Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
En je hebt helemaal gelijk, Star: wat een nare reacties van PJK in dat ADHD-topic. Als docent heb ik wel eens met zo'n ouder te maken gehad. En dat kind maar worstelen met z'n problemen... Echt, je zou ze toch.
quote:OmeHenk schreef op 28 juli 2016 @ 21:31:

[...]

Het is zo als het is. Maar kan wel verdrietig zijn.Precies. Je weet immers niet hoe de ontvanger vd boodschap in zijn/haar vel zit of wat hij/zij meemaakt en er mee dealt.
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 21:33:

[...]

O nee dat absoluut niet.!Was geen kritiek
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 22:16:

[...]

Was geen kritiek O zo heb ik dat ook niet opgevat hoor..
Dat "10 kilo afvallen in een maand" topic heb ik maar eens gestaft. Is dergelijk zelfdestructief gedrag toegestaan?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:34:

Dat "10 kilo afvallen in een maand" topic heb ik maar eens gestaft. Is dergelijk zelfdestructief gedrag toegestaan?Is toch een keuze? (snap je punt wel)
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 22:35:

[...]

Is toch een keuze? (snap je punt wel)Zelfmoord ook. Mag je hier ook niet aankondigen.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:37:

[...]

Zelfmoord ook. Mag je hier ook niet aankondigen.Sorry,maar dat zijn peren en appels...Dat snap je toch ook wel?
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 22:38:

[...]

Sorry,maar dat zijn peren en appels...Dat snap je toch ook wel?

Jij droeg als criterium aan dat het eigen keuze is.

Dit is geen zelfmoord, maar wel ernstig zelfdestructief gedrag. Laat ik het dan vergelijken met de vraag "kan ik mezelf beter snijden met een scheermes of een vleesmes?". Ik betwijfel of dat is toegestaan.....
Ik kan hier 'napraten' over uitgedeelde bans toch?

(bijgelezen vanaf pagina 54)

Ik vind het belachelijk dat Leeuwenwelp 'maar' een 24-uurs bans heeft terwijl bijna elk topic dat zij opent, eindigt in het verwijderen van haar OP. Het is irritant, asociaal en totaal respectloos naar forummers toe.
Jij bent wel op n kruistocht zeg Hayek.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 28 juli 2016 @ 22:45:

Jij bent wel op n kruistocht zeg Hayek.Ja, er werd hier te weinig gediscussieerd.
Gasmijn?
quote:Lovestar schreef op 28 juli 2016 @ 22:43:

Ik kan hier 'napraten' over uitgedeelde bans toch?

(bijgelezen vanaf pagina 54)

Ik vind het belachelijk dat Leeuwenwelp 'maar' een 24-uurs bans heeft terwijl bijna elk topic dat zij opent, eindigt in het verwijderen van haar OP. Het is irritant, asociaal en totaal respectloos naar forummers toe.Ja je kan hier over bans praten. Als ze een blanco strafblad heeft is een 24 uurs ban het begin, heeft ze een langer strafblad dan zouden er langere band volgen. Tenminste zo zou het op papier moeten gaan. Maar een hoop hangt ook af van het humeur van de mod
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:40:

[...]

Dit is geen zelfmoord, maar wel ernstig zelfdestructief gedrag. Laat ik het dan vergelijken met de vraag "kan ik mezelf beter snijden met een scheermes of een vleesmes?". Ik betwijfel of dat is toegestaan.....Ik vind het nog steeds appels en peren. We zullen zien wat de mods ervan vinden.
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 22:47:

Gasmijn? Ben jij dat na een paar flinke borden chili con carne?
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2016 @ 22:47:

Gasmijn?

je bent er!

[...]

Dit is geen zelfmoord, maar wel ernstig zelfdestructief gedrag. Laat ik het dan vergelijken met de vraag "kan ik mezelf beter snijden met een scheermes of een vleesmes?". Ik betwijfel of dat is toegestaan.....Ach joh. 10 kilo in een maand is onmogelijk als lichamelijk gezond mens. Laat toch raaskallen.
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 22:48:

[...]

je bent er!At your service
quote:ana_isabel schreef op 28 juli 2016 @ 22:47:

[...]

Ik vind het nog steeds appels en peren. We zullen zien wat de mods ervan vinden.Tien kilo binnen een maand afvallen is echt krankzinnig. Dat is niet ongezond, het is echt zelfdestructie..........
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:48:

[...]

Ben jij dat na een paar flinke borden chili con carne? Schijnt zo

[...]

Dit is geen zelfmoord, maar wel ernstig zelfdestructief gedrag. Laat ik het dan vergelijken met de vraag "kan ik mezelf beter snijden met een scheermes of een vleesmes?". Ik betwijfel of dat is toegestaan.....Hoezo destructief? Dat hangt toch vooral af van gewicht?
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:49:

[...]

Tien kilo binnen een maand afvallen is echt krankzinnig. Dat is niet ongezond, het is echt zelfdestructie..........En het gaat nooit lukken dus laat gaan. Dom gelul van de TO.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:46:

[...]

Ja, er werd hier te weinig gediscussieerd.
quote:Hayek schreef op 28 juli 2016 @ 22:49:

[...]

Tien kilo binnen een maand afvallen is echt krankzinnig. Dat is niet ongezond, het is echt zelfdestructie..........Wat Yasmijn al zei;compleet onhaalbaar. Storm in een glas water dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven