Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 april 2016 @ 16:36:

[...]

Dat is waar.

Dat ligt anders voor he's en ho's.

Onderling zeggen ze het ook tegen elkaar. Ik lach me er kapot om.
very metal
Wat zou er gebeuren als ik de volgende keer " hoer " tegen mijn glazenwasser zeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Sinds ik hier op het forum ooit las over agressieve glazenwassers die elkaar naar het leven staan en hun hand niet omdraaien voor wat functioneel geweld, spreek ik de mijne altijd heel beleefd met 'meneer' aan.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 16:38:

[...]

Een slimme, kalme, zelfbewuste slager zegt dan " o " en hooguit vraagt hij wat ze vanavond dan gaat eten. Maar waarom zou een slager haar uitschelden voor vies konijnenvoer vretende preistengel ? Touché
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 16:39:

Wat zou er gebeuren als ik de volgende keer " hoer " tegen mijn glazenwasser zeg?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 16:44:

[...]

Touché

Touché? Ik ben hier niet bezig met een steekspel volgens mij.

Zie jij dit gesprek als een gevecht?
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 16:44:

[...]

[afbeelding]

Trekt hij dan zijn shirt uit ?

Jottum.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 16:05:

[...]

Maar mag je een kledingstijl ook niet hoerig noemen?Van mij wel. Als ik jouw broek lelijk vind betekent dat niet dat ik jou ook lelijk vind.
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 16:41:

Sinds ik hier op het forum ooit las over agressieve glazenwassers die elkaar naar het leven staan en hun hand niet omdraaien voor wat functioneel geweld, spreek ik de mijne altijd heel beleefd met 'meneer' aan.Haha ja dat schijnt hier in de buurt ook zo te zijn. Ik sla het aanbod om een abonnement te nemen vriendelijk af, ik zeg altijd dat ik het zelf té leuk vind. Dan kijken ze meestal wat meewarig naar mijn ramen die al weet ik veel hoe lang niet meer zijn schoongemaakt
Tjezus, wat vals
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 16:46:

[...]

Touché? Ik ben hier niet bezig met een steekspel volgens mij.

Zie jij dit gesprek als een gevecht?Relax. Ik vond het gewoon een goede come back van Bianca
quote:Dadel_ schreef op 19 april 2016 @ 16:47:

[...]

Van mij wel. Als ik jouw broek lelijk vind betekent dat niet dat ik jou ook lelijk vind.

Ja, dat.

Da's precies wat ik ook probeerde te zeggen.
Kledingstijlen afbranden hóórt ook wel gewoon bij het vivaforum eigenlijk: topic Blouse gezocht
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 17:13:

Kledingstijlen afbranden hóórt ook wel gewoon bij het vivaforum eigenlijk: topic Blouse gezocht Oh bloody hell, ik ga op m'n handen zitten! Het is me geen ban waard..........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 19 april 2016 @ 17:15:

[...]

Oh bloody hell, ik ga op m'n handen zitten! Het is me geen ban waard..........Wil je de spijkerblouse ervan langs geven? Zo afzichtelijk is het toch ook niet
nou dat snap ik dus ook niet, wat voor banwaardigs zou je daar nou willen zeggen??
quote:Vivaneesje schreef op 19 april 2016 @ 17:23:

[...]

Wil je de spijkerblouse ervan langs geven? Zo afzichtelijk is het toch ook niet Smaken verschillen...........
quote:Hayek schreef op 19 april 2016 @ 17:25:

[...]

Smaken verschillen...........Nou die blouse is wel redelijk afzichtelijk ja maar wat kun je überhaupt voor banwaardigs over een kledingstuk zeggen. Ben oprecht benieuwd...
Ik ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2016 @ 15:38:

Plus dat ik het totaal iets anders vind als je hier iemand omschrijft en van diegene iets vindt, als dat je in iemands topic tegen diegene zegt " wat ben jij lelijk / hoerig / tokkie / of iets anders valserigs, oncomplimenteus, harkerigs afbrandends " .

raar toch eigenlijk, dat dat op NP (in veel gevallen) wel getolereerd wordt.

ik vind dat als je dat hier doet net zo goed recht in iemands gezicht

en ook wel lekker makkelijk, het hier zeggen omdat je dan minder kans hebt een ban op te lopen
quote:borboletas schreef op 19 april 2016 @ 17:27:

[...]

Nou die blouse is wel redelijk afzichtelijk ja maar wat kun je überhaupt voor banwaardigs over een kledingstuk zeggen. Ben oprecht benieuwd...Eerder over degene die 'm zou dragen.
quote:borboletas schreef op 19 april 2016 @ 17:27:

[...]

Nou die blouse is wel redelijk afzichtelijk ja maar wat kun je überhaupt voor banwaardigs over een kledingstuk zeggen. Ben oprecht benieuwd...

Jij. Foking. Lelijke kutblouse! Schaam je je niet ofzo? Wat zijn dat voor leleke frutsels op je schouder. Je lijkt wel een gay! Vieze kutgay!

Iets in die richting denk ik.
nou blijf dan maar lekker op je handen zitten, hayek
quote:Elsa schreef op 19 april 2016 @ 17:37:

nou blijf dan maar lekker op je handen zitten, hayekJa, doe ik ook. Zie ook geen reden om onaardig tegen de TO te doen.......
Ik bedoelde eigenlijk dat je er de klok op gelijk kunt zetten dat er in zo'n topic al snel iemand komt roepen dat het lilluk is. En ja hoor, meteen de eerste (later aangepaste) reactie: "Weet je zeker dat het niet iets handgemaakts is, het ziet er uit als goedbedoelde, maar niet zo gelukte huisvlijt....."

Dat gaat nou eenmaal zo op dit forum, dat heeft Barbie inmiddels ook ontdekt, en dan toch maar doorgaan met selfies posten.
quote:Dana schreef op 19 april 2016 @ 17:44:

Ik bedoelde eigenlijk dat je er de klok op gelijk kunt zetten dat er in zo'n topic al snel iemand komt roepen dat het lilluk is. En ja hoor, meteen de eerste (later aangepaste) reactie: "Weet je zeker dat het niet iets handgemaakts is, het ziet er uit als goedbedoelde, maar niet zo gelukte huisvlijt....."

Dat gaat nou eenmaal zo op dit forum, dat heeft Barbie inmiddels ook ontdekt, en dan toch maar doorgaan met selfies posten.Kleding afkraken vind ik wel iets anders dan een persoonlijke aanval op iemand zijn uiterlijk en de reacties in dat topic zijn nog heel mild in vergelijking wat barbie allemaal naar haar hoofd geslingerd krijgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven