Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Je mag hem helemaal zelf verslijten
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 juni 2016 @ 19:44:

Je mag hem helemaal zelf verslijten komt voor mekaar.
Team Hayek/Star.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Team Wales
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 juni 2016 @ 19:44:

Je mag hem helemaal zelf verslijten Sorry, maar ik doe ook mee. Meer baard en meer tattoo is meer beter.
Slik die kikker!
quote:hatsetats schreef op 20 juni 2016 @ 19:44:

Tattoo's: brrrrrrr

Baarden: brrrrrrrr

Tattoo en baard? Getverdergetverdemme
Slik die kikker!
Team sentiment

Vroeger, toen napraat nog een fluisterstemmetje was, kwamen er vaak van deze naakte mannen met boel spieren voorbij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Hayek schreef op 20 juni 2016 @ 17:14:

[...]

Oeh dat vind ik ook zo afschuwelijk! Hoor je de een of andere figuur die een start-up ergens driehoogachter met een of twee vrienden runt en die noemt zich dan CEO. DOE! NORMAAL!Op een netwerkbijeenkomst (door mij georganiseerd en ik had daar een duidelijke rol) was er een vage pipo die tegen me aan bleef praten. Op mijn gerichte vragen (poging om hem te plaatsen en nuttige contacten op te laten doen) kwamen vooral zweverige verhalen. Toen ik er eindelijk in slaagde om 'het afscheid in te zetten', plukte hij een kaartje uit zijn rugtas. Beetje verfrommeld en zo, maar hij bleek wel CEO te zijn van een bedrijf waarvan de website 'under construction' was.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nu mijn ban voorbij is vraag ik me een aantal dingen af.

Wat is op de man spelen?

Ik vraag dit omdat ik in mijn ogen een forummer alleen lik op stuk gaf. De bewuste forummer was zelf erg kleinerend bezig.

Een opmerking in dezelfde categorie van mij kant leverde mij een ban op. En de bewuste forummer mocht gewoon verder schrijven.

Dus...... who enlightens me?
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:46:

Wat is op de man spelen?

Ik vraag dit omdat ik in mijn ogen een forummer alleen lik op stuk gaf. De bewuste forummer was zelf erg kleinerend bezig.

Een opmerking in dezelfde categorie van mij kant leverde mij een ban op. En de bewuste forummer mocht gewoon verder schrijven.

Dus...... who enlightens me?Ik had ook niks raars van je gelezen. Maar ja, staffen hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 20 juni 2016 @ 21:11:

Team sentiment

Vroeger, toen napraat nog een fluisterstemmetje was, kwamen er vaak van deze naakte mannen met boel spieren voorbij.Bedoel je jaren geleden?

Wat is op de man spelen?

?Weet jij het weet ik het.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Nouschi schreef op 20 juni 2016 @ 21:47:

[...]

Ik had ook niks raars van je gelezen. Maar ja, staffen hè.

Ik krijg de inndruk dat als bepaalde mensen staffen er een ban op volgt en anderen kunnen staffen wat ze willen en er gebeurd niets mee....

En met dit in mijn ogen inconsequente beleid heb ik wel een beetje moeite.
De wegen van de mods zijn ondoorgrondelijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 juni 2016 @ 21:49:

[...]

Weet jij het weet ik het.Maar iemand moet het toch weten? De mods moeten hiervoor toch iets van richtlijnen hebben? Of is het echt zo subjectief?
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:50:

[...]

Ik krijg de inndruk dat als bepaalde mensen staffen er een ban op volgt en anderen kunnen staffen wat ze willen en er gebeurd niets mee....

En met dit in mijn ogen inconsequente beleid heb ik wel een beetje moeite.Er boven staan joh

Wat is op de man spelen?

Dus...... who enlightens me?In de email die je van de mods hebt gekregen staat de exacte tekst die je zelf meende te moeten posten die je een ban opgeleverd heeft. Bestudeer dat ding maar eens, stel ik voor.
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:51:

[...]

Maar iemand moet het toch weten? De mods moeten hiervoor toch iets van richtlijnen hebben? Of is het echt zo subjectief?Ja
quote:Moirai schreef op 20 juni 2016 @ 21:50:

De wegen van de mods zijn ondoorgrondelijk.En dat accepteert iedereen maar?

[...]

Maar iemand moet het toch weten? De mods moeten hiervoor toch iets van richtlijnen hebben? Of is het echt zo subjectief?Die verschillen per mod.
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:52:

[...]

En dat accepteert iedereen maar? Nou ja, het is slikken of stikken. Of heb jij een ander idee?
quote:zecora schreef op 20 juni 2016 @ 21:52:

[...]

En dat accepteert iedereen maar? Wij zijn zo makkelijk joh

[...]

Maar iemand moet het toch weten? De mods moeten hiervoor toch iets van richtlijnen hebben? Of is het echt zo subjectief?

Ja.

De ene keer mag je zeggen " zit je aan de zuip je post zo raar. Ga lekker naar de kroeg, joh. O, daar zullen ze je ook wel niet meer moeten " en dat mag dan blijven staan. Dat is niet op de man. En een andere keer is een simpele " lekkere moeder ben jij " genoeg voor een ban.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 21:51:

[...]

In de email die je van de mods hebt gekregen staat de exacte tekst die je zelf meende te moeten posten die je een ban opgeleverd heeft. Bestudeer dat ding maar eens, stel ik voor.

Ik heb OLH nog even gevraagd maar ik vind niets raars in die tekst.

NIets dat banwaardig is als eerdere vergelijkwaardige teksten dat niet waren.
quote:Amand schreef op 20 juni 2016 @ 21:51:

[...]

In de email die je van de mods hebt gekregen staat de exacte tekst die je zelf meende te moeten posten die je een ban opgeleverd heeft. Bestudeer dat ding maar eens, stel ik voor.Tief toch een end op. Mannen die staffen. Daar vind ik wat van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven