Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 14:49:

Wat zijn die lui in het supermarkt ergernissen topic toch een stel onverdraagzame (vul maar in) met elkaar.

Ongelofelijk hè?

Ik erger me zelden in de supermarkt en zie in de supermarkt waar ik kom ook anderen mensen zich niet ergeren.

Een van mijn kinderen werkt in een winkel ( bijbaantje) en zij maakt toch soms hele onbeschofte mensen mee.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 26 maart 2016 @ 16:12:

[...]

Ongelofelijk hè?

Ik erger me zelden in de supermarkt en zie in de supermarkt waar ik kom ook anderen mensen zich niet ergeren.

Een van mijn kinderen werkt in een winkel ( bijbaantje) en zij maakt toch soms hele onbeschofte mensen mee.Ik zie inderdaad ook weleens heel onbeschofte mensen. En op de één of andere manier zijn dat toch echt de types die in dat topic schrijven over treuzelende bejaarden en vervelende kinderen. Wat moet je dan een vreselijk leven hebben met je gehaast, gestress en ge-erger denk ik dan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En he3t de normaalste zaak vinden
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:22:

[...]

Ja, lach maar. Ik ben tenslotte degene die met de billen bloot moet in het " ik beken " topic.

Wat een rot topic is dat trouwens geworden. Bizar hoeveel mensen de strekking van dat topic ook totaal niet begrepen hebben. Begrijpend lezen is nogal " een dingetje " voor vele, vele mensen.

Meestal kan ik mijn rare gedachtenkronkels niet verklaren.

Maar ineens wist ik !!! waarom ik al een uurtje met de bijzondere mantra 'BillenGewoonBloot' in mijn hoofd loop.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 26 maart 2016 @ 17:24:

[...]

Meestal kan ik mijn rare gedachtenkronkels niet verklaren.

Maar ineens wist ik !!! waarom ik al een uurtje met de bijzondere mantra 'BillenGewoonBloot' in mijn hoofd loop.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 15:09:

[...]

Dat claimen laat je toch zelf gebeuren denk ik altijd maar. (Schoon)ma kan je uitnodigen, jij kan gewoon 'nee' zeggen toch?

Ik kan dat.

Maar heel veel niet blijkbaar, zie topics. Ik snap ze vaak ook wel. Nee is geen populair woordje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:07:

[...]

Wijze schoonmoeders tackelen dat probleem door ook de ouders van hun schone dochter uit te nodigen.Nog erger.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2016 @ 15:07:

[...]

Wijze schoonmoeders tackelen dat probleem door ook de ouders van hun schone dochter uit te nodigen.Gezellig en gastvrij. En op de voordeur een krans met zo'n houten label waarop met witte letters "Welkom" staat geschreven, of het bordje "Home".
LOEP ME MAAR aub.
Ik denk dat ik maar moet stoppen met reageren in het topic "Niet verliefd, wel aangetrokken tot?!".

Ik vrees dat ik, als ik nu niet stop, een keer tegen een ban op ga lopen..........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:27:

Ik denk dat ik maar moet stoppen met reageren in het topic "Niet verliefd, wel aangetrokken tot?!".

Ik vrees dat ik, als ik nu niet stop, een keer tegen een ban op ga lopen..........Zo zonde van je energie vooral.
quote:Star schreef op 26 maart 2016 @ 15:13:

[...]

Nee joh, altijd een heel andere stand hier. Altijd Tokkies de tegenpartij. Die wil je niet uit je brunch.Tokkies leggen de paaseitjes natuurlijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:28:

[...]

Zo zonde van je energie vooral.Je hebt gelijk. Ik merk dat ik me boos zit te maken. Dat gaat niks opleveren......
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:29:

[...]

Je hebt gelijk. Ik merk dat ik me boos zit te maken. Dat gaat niks opleveren......Nee. Ik reageer vaak al bewust niet in dat soort topics.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:30:

[...]

Nee. Ik reageer vaak al bewust niet in dat soort topics.Wat ben jij berekenend zeg.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:30:

[...]

Nee. Ik reageer vaak al bewust niet in dat soort topics.Meh.....ik zou willen dat ik zo verstandig was.
quote:Amaqanda schreef op 27 maart 2016 @ 00:31:

[...]

Wat ben jij berekenend zeg.Absoluut. Dat kan als je geen hart hebt.
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:31:

[...]

Meh.....ik zou willen dat ik zo verstandig was.

Hoe lang forum je?

Na 14 jaar gaat het me redelijk af
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:32:

[...]

Hoe lang forum je?

Na 14 jaar gaat het me redelijk af Op dit forum nog niet zo lang. In totaal net iets langer dan jij.
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:33:

[...]

Op dit forum nog niet zo lang. In totaal net iets langer dan jij. Dit forum is wel vrij uniek wat dynamiek betreft vind ik.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:32:

[...]

Absoluut. Dat kan als je geen hart hebt.Heb je een pacemaker of ging een-of-andere-Rob-de-Nijs er met je hart van door (liedjes-taal)
LOEP ME MAAR aub.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:34:

[...]

Dit forum is wel vrij uniek wat dynamiek betreft vind ik.Overwegend vrouwen. Dat doet wel wat met de dynamiek. De hoeveelheid drama is minder uniek dan je misschien zou verwachten.....
quote:missie_m schreef op 27 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Heb je een pacemaker of ging een-of-andere-Rob-de-Nijs er met je hart van door (liedjes-taal)
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Overwegend vrouwen. Dat doet wel wat met de dynamiek. De hoeveelheid drama is minder uniek dan je misschien zou verwachten.....Drama vind ik wel meevallen, de dynamiek vaak interessant. Zou bet een leuk onderzoek zijn
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 00:41:

[...]

Drama vind ik wel meevallen, de dynamiek vaak interessant. Zou bet een leuk onderzoek zijn Ik heb heel lang meegedraaid op een forum met overwegend mannen. Het verschil in dynamiek was minder groot dan je zou verwachten.
quote:Hayek schreef op 27 maart 2016 @ 00:43:

[...]

Ik heb heel lang meegedraaid op een forum met overwegend mannen. Het verschil in dynamiek was minder groot dan je zou verwachten.Ja? Ik heb altijd het idee dat Viva zo'n diverse dynamiek heeft door de enorme verschillen binnen de "doelgroep". Er is niet echt een doelgroep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven