Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 juli 2016 om 16:05
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 16:03:
[...]
dankje!!
Het hoeven geen vieze dingen te zijn. Vieze dingen vindt iedereen erg.
Het gaat vooral om plaatjes van objecten met veel kleine gaatjes. Zoals ik al als voorbeeld gaf, een honingraat kan daar ook onder vallen en hier reageren mensen die ook zo op.
[...]
dankje!!
Het gaat vooral om plaatjes van objecten met veel kleine gaatjes. Zoals ik al als voorbeeld gaf, een honingraat kan daar ook onder vallen en hier reageren mensen die ook zo op.
maandag 18 juli 2016 om 16:07
quote:Courage-- schreef op 18 juli 2016 @ 16:05:
[...]
Ja,zoiets begreep ik al. Dankje voor de uitleg!
Je hebt ook echt overal mensen voor.Zo had ik een collega die geen houten lepel in haar mond durfde te doen..
[...]
Ja,zoiets begreep ik al. Dankje voor de uitleg!
Je hebt ook echt overal mensen voor.Zo had ik een collega die geen houten lepel in haar mond durfde te doen..
maandag 18 juli 2016 om 16:08
quote:Deadpool schreef op 18 juli 2016 @ 15:35:
Al valt het me wel vaak op dat de mods beweren dat een mail nooit is aangekomen.Vind ik ook opvallend. Als iemand navraag doet moet je altijd nog een keer mailen.
Al valt het me wel vaak op dat de mods beweren dat een mail nooit is aangekomen.Vind ik ook opvallend. Als iemand navraag doet moet je altijd nog een keer mailen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 18 juli 2016 om 17:34
maandag 18 juli 2016 om 17:41