Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 25 maart 2016 om 19:41
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2016 @ 19:27:
[...]
Ja alles mag, maar bloedirritant is het wel. Echt, in hoeveel topics en hoe vaak kun je neuzelen over je kat?? Of over wat je eet etc. Genoeg eettopics, huistopics etc. laat dit dan gewoon napraat zijn.Ik lees er gewoon overheen. En ik hartje katten.
[...]
Ja alles mag, maar bloedirritant is het wel. Echt, in hoeveel topics en hoe vaak kun je neuzelen over je kat?? Of over wat je eet etc. Genoeg eettopics, huistopics etc. laat dit dan gewoon napraat zijn.Ik lees er gewoon overheen. En ik hartje katten.
vrijdag 25 maart 2016 om 19:48
quote:Vivaneesje schreef op 25 maart 2016 @ 17:29:
[...]
Hier kan ik niet om lachen. Een grapje is niet erg maar een topic helemaal om zeep helpen met off topic geklets is best wel lullig.
Veel meer dan een mededeling is die op niet. Geen idee wat ze er mee wil, en het is nou niet bepaald zo dat to even helderheid is komen geven.
Maar goed, hier en daar is de vakantie begonnen dus er zullen nog wel meer vreemde topics opduiken.
[...]
Hier kan ik niet om lachen. Een grapje is niet erg maar een topic helemaal om zeep helpen met off topic geklets is best wel lullig.
Veel meer dan een mededeling is die op niet. Geen idee wat ze er mee wil, en het is nou niet bepaald zo dat to even helderheid is komen geven.
Maar goed, hier en daar is de vakantie begonnen dus er zullen nog wel meer vreemde topics opduiken.
vrijdag 25 maart 2016 om 20:19