Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 juli 2016 om 17:49
zondag 17 juli 2016 om 17:51
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 juli 2016 @ 17:48:
[...]
Ik loop alleen maar hard als ik de bus moet halen of als er iemand met zijn haar in de mangel zit.Voor OV loop ik nooit hard, ik zorg dat ik vroeg genoeg ben. En een mangel heb ik niet.
[...]
Ik loop alleen maar hard als ik de bus moet halen of als er iemand met zijn haar in de mangel zit.Voor OV loop ik nooit hard, ik zorg dat ik vroeg genoeg ben. En een mangel heb ik niet.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 17 juli 2016 om 17:52
quote:Bugs_Bunny schreef op 17 juli 2016 @ 17:50:
[...]
Noem eens een locatie, kan ik even googelen of ik het goed vind
Het is je nog nooit opgevallen dat ik bepaalde informatie niet op het forum zet?
Waar ik precies woon, is één van die dingen die ik hooguit met een select gezelschap via pb deel.
[...]
Noem eens een locatie, kan ik even googelen of ik het goed vind
Het is je nog nooit opgevallen dat ik bepaalde informatie niet op het forum zet?
Waar ik precies woon, is één van die dingen die ik hooguit met een select gezelschap via pb deel.
Oh dear, how sad, never mind.
zondag 17 juli 2016 om 17:53
zondag 17 juli 2016 om 17:54
zondag 17 juli 2016 om 17:55
zondag 17 juli 2016 om 17:55
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 17:53:
[...]
Dat was niet helemaal de beoogde reactie
Maar je moet niet zomaar je NAW gegevens pb'en ook. Zelfs niet voor eten.
En Konijn: dat is dránk, niet eten. Al helpt dat ook.Jij ook niet naar mij want heb de mods toestemming gegeven even in m'n pb's te kijken. Voor je het weet staat er een bij jou op de stoep voor het diner.
[...]
Dat was niet helemaal de beoogde reactie
Maar je moet niet zomaar je NAW gegevens pb'en ook. Zelfs niet voor eten.
En Konijn: dat is dránk, niet eten. Al helpt dat ook.Jij ook niet naar mij want heb de mods toestemming gegeven even in m'n pb's te kijken. Voor je het weet staat er een bij jou op de stoep voor het diner.
•
zondag 17 juli 2016 om 17:58
Maar er zijn best wat mensen die hier mijn echte naam weten, en mijn woonplaats. En ik heb daar nog nooit gedoe over gehad. Nog nooit rare pb's, gestalk, vervelende berichten. Maar ik ben dan ook wel vrij selectief met wie ik dingen deel geloof ik. Ik heb alleen met léuke forummers contact achter de schermen.
zondag 17 juli 2016 om 18:00
quote:Rhaegal schreef op 17 juli 2016 @ 17:58:
Maar er zijn best wat mensen die hier mijn echte naam weten, en mijn woonplaats. En ik heb daar nog nooit gedoe over gehad. Nog nooit rare pb's, gestalk, vervelende berichten. Maar ik ben dan ook wel vrij selectief met wie ik dingen deel geloof ik. Ik heb alleen met léuke forummers contact achter de schermen. Dit.
Maar er zijn best wat mensen die hier mijn echte naam weten, en mijn woonplaats. En ik heb daar nog nooit gedoe over gehad. Nog nooit rare pb's, gestalk, vervelende berichten. Maar ik ben dan ook wel vrij selectief met wie ik dingen deel geloof ik. Ik heb alleen met léuke forummers contact achter de schermen. Dit.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zondag 17 juli 2016 om 18:01