Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 april 2016 om 01:18
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:12:
[...]
Ik ben opgegroeid met biodanza alleen heette het toen niet zo.
Men biodanzaade er in mijn jeugd lustig op los. In de tuin, op straat, rond kampvuren, overal.
Ik ben er een beetje mee overvoerd.Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.
[...]
Ik ben opgegroeid met biodanza alleen heette het toen niet zo.
Men biodanzaade er in mijn jeugd lustig op los. In de tuin, op straat, rond kampvuren, overal.
Ik ben er een beetje mee overvoerd.Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.
zondag 24 april 2016 om 01:19
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 01:18:
[...]
Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.Ik deed het laatst voor aan mijn puber, hij vond het zeer stom.
[...]
Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.Ik deed het laatst voor aan mijn puber, hij vond het zeer stom.
zondag 24 april 2016 om 01:20
zondag 24 april 2016 om 01:24
zondag 24 april 2016 om 01:24
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 01:18:
[...]
Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.
Had je bijna gestafd van het lachen.
Owwwww The Cure en dat we dan met zeep ons haar deden en zwart oogpotlood op en dan treurig kijken in van die lage danskelders.
Zo sexy allemaal.
[...]
Maar dat was toen gewoon de vigerende manier van dansen. In de jaren tachtig werd de biodanza vervangen door de rolbezem. Dat je daar volledig in het zwart gekleed diep voorover gebogen de vloer stond te vegen met je Robert Smith-warhoofd, op de maat van zompige new wave. Ik dans nog steeds zo, en mijn kinderen nemen het me niet in dank af.
Owwwww The Cure en dat we dan met zeep ons haar deden en zwart oogpotlood op en dan treurig kijken in van die lage danskelders.
Zo sexy allemaal.
zondag 24 april 2016 om 01:27
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:24:
[...]
Zo sexy allemaal.Nou he, wat een vrolijkheid. Ja en heel sexy idd. Wat een rotjeugd.
[...]
Zo sexy allemaal.Nou he, wat een vrolijkheid. Ja en heel sexy idd. Wat een rotjeugd.
zondag 24 april 2016 om 01:29
quote:cochise schreef op 24 april 2016 @ 01:24:
LV?
http://www.dumpert.nl/mediabase/2258361 ... chtig.html
LV?
http://www.dumpert.nl/mediabase/2258361 ... chtig.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.