Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Godskolere
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 21:52:

[...]

Nou ja, het is slikken of stikken. Of heb jij een ander idee? Ja, mijn heil elders zoeken. Geen forum is onvervangbaar
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:54:

[...]

Ik heb OLH nog even gevraagd .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Ik heb OLH nog even gevraagd maar ik vind niets raars in die tekst.

NIets dat banwaardig is als eerdere vergelijkwaardige teksten dat niet waren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:52:

[...]

En dat accepteert iedereen maar?

Je laatste ban was een 48-uurs ban. Dat betekent dat je minder dan 3 maanden geleden al een eerste (24 uurs) ban hebt gekregen en minder dan 3 maanden daarvoor een waarschuwing.

In dat licht vind ik je vraag 'Wat is op de man spelen?' verbazingwekkend. Maar dat vind ik dan.
Echt. Hoerige godskolere.
Wat een woorden hier allemaal.
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 21:58:

[...]

Je laatste ban was een 48-uurs ban. Dat betekent dat je minder dan 3 maanden geleden al een eerste (24 uurs) ban hebt gekregen en minder dan 3 maanden daarvoor een waarschuwing.

In dat licht vind ik je vraag 'Wat is op de man spelen?' verbazingwekkend. Maar dat vind ik dan.Joh. Je kunt tegenwoordig ook een ban krijgen voor off-topic gaan in het modtopic bijvoorbeeld. Hoef je geen tere zieltjes voor te krenken hoor.

[...]

Ik heb OLH nog even gevraagd maar ik vind niets raars in die tekst.

NIets dat banwaardig is als eerdere vergelijkwaardige teksten dat niet waren.Dan is het je nu hopelijk duidelijk dat je ergens het vermogen mist om de huisregels na te leven.
Het is te focking erg.
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 21:58:

[...]

In dat licht vind ik je vraag 'Wat is op de man spelen?' verbazingwekkend. Maar dat vind ik dan.

Zo lang schrijf ik nog niet mee.

Maar mss kun je iets aan je woordkeuze doen want dit is een toon die ik niet echt netjes vind.
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 22:02:

[...]

Maar mss kun je iets aan je woordkeuze doen want dit is een toon die ik niet echt netjes vind.
Iets van vermogen missen?
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 22:01:

[...]

Dan is het je nu hopelijk duidelijk dat je ergens het vermogen mist om de huisregels na te leven.En deze tekst voldoet wel aan de forumregels?
Slik die kikker!
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 22:04:

[...]

En deze tekst voldoet wel aan de forumregels?Jij had een 48 uurs ban. Dan gaat er ergens iets mis tussen jou en de huisregels. Of heb je zelf een andere verklaring?
quote:Frizz schreef op 20 juni 2016 @ 22:00:

Wat een woorden hier allemaal. Moet kunnen? Of...
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 22:06:

[...]

Jij had een 48 uurs ban. Dan gaat er ergens iets mis tussen jou en de huisregels. Of heb je zelf een andere verklaring?Mss kun jij ze me even uitleggen aangezien je goed in staffen schijnt te zijn weet jij alle regels.
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 21:59:

Echt. Hoerige godskolere.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Je bent zelf accoord gegaan met de huisregels. Tja.
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 22:09:

Je bent zelf accoord gegaan met de huisregels. Tja.Ja, maar jij weet het zo en anders moet ik daar al die pagina's scrollen.
Jezus! Wat is er nou eigenlijk voor ergs gezegd?!
Ik vind het verbazingwekkend, zo'n kort pikkie en nog lukt het iemand om erop te gaan staan
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 22:10:

[...]

Ja, maar jij weet het zo en anders moet ik daar al die pagina's scrollen.

Ik snap ff iets niet hoor; je bent zelf accoord gegaan met de huisregels en nu weet je daar niets meer van én het ontgaat je dat er in de OP van dit topic een link naar de huisregels staat?

Dan kan ik je ook niet meer helpen hoor. Hoe graag ik dat ook zou willen.
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 22:02:

[...]

Maar mss kun je iets aan je woordkeuze doen want dit is een toon die ik niet echt netjes vind.Lekker laten gaan. Doen we allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven