vond de tegenstelling met het andere topic groot.

Natuurlijk raakt het vreemdgaan van je partner je hard, en natuurlijk voel je je gekwetst. Het is echter vaak niet zo persoonlijk, het is niet dat je partner vreemd gaat omdat jij een lul/bitch bent. En als je het je lukt om dat in te zien, is er een juist een sterke basis te maken, een fundament te creëren waarop je verder kunt, zodat je relatie er sterker uit komt. Zeker als het eenmalig is geweest. Dat die man die tig dames had gehad de deur werd gewezen vond ik ook zeer begrijpelijk en terecht.Ik denk toch echt dat de (bedrogen) partner dat voor zichzelf mag en moet uitmaken Hoe hij/zij omgaat met het vreemdgaan.
quote:Hayek schreef op 18 maart 2016 @ 11:35:

[...]

Vreemdgaan is nog altijd een keuze. Waarom zou je dat niet mogen veroordelen?Iets veroordelen is evenzeer een keuze. Mijn vraag daarbij is dan weer: waarom zou je?
quote:Rocinante schreef op 18 maart 2016 @ 11:51:

[...]

Iets veroordelen is evenzeer een keuze. Mijn vraag daarbij is dan weer: waarom zou je?Dit dus!
quote:Rocinante schreef op 18 maart 2016 @ 11:51:

[...]

Iets veroordelen is evenzeer een keuze. Mijn vraag daarbij is dan weer: waarom zou je?

Ik zou dat ook alleen bij mijn eigen vrouw doen. Die is wat dat betreft aan mij verantwoording verschuldigd. Bij ieder ander vind ik het zijn/haar eigen verantwoording.

Hoewel....als m'n zwager m'n zusje zou bedriegen, denk ik dat ik daar ook wel een oordeel over zou hebben.......
Elke post zit toch een oordeel in?

Iedereen heeft zijn eigen visie. Die mag best geuit worden, zolang je de persoon niet aan de schandpaal nagelt.
Ik geloof geen snars meer van dat adoptietopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven