Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 juli 2016 om 17:23
quote:yasmijn schreef op 16 juli 2016 @ 17:14:
Wat een lappen tekst. Ongelooflijk.
Nou hè.
Maar haar wens dat het door zoveel mogeljk mensen gelezen zou worden, en dus over gepraat/geschreven, is wel enigszins uitgekomen. Dus ergens wel slim bedacht. Zo blijf je (voor nu dan even iig) wel fijn in de belangstelling.
Wat een lappen tekst. Ongelooflijk.
Nou hè.
Maar haar wens dat het door zoveel mogeljk mensen gelezen zou worden, en dus over gepraat/geschreven, is wel enigszins uitgekomen. Dus ergens wel slim bedacht. Zo blijf je (voor nu dan even iig) wel fijn in de belangstelling.
zaterdag 16 juli 2016 om 17:27
quote:Grobbekuiken schreef op 16 juli 2016 @ 17:23:
[...]
Nou hè.
Precies. Best uitgekookt.
Ik heb het zelfs 2 keer gelezen en dan klinkt het allemaal nog "vreemder".
[...]
Nou hè.
Precies. Best uitgekookt.
Ik heb het zelfs 2 keer gelezen en dan klinkt het allemaal nog "vreemder".
zaterdag 16 juli 2016 om 17:40
quote:ZombieQueen schreef op 16 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Succes. Ik vond het nogal een klus om er door heen te komen.Ik wil je ook nog even bedanken! Had ik volgens mij nog niet gedaan. Ik kwam er vrij gemakkelijk doorheen, vond het fascinerend hoe ze de werkelijkheid precies zo verdraaide dat het haar goed uit zou komen.
[...]
Succes. Ik vond het nogal een klus om er door heen te komen.Ik wil je ook nog even bedanken! Had ik volgens mij nog niet gedaan. Ik kwam er vrij gemakkelijk doorheen, vond het fascinerend hoe ze de werkelijkheid precies zo verdraaide dat het haar goed uit zou komen.
zaterdag 16 juli 2016 om 17:59