Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ban ban ban ban ban, raar woord eigenlijk
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 17:17:

Ik voor 'te allen tijde' in het modtopic Ai
Ik heb eens 48 uur gehad voor offtopic zwaaien en sterkte wensen in het modtopic.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:19:

Ik heb eens 48 uur gehad voor offtopic zwaaien en sterkte wensen in het modtopic.Jemig dit is wat ik zou noemen "het summum van pech hebben".
bedankt voor de antwoorden! ik ga ze nu even lezen (over anouk-sabia-vk)
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:19:

Ik heb eens 48 uur gehad voor offtopic zwaaien en sterkte wensen in het modtopic.En je zei er arrrrrrrr bij zeker?
quote:Star schreef op 20 maart 2016 @ 17:28:

[...]

En je zei er arrrrrrrr bij zeker?Nee joh. Ik zei alleen iets van 'Jammer dat je weggaat, sterkte '. En toen had ik dus 48 uur aan mijn joggingbroek.
quote:SaveTheDay schreef op 20 maart 2016 @ 17:18:

[...]

Ai Ik verbeterde de mod
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:32:

[...]

Nee joh. Ik zei alleen iets van 'Jammer dat je weggaat, sterkte '. En toen had ik dus 48 uur aan mijn joggingbroek.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:32:

[...]

Nee joh. Ik zei alleen iets van 'Jammer dat je weggaat, sterkte '. En toen had ik dus 48 uur aan mijn joggingbroek.Wie ging er weg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 17:32:

[...]

Ik verbeterde de mod Regel nummer 12347695 van de VF: mod's hebben altijd gelijk.
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 17:34:

[...]

Wie ging er weg? Ik zou het begot niet meer weten. Iemand met wie ik altijd veel lol had gehad in ieder geval, dus ik vond het oprecht jammer dat ze wegging. Maar ja, dat mag je niet zeggen he, in dit land.
Maarrrrr: het kan nog erger hoor ik zojuist: mijn zoon heeft een ban bij een spelletje, en hij leest net dat hij die kan opheffen door items te kopen voor echt geld
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 17:32:

[...]

Ik verbeterde de mod pijnlijk voor haar. Of hem natuurlijk
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:37:

Maarrrrr: het kan nog erger hoor ik zojuist: mijn zoon heeft een ban bij een spelletje, en hij leest net dat hij die kan opheffen door items te kopen voor echt geld Okej dan, bizar .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:35:

[...]

Ik zou het begot niet meer weten. Iemand met wie ik altijd veel lol had gehad in ieder geval, dus ik vond het oprecht jammer dat ze wegging. Maar ja, dat mag je niet zeggen he, in dit land.Ohw, ik dacht een sarcastische
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:37:

Maarrrrr: het kan nog erger hoor ik zojuist: mijn zoon heeft een ban bij een spelletje, en hij leest net dat hij die kan opheffen door items te kopen voor echt geld Stil nou, straks breng je ze op ideeën
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 20 maart 2016 @ 17:44:

[...]

Stil nou, straks breng je ze op ideeën We willen je ban best voortijdig opheffen, als jij je adblocker eraf haalt .
Zal ik de 'gisteren avond' ook nog even verbeteren in het reactietopic?
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:45:

[...]

We willen je ban best voortijdig opheffen, als jij je adblocker eraf haalt .Precies, en bij een aankoop van 12 Tarzans ben je een jaar lang voorkeursforummer
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 20 maart 2016 @ 17:48:

[...]

Precies, en bij een aankoop van 12 Tarzans ben je een jaar lang voorkeursforummer

Doe jij maar een maand met een Tarzan?
quote:Nouschi schreef op 20 maart 2016 @ 17:47:

Zal ik de 'gisteren avond' ook nog even verbeteren in het reactietopic? Natuurlijk, opbouwende kritiek is goed bedoeld tenslotte.
Waarschuwing.........10 euro

24 uur..........................15 euro

48 uur...........................25 euro

Maand..........................100 euro

Perma............................onbetaalbaar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 maart 2016 @ 17:49:

[...]

Doe jij maar een maand met een Tarzan?Ik kan daar geen enkele uitspraak over doen
Tjezus, wat vals
quote:SaveTheDay schreef op 20 maart 2016 @ 17:50:

[...]

Natuurlijk, opbouwende kritiek is goed bedoeld tenslotte.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven