Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:05:

[...]

Ik zou niet durven, ben al jaren bang voor Nouschi.

Maar ik vind het daar wel heel erg kinderachtig TO-pesten ja, in zijn algemeenheid.

Uiteraard staat Nouschi daar buiten ( ik sidder nu van angst )En hoe werd TO precies gepest? Ik heb daar ook een serieus antwoord gegeven en vind pesten nogal overdreven. De reactie op het "pesten" vond ik opvallender.
Vreemde wending neemt dat topic. Djeezzz TO en vriendje gaan dan maar vol in de aanval. En Nouschi gestaft, waarom?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 14:11:

Vreemde wending neemt dat topic. Djeezzz TO en vriendje gaan dan maar vol in de aanval. En Nouschi gestaft, waarom?Omdat ze sacherijnig worden van warm weer.
Nouschi gestaft? Geen idee, of dat zo is. Dan ben ik kennelijk niet de enige die bang voor haar is

En ja, TO word daar zeker afgefakkeld, terwijl ze doet, wat een moeder toch hoort te doen als het kind ff vast zit met info voor een spreekbeurt. Maar goed, t zal aan het weer liggen dat mensen zo om niks uit hun panty schieten en lekker rot tegen elkaar lopen te doen.
TO mag nog blij zijn dat de taalpliesie nog niets heeft gezegd over de 'spreek beurd' in de OP.
Ik zag net als Ana geen gefakkel.
quote:mariposita schreef op 20 juli 2016 @ 13:15:

Misschien hebben de mods Actueel ook onder de negeer gezet.Misschien mogen ze arbo technisch gezien niet langer dan een bepaalde tijd per week erop modereren
afgefakkeld ook nog eens....Dat zijn nogal uitspraken voor een simpel grapje en persoonlijke mening.

Overigens wordt Nouschi nu een rol toebedeeld wat ik echt onzin vind. Ze is een avatar op een scherm met letters...Als je daar bang voor bent,mankeer je zelf wat hoor..
Ik ga mezelf maar eens klaar maken voor een lekker aafje!
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 14:18:

Ik zag net als Ana geen gefakkel.Het wordt onwijs opgeblazen. Gaat echt nergens over.
quote:Oudblond schreef op 20 juli 2016 @ 14:17:

TO mag nog blij zijn dat de taalpliesie nog niets heeft gezegd over de 'spreek beurd' in de OP.Niet daar...
quote:Gooloib schreef op 20 juli 2016 @ 14:20:

Ik ga mezelf maar eens klaar maken voor een lekker aafje!Nu al? Heb jij zoveel lagen make up nodig dan?
Ja joh, ga Nouschi lekker verdedigen. Kan ze prima zelf lijkt me.

En bang zijn voor Nouschi heb ik wel vaker geschreven, das sarcastisch bedoeld ( even voor de verduidelijking ) omdat ze zo lekker droog en semi-shagereinig uit de hoek kan komen.

Ik Nouschi, maar als je dat zegt word ze boos en dan kun je maar beter bang voor dr worden.

Waarvan akte.
quote:Phaedra_ schreef op 20 juli 2016 @ 14:21:

[...]

Nu al? Heb jij zoveel lagen make up nodig dan?Nee, natural beauty. Maaarrr picknickmandje maken, vrienden ophalen dat soort dingen
quote:Gooloib schreef op 20 juli 2016 @ 14:26:

[...]

Nee, natural beauty. Maaarrr picknickmandje maken, vrienden ophalen dat soort dingenLeuk! Veel plezier.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:25:

Ja joh, ga Nouschi lekker verdedigen. Kan ze prima zelf lijkt me.

En bang zijn voor Nouschi heb ik wel vaker geschreven, das sarcastisch bedoeld ( even voor de verduidelijking ) omdat ze zo lekker droog en semi-shagereinig uit de hoek kan komen.

Ik Nouschi, maar als je dat zegt word ze boos en dan kun je maar beter bang voor dr worden.

Waarvan akte.Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:31:

[...]

Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.

Ik? Weljaaaa, waar dan? Terwijl ik op haar reageerde omdat zij mij quoot?

Anyway, ik heb dus helemaal niks tegen Nouschi en degene die haar heeft gestaft, ben ik met je eens, die spoort 'm niet. Maar, dat ben ik dus niet.

En om dan maar te beginnen over dat er wat mis is met mij... Tja, dat zal dan wel. Dank je!!!! ( extra veel uitroeptekens )
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:19:

afgefakkeld ook nog eens....Dat zijn nogal uitspraken voor een simpel grapje en persoonlijke mening.

Overigens wordt Nouschi nu een rol toebedeeld wat ik echt onzin vind. Ze is een avatar op een scherm met letters...Als je daar bang voor bent,mankeer je zelf wat hoor..Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien??
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:37:

[...]

Ik? Weljaaaa, waar dan? Terwijl ik op haar reageerde omdat zij mij quoot?

Anyway, ik heb dus helemaal niks tegen Nouschi en degene die haar heeft gestaft, ben ik met je eens, die spoort 'm niet. Maar, dat ben ik dus niet.

En om dan maar te beginnen over dat er wat mis is met mij... Tja, dat zal dan wel. Dank je!!!! ( extra veel uitroeptekens )

Heb jij het nou echt niet warm? Let it go..

Dat "bang" zijn was in het algemeen.
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:37:

[...]

Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien?? Goed zo. Dat je maar goed bang voor me bent .

[...]

Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien?? Gelukkig forum ik mobiel. Dan blijven de avatars lekker klein

[...]

Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien?? Ik vind die ava vooral intrigerend. En op een bizarre manier ook sexy
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:39:

[...]

Heb jij het nou echt niet warm? Let it go..

Dat "bang" zijn was in het algemeen.Oke en het is best warm.... veel meer dan achter de pc hangen zit er vandaag niet in hier op t werk.
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 14:41:

[...]

Ik vind die ava vooral intrigerend. En op een bizarre manier ook sexy
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:43:

[...]

Oke en het is best warm.... veel meer dan achter de pc hangen zit er vandaag niet in hier op t werk.Dan hoop ik maar dat je geen levensreddende taken hoeft uit te voeren ivm werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven