Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 maart 2016 om 00:46
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:40:
[...]
[img]http://iv1.lisimg.com/image/5042809/500full.jpg[/img]Soheey, dan heb jij genoeg zorgen. Je schreef wel dat je geen hart hebt, maar ik zie dat je ook geen goed gebit hebt. (grapjuh)
[...]
[img]http://iv1.lisimg.com/image/5042809/500full.jpg[/img]Soheey, dan heb jij genoeg zorgen. Je schreef wel dat je geen hart hebt, maar ik zie dat je ook geen goed gebit hebt. (grapjuh)
LOEP ME MAAR aub.
zondag 27 maart 2016 om 00:47
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:45:
[...]
Ja? Ik heb altijd het idee dat Viva zo'n diverse dynamiek heeft door de enorme verschillen binnen de "doelgroep". Er is niet echt een doelgroep.Binnen elke doelgroep zul je ook diversiteit vinden. Een doelgroep heeft één ding gemeenschappelijk. Meer niet.
[...]
Ja? Ik heb altijd het idee dat Viva zo'n diverse dynamiek heeft door de enorme verschillen binnen de "doelgroep". Er is niet echt een doelgroep.Binnen elke doelgroep zul je ook diversiteit vinden. Een doelgroep heeft één ding gemeenschappelijk. Meer niet.
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 27 maart 2016 om 00:48
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:45:
[...]
Ja? Ik heb altijd het idee dat Viva zo'n diverse dynamiek heeft door de enorme verschillen binnen de "doelgroep". Er is niet echt een doelgroep.Maakt vrij weinig uit hoor. Op mijn ouwe forum zaten verhoudingsgewijs veel meer mannen dan hier en er was wel degelijk een vast omlijnde doelgroep, maar zeker in de glorietijd konden ze hier nog een puntje zuigen aan de rellen die daar plaatsgrepen. Ik mis het nog wel eens .
[...]
Ja? Ik heb altijd het idee dat Viva zo'n diverse dynamiek heeft door de enorme verschillen binnen de "doelgroep". Er is niet echt een doelgroep.Maakt vrij weinig uit hoor. Op mijn ouwe forum zaten verhoudingsgewijs veel meer mannen dan hier en er was wel degelijk een vast omlijnde doelgroep, maar zeker in de glorietijd konden ze hier nog een puntje zuigen aan de rellen die daar plaatsgrepen. Ik mis het nog wel eens .
zondag 27 maart 2016 om 00:52
zondag 27 maart 2016 om 00:53
zondag 27 maart 2016 om 00:55
zondag 27 maart 2016 om 00:55
zondag 27 maart 2016 om 00:56