Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Het-groepje schreef op 20 mei 2016 @ 20:59:

[...]

Bevestiging van theorie
O meeeeeen dat mensen nog reageren opnzo'n topic over Obesitas is geen ziekte
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moirai schreef op 20 mei 2016 @ 18:59:

[...]

Misschien stom hoor, maar ze kan toch gewoon in jouw dossier kijken?

Ik heb trouwens liever de assistente voor uitstrijkjes ed.

Ja maar daar gaat t niet om. Ik heb niet altijd zin om te vertellen wat er is.

Bij ons zijn er meerdere assistentes die de uitstrijkjes doen. En ik laat het met enige regelmaat doen, is er steeds een ander. Vind ik niet prettig dus doet de huisarts het.
quote:hatsetats schreef op 20 mei 2016 @ 22:31:

[...]

Ja maar daar gaat t niet om. Ik heb niet altijd zin om te vertellen wat er is.

Bij ons zijn er meerdere assistentes die de uitstrijkjes doen. En ik laat het met enige regelmaat doen, is er steeds een ander. Vind ik niet prettig dus doet de huisarts het.

Ah ja, ik heb steeds een andere huisarts

De assistente ken ik zelfs van de zwemles

Ik vertel nooit uitgebreid, maar wel in een paar woorden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:WD-40 schreef op 20 mei 2016 @ 16:11:

[...]

Tass begint toch dit onderwerp op de napraat?

Ik wil ook wel antwoorden met dat ze gelijk heeft hoor, ook prima.Al had ze gepost dat dr sok afzakte was het nog haar fout, hou toch op zeg.
Takkie krijgt een pak rammel

Oei, oei. Moeder is boos. Ze heeft de hele dag de vloer geboend. En het tapijt geschrobd. Maar nu staan er vieze hondenpoten

op de schone vloer. Wie heeft godverrdomme die kolere tyfushond naar binnen gelaten, vraagt moeder.

Jip kijkt beteuterd. Hij heeft moeder nog nooit zo boos gezien. Maar nu is het menens. Jip maakt dat hij wegkomt. Voordat hij er van langs krijgt.

Hij rent snel de tuin in. En kruipt door het gat in de heg. Naar de tuin van Janneke. Dag Jip, zegt de vader van Janneke. Ik had je

toch gezegd dat je niet meer door het gat mocht kruipen? Dan groeit de heg niet dicht. En rent Takkie almaar onze tuin in.

Kijk nou toch, hij schijt op ons gazon. Dat is toch niet fraai, is het wel Jip? Nee, fraai is het niet. Dat vindt Jip ook.

De vader van Janneke duwt Jip met zijn neus op een hondendrol. Het lijkt warempel net een negerdrol, zegt Jannekes vader.

Jip kijkt bedenkelijk. Maar de vader van Janneke moet lachen. Ik mag dat zeggen want ik kom uit een andere tijd. De tijd van Annie

M.G. Schmidt. Jip lacht. Janneke lacht ook. En dan gaan ze binnen spelen. En Takkie, krijgt hij nog slaag? Neen, Takkie wordt in

een juten zak verzwaard met bakstenen in de sloot gemieterd. Net goed, lacht moeder.

Bron: schrikkelkalender
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
......en ze leefden nog lang en gelukkig.....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Ttass28 schreef op 20 mei 2016 @ 12:09:

[...]

De vorige keer dat ze aan de telefoon zei dat ik griep had terwijl het longonsteking was. Was het niet de bedoeling dat de assistente dat mocht zeggen. Dat zei de huisarts ook. Ze baseerde dat op kwestie van symptomen. Je begrijpt dan dat ik van streek ben.Ja, kan me indenken dat de woorden van een assistente dan weinig vertrouwen bieden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Grobbekuiken schreef op 20 mei 2016 @ 15:39:

Tass, als de uitslagen goed zijn, wat valt er dan toe te lichten? Kennelijk is er medisch gezien dan niks aan de hand.

Maar dit klopt ook Tass.

Want de feitelijke bloedwaarden bepalen nu de woorden van de assistente. Niet jouw klachten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2016 @ 16:39:

[...]

Op jou kan ik tenminste rekenen.

[afbeelding]Mozeskrommele BGB!
quote:Enn schreef op 20 mei 2016 @ 23:16:

[...]

Maar dit klopt ook Tass.

Want de feitelijke bloedwaarden bepalen nu de woorden van de assistente. Niet jouw klachten.Ja klopt. Ik wil de waarde weten ook al is het positief. Dan kan ik het onthouden de cijfertjes etc.
quote:Ttass28 schreef op 20 mei 2016 @ 23:17:

[...]

Ja klopt. Ik wil de waarde weten ook al is het positief. Dan kan ik het onthouden de cijfertjes etc.Als je langs fietst kan je de assistente even om een uitdraai vragen als je dat prettig vindt.
Moirai wat geef je goed advies op het topic van de alleenstaande vader. En wat heb je het goed opgepakt met je zoon. Wou ik toch even zeggen.
Dank je Tass
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 20 mei 2016 @ 22:51:

Takkie krijgt een pak rammel

Oei, oei. Moeder is boos. Ze heeft de hele dag de vloer geboend. En het tapijt geschrobd. Maar nu staan er vieze hondenpoten

op de schone vloer. Wie heeft godverrdomme die kolere tyfushond naar binnen gelaten, vraagt moeder.

Jip kijkt beteuterd. Hij heeft moeder nog nooit zo boos gezien. Maar nu is het menens. Jip maakt dat hij wegkomt. Voordat hij er van langs krijgt.

Hij rent snel de tuin in. En kruipt door het gat in de heg. Naar de tuin van Janneke. Dag Jip, zegt de vader van Janneke. Ik had je

toch gezegd dat je niet meer door het gat mocht kruipen? Dan groeit de heg niet dicht. En rent Takkie almaar onze tuin in.

Kijk nou toch, hij schijt op ons gazon. Dat is toch niet fraai, is het wel Jip? Nee, fraai is het niet. Dat vindt Jip ook.

De vader van Janneke duwt Jip met zijn neus op een hondendrol. Het lijkt warempel net een negerdrol, zegt Jannekes vader.

Jip kijkt bedenkelijk. Maar de vader van Janneke moet lachen. Ik mag dat zeggen want ik kom uit een andere tijd. De tijd van Annie

M.G. Schmidt. Jip lacht. Janneke lacht ook. En dan gaan ze binnen spelen. En Takkie, krijgt hij nog slaag? Neen, Takkie wordt in

een juten zak verzwaard met bakstenen in de sloot gemieterd. Net goed, lacht moeder.

Bron: schrikkelkalenderUit: Lenie uit de Takkestroat.
Ik zit net de Pluk van de Petteflet te kijken.

Ik voel opeens weer heel jong.

Leuke acteur ook. Zo ken ik ze weer. Arjan Ederveen, Sinterklaas of Kees van Flodder of zijn eigen naam ben ik even kwijt, Heerlijk zijn ook de kapsels. Annie M.G. Schmidt is een kanjer. En de scriptschrijver ook.

Jip en Janneke vind ik nog steeds niks. Is zo zwart/wit.
quote:Moirai schreef op 20 mei 2016 @ 23:19:

[...]

Als je langs fietst kan je de assistente even om een uitdraai vragen als je dat prettig vindt.Ja ga ik vragen maandag.
Zo, ik ben alleen vergeten om mijn letters blauw te maken. Even een beetje 'vertrouwdheid' erin gooien hoor!
quote:Grobbekuiken schreef op 20 mei 2016 @ 15:39:

Tass, als de uitslagen goed zijn, wat valt er dan toe te lichten? Kennelijk is er medisch gezien dan niks aan de hand.Hier wil ik toch nog even mijn plasje over doen. Je kunt soms al klachten hebben als je laagnormale waardes hebt, of nét boven de ondergrens zit. Ik heb meerdere keren van een assistente te horen gekregen dat alles prima in orde was, terwijl ik het randje van een tekort zat en er heel veel klachten van had. Pas toen de huisarts naar de uitslagen had gekeken, bleek er toch iets aan de hand te zijn. Ik vraag altijd om de uitslagen en of de dokter er even naar wil kijken, want ik vertrouw assistentes daar niet meer mee. Het is te vaak fout gegaan.
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 21 mei 2016 @ 07:48:

[...]

Hier wil ik toch nog even mijn plasje over doen. Je kunt soms al klachten hebben als je laagnormale waardes hebt, of nét boven de ondergrens zit. Ik heb meerdere keren van een assistente te horen gekregen dat alles prima in orde was, terwijl ik het randje van een tekort zat en er heel veel klachten van had. Pas toen de huisarts naar de uitslagen had gekeken, bleek er toch iets aan de hand te zijn. Ik vraag altijd om de uitslagen en of de dokter er even naar wil kijken, want ik vertrouw assistentes daar niet meer mee. Het is te vaak fout gegaan.Dat is ook de rede dat ik uitleg wil weten. Vandaar ook de afspraak maandag.
Dua Lipa- Be The One

Even een muziekje tegen aan gooien.
quote:AllieBrosh schreef op 21 mei 2016 @ 07:48:

[...]

Hier wil ik toch nog even mijn plasje over doen. Je kunt soms al klachten hebben als je laagnormale waardes hebt, of nét boven de ondergrens zit. Ik heb meerdere keren van een assistente te horen gekregen dat alles prima in orde was, terwijl ik het randje van een tekort zat en er heel veel klachten van had. Pas toen de huisarts naar de uitslagen had gekeken, bleek er toch iets aan de hand te zijn. Ik vraag altijd om de uitslagen en of de dokter er even naar wil kijken, want ik vertrouw assistentes daar niet meer mee. Het is te vaak fout gegaan.Denk je dat de assistente de uitslagen asn jou geeft zonder dat deze gevalideerd zijn door de ha?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 21 mei 2016 @ 11:16:

[...]

Denk je dat de assistente de uitslagen asn jou geeft zonder dat deze gevalideerd zijn door de ha?Volgens mij mag dat niet eens.
quote:Moirai schreef op 21 mei 2016 @ 11:31:

[...]

Volgens mij mag dat niet eens.Precies, het mag doorgegeven worden na validatie. Dat wil niet zeggen dat dat in elke praktijk zo gaat maar dat zal dan een uitzindering zijn.
Je bent zelf een theepot
wat een onsmakelijke plaatjes op actueel pijler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven