Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 20 mei 2016 om 17:14
vrijdag 20 mei 2016 om 17:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 17:12:
[...]
Ja maar jij bent een man .
Ik ben trouwens best goed met algebra en ik vind het zelfs leuk, maar op mijn werk heb ik er niks aan. Dus ik snap Loeki wel Algebra is gewoon nuttig om een beetje logisch te leren nadenken.
[...]
Ja maar jij bent een man .
Ik ben trouwens best goed met algebra en ik vind het zelfs leuk, maar op mijn werk heb ik er niks aan. Dus ik snap Loeki wel Algebra is gewoon nuttig om een beetje logisch te leren nadenken.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 20 mei 2016 om 17:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 mei 2016 @ 17:30:
Dat heb ik weer. Door al die topics op Seks lees ik nu steeds 'vriend ongeluk, beft mij niet als eerste'.
Ik blijf het overigens bijzonder vinden: een OP waaruit duidelijk blijkt dat er een dieper gelegen probleem is, en een TO die tien pagina's nodig heeft om dat onder ogen te zien.
Dat heb ik weer. Door al die topics op Seks lees ik nu steeds 'vriend ongeluk, beft mij niet als eerste'.
Ik blijf het overigens bijzonder vinden: een OP waaruit duidelijk blijkt dat er een dieper gelegen probleem is, en een TO die tien pagina's nodig heeft om dat onder ogen te zien.
Slik die kikker!
vrijdag 20 mei 2016 om 17:51
quote:AllieBrosh schreef op 20 mei 2016 @ 17:40:
[...]
Ik blijf het overigens bijzonder vinden: een OP waaruit duidelijk blijkt dat er een dieper gelegen probleem is, en een TO die tien pagina's nodig heeft om dat onder ogen te zien.Maar ze onderkent het wel en ze begint niet meteen over zure gleuven en zo. Ik vind haar eigenlijk wel stoer.
[...]
Ik blijf het overigens bijzonder vinden: een OP waaruit duidelijk blijkt dat er een dieper gelegen probleem is, en een TO die tien pagina's nodig heeft om dat onder ogen te zien.Maar ze onderkent het wel en ze begint niet meteen over zure gleuven en zo. Ik vind haar eigenlijk wel stoer.
vrijdag 20 mei 2016 om 18:59
quote:hatsetats schreef op 20 mei 2016 @ 15:51:
En ik vertel ook niet wat er mankeert hoor als ik een afspraak wil. Dat bespreek ik wel met de huisarts, niet met haar. Ik kan prima inschatten of ik vandaag een afspraak moet of dat eind van de week ook goed is. Niet omdat ik op haar neerkijk maar omdat ik gewoon niet alles aan iedereen wil vertellen.
Misschien stom hoor, maar ze kan toch gewoon in jouw dossier kijken?
Ik heb trouwens liever de assistente voor uitstrijkjes ed.
En ik vertel ook niet wat er mankeert hoor als ik een afspraak wil. Dat bespreek ik wel met de huisarts, niet met haar. Ik kan prima inschatten of ik vandaag een afspraak moet of dat eind van de week ook goed is. Niet omdat ik op haar neerkijk maar omdat ik gewoon niet alles aan iedereen wil vertellen.
Misschien stom hoor, maar ze kan toch gewoon in jouw dossier kijken?
Ik heb trouwens liever de assistente voor uitstrijkjes ed.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
vrijdag 20 mei 2016 om 19:08
Lang niet meer geweest hier.
In Margriet 20 - 27 mei staat een leuke voedings-IQ test. Dar staan een paar leuke dingen in bij de antwoorden.
Ik moet nog eten.
En Peter R. de Vries is echt wel leuk en leerzaam om te kijken naar "Internetpesters aangepakt."
Wat je allemaal kan hengelen als je via internet gaat daten. Lijkt verzonnen maar ik geloof wel in zulk toeval.
Ik geloof niet in internetdaten om die reden. Ik hengel liever in natura.
Dat topic heb ik nog niet volledig gelezen, maar ik weet nu dat het er is.
In Margriet 20 - 27 mei staat een leuke voedings-IQ test. Dar staan een paar leuke dingen in bij de antwoorden.
Ik moet nog eten.
En Peter R. de Vries is echt wel leuk en leerzaam om te kijken naar "Internetpesters aangepakt."
Wat je allemaal kan hengelen als je via internet gaat daten. Lijkt verzonnen maar ik geloof wel in zulk toeval.
Ik geloof niet in internetdaten om die reden. Ik hengel liever in natura.
Dat topic heb ik nog niet volledig gelezen, maar ik weet nu dat het er is.
vrijdag 20 mei 2016 om 19:12
vrijdag 20 mei 2016 om 19:16
quote:Moirai schreef op 20 mei 2016 @ 19:01:
Wat is bloeb bloeb?
*speciaal voor BGB*
Ooooooo, hb hem door.
Ik dacht dus zoiets als " koekoek " maar toen ik het eens vroeg kreeg ik een hele rare uitleg. Het schijnt het geluid te zijn wat je maakt als je je vingrr onder je oog houdt. En let op : dat is dus geen teken van " ik heb jou wel door , ik weet hoe het zit " . Wat het wel was ben ik vergeten want het sloeg echt weer helemaal nergens op.
Wat is bloeb bloeb?
*speciaal voor BGB*
Ooooooo, hb hem door.
Ik dacht dus zoiets als " koekoek " maar toen ik het eens vroeg kreeg ik een hele rare uitleg. Het schijnt het geluid te zijn wat je maakt als je je vingrr onder je oog houdt. En let op : dat is dus geen teken van " ik heb jou wel door , ik weet hoe het zit " . Wat het wel was ben ik vergeten want het sloeg echt weer helemaal nergens op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.