Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juni 2016 @ 19:41:

Volgens mij is dat topic al weggehaald. Iets over zaad.Oh ja, Amand wordt inderdaad helemaal gek als iemand een probleem heeft en daarbij suggereert dat het wel eens aan de betrokken man zou kunnen liggen. Zelfs als het gaat over de zaadkwaliteit, waar zo'n man toch uiteindelijk zelf ook geen invloed op heeft
quote:Nouschi schreef op 18 juni 2016 @ 19:45:

Ach ach ach hij heeft verschillende posts gestaft voor 'op de man'. Wat een kinderachtig gedoe zeg.What else is new.
Enkel verswikt

Dat " en nu / geen idee wat ik moet doen / .. " , is dat vragen om een medisch advies ? In dat geval zoek ik wel even de hele pijler af ; ik denk dat de helft van de topics weg kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik begrijp Amand niet, niks van zijn posts. Ik vind hem altijd erg vervelend overkomen. Maarja dat ben ik dus dat zegt niks
VerSwikt.
Ps. Amand bleef bij zijn mening dat als de normale bevruchting niet lukt dat je dan ook geen media behandeling moet nemen want zo heeft OLH of moedernatuur het niet gewild.

Was echt ongepast.
Ja je enkel verswikken is echt zoooo irritant. Vooral in de groei verswik je echt van alles.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juni 2016 @ 19:47:

[...]

Oh ja, Amand wordt inderdaad helemaal gek als iemand een probleem heeft en daarbij suggereert dat het wel eens aan de betrokken man zou kunnen liggen. Zelfs als het gaat over de zaadkwaliteit, waar zo'n man toch uiteindelijk zelf ook geen invloed op heeft En zo heftig reageert hij ook op BAM moeders. Dat vrouwen zonder een man kinderen krijgen.. daar wordt ie helemaal gek van.
quote:yajes schreef op 18 juni 2016 @ 19:49:

Ps. Amand bleef bij zijn mening dat als de normale bevruchting niet lukt dat je dan ook geen media behandeling moet nemen want zo heeft OLH of moedernatuur het niet gewild.

Was echt ongepast.En dan huilie doen bij de mods voor op de man? Wat een ****. (iets met een niet heel moedige man)
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 19:50:

Ja je enkel verswikken is echt zoooo irritant. Vooral in de groei verswik je echt van alles.En ik maar denken.....wtf is dat......een vers wik.
quote:yasmijn schreef op 18 juni 2016 @ 19:49:

VerSwikt.Zzzzt, anders ben je ovvtopic.

Kunnen die regels voor wel/ geen medisch advies niet iets duidelijker? Of ietsiepietsie soepeler ?

Ook voor het stellen van een diagnose, graag. " Klinkt als een griepje " is toch net even anders als " je hebt zekerteweten longtyphus " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juni 2016 @ 19:53:

[...]

En ik maar denken.....wtf is dat......een vers wik. Vers wikken, iets in de richting van preppen ofzo?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juni 2016 @ 19:54:

[...]

Zzzzt, anders ben je ovvtopic.

Kunnen die regels voor wel/ geen medisch advies niet iets duidelijker? Of ietsiepietsie soepeler ?

Ook voor het stellen van een diagnose, graag. " Klinkt als een griepje " is toch net even anders als " je hebt zekerteweten longtyphus " .Eens, het lijkt wel alsof ze steeds strenger worden, echt belachelijk dat ze sommige topics weghalen.
quote:BridgetteDubois schreef op 18 juni 2016 @ 19:55:

[...]

Vers wikken, iets in de richting van preppen ofzo? Ja, of iets wikken en wegen? Als je erwten hebt geplukt in je moestuin, dat je die dan gaat wikken en wegen.
T was lekker maar volgende keer doe ik t toch anders. En Armand is gestoord
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juni 2016 @ 19:56:

[...]

Eens, het lijkt wel alsof ze steeds strenger worden, echt belachelijk dat ze sommige topics weghalen.De reden waarom ook. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het topic hebt weggehaald omdat Amand zich niet wist te gedragen of zo.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 juni 2016 @ 20:00:

[...]

De reden waarom ook. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het topic hebt weggehaald omdat Amand zich niet wist te gedragen of zo.Dan gaat ie de mods staffen wegens op het mannetje.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-06-2016 22:12
Reden: schelden/provocerend
% gewijzigd
quote:yajes schreef op 18 juni 2016 @ 19:51:

[...]

En zo heftig reageert hij ook op BAM moeders. Dat vrouwen zonder een man kinderen krijgen.. daar wordt ie helemaal gek van.Ja dat viel mij ook al zo op. Echt bizar.
Maar heeft ie nu n ban?
Zo te zien niet.
Jippie! Het gaat weer over mij!
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 20:10:

Jippie! Het gaat weer over mij!Altijd fijn he
Als ze m'n naam maar goed spellen.
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 20:10:

Jippie! Het gaat weer over mij!Het gaat over Arrrrrmand, dat is je broer toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven