Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:05
quote:Moiren_ schreef op 22 maart 2016 @ 17:01:
[...]
Er is geen bom afgegaan hè, niet eens gevonden. Daarbij is er morgen ook nog een dag
Bovendien gok ik dat de Mods helemaal niet in het Sanomagebouw zitten.
Als er iets ergs aan de hand is wat goed afloopt kan dat toch heel naar zijn.
Ik ben een keer met een pistool bedreigd in de metro. Ik ben er nog, maar heb er zeker wel een tijd last van gehad
[...]
Er is geen bom afgegaan hè, niet eens gevonden. Daarbij is er morgen ook nog een dag
Bovendien gok ik dat de Mods helemaal niet in het Sanomagebouw zitten.
Ik ben een keer met een pistool bedreigd in de metro. Ik ben er nog, maar heb er zeker wel een tijd last van gehad
dinsdag 22 maart 2016 om 17:07
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 17:05:
[...]
Dat is naar.
Ik ben vrij nuchter in dat soort dingen.
[...]
Dat is naar.
Ik ben vrij nuchter in dat soort dingen.
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:58:
Plus ik vind staffen vandaag ook ongepast! De mods hebben iets heel naars meegemaakt en dan moeten ze zich buigen over "kampjes" op een forum waarvan de helft fictief ed is.
Is een beetje zoals: "jaap mijn moeder is overleden", "ja ada ik heb ook iets ergs ik stootte zojuist mijn teen". Ongepast
Plus ik vind staffen vandaag ook ongepast! De mods hebben iets heel naars meegemaakt en dan moeten ze zich buigen over "kampjes" op een forum waarvan de helft fictief ed is.
Is een beetje zoals: "jaap mijn moeder is overleden", "ja ada ik heb ook iets ergs ik stootte zojuist mijn teen". Ongepast
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 maart 2016 om 17:08
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2016 @ 17:07:
[...]
[img]https://33.media.tumblr.com/7a652c72a27 ... qz4rgp.gif[/img]
[...]
[img]https://33.media.tumblr.com/7a652c72a27 ... qz4rgp.gif[/img]
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:58:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 maart 2016 om 17:09
dinsdag 22 maart 2016 om 17:11
quote:missie_m schreef op 22 maart 2016 @ 17:04:
[...]
NIET WAAR!!!
Geen beschuldiging, gewoon een vraag!
Echt, wat hebben "ze" ( bedoel ik niemand specifiek mee ) jou aangedaan dat je zo bent gaan denken?
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.
[...]
NIET WAAR!!!
Geen beschuldiging, gewoon een vraag!
Echt, wat hebben "ze" ( bedoel ik niemand specifiek mee ) jou aangedaan dat je zo bent gaan denken?
Ik zou graag een keer een kop koffie met jou gaan drinken om te kijken wat voor een persoon jij in het echt bent.
dinsdag 22 maart 2016 om 17:11