Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 juli 2016 om 14:09
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Ik zou niet durven, ben al jaren bang voor Nouschi.
Maar ik vind het daar wel heel erg kinderachtig TO-pesten ja, in zijn algemeenheid.
Uiteraard staat Nouschi daar buiten ( ik sidder nu van angst )En hoe werd TO precies gepest? Ik heb daar ook een serieus antwoord gegeven en vind pesten nogal overdreven. De reactie op het "pesten" vond ik opvallender.
[...]
Ik zou niet durven, ben al jaren bang voor Nouschi.
Maar ik vind het daar wel heel erg kinderachtig TO-pesten ja, in zijn algemeenheid.
Uiteraard staat Nouschi daar buiten ( ik sidder nu van angst )En hoe werd TO precies gepest? Ik heb daar ook een serieus antwoord gegeven en vind pesten nogal overdreven. De reactie op het "pesten" vond ik opvallender.
woensdag 20 juli 2016 om 14:15
Nouschi gestaft? Geen idee, of dat zo is. Dan ben ik kennelijk niet de enige die bang voor haar is
En ja, TO word daar zeker afgefakkeld, terwijl ze doet, wat een moeder toch hoort te doen als het kind ff vast zit met info voor een spreekbeurt. Maar goed, t zal aan het weer liggen dat mensen zo om niks uit hun panty schieten en lekker rot tegen elkaar lopen te doen.
En ja, TO word daar zeker afgefakkeld, terwijl ze doet, wat een moeder toch hoort te doen als het kind ff vast zit met info voor een spreekbeurt. Maar goed, t zal aan het weer liggen dat mensen zo om niks uit hun panty schieten en lekker rot tegen elkaar lopen te doen.
woensdag 20 juli 2016 om 14:19
woensdag 20 juli 2016 om 14:25
Ja joh, ga Nouschi lekker verdedigen. Kan ze prima zelf lijkt me.
En bang zijn voor Nouschi heb ik wel vaker geschreven, das sarcastisch bedoeld ( even voor de verduidelijking ) omdat ze zo lekker droog en semi-shagereinig uit de hoek kan komen.
Ik Nouschi, maar als je dat zegt word ze boos en dan kun je maar beter bang voor dr worden.
Waarvan akte.
En bang zijn voor Nouschi heb ik wel vaker geschreven, das sarcastisch bedoeld ( even voor de verduidelijking ) omdat ze zo lekker droog en semi-shagereinig uit de hoek kan komen.
Ik Nouschi, maar als je dat zegt word ze boos en dan kun je maar beter bang voor dr worden.
Waarvan akte.
woensdag 20 juli 2016 om 14:31
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:25:
Waarvan akte.Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.
Waarvan akte.Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.
woensdag 20 juli 2016 om 14:37
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:31:
[...]
Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.
Ik? Weljaaaa, waar dan? Terwijl ik op haar reageerde omdat zij mij quoot?
Anyway, ik heb dus helemaal niks tegen Nouschi en degene die haar heeft gestaft, ben ik met je eens, die spoort 'm niet. Maar, dat ben ik dus niet.
En om dan maar te beginnen over dat er wat mis is met mij... Tja, dat zal dan wel. Dank je!!!! ( extra veel uitroeptekens )
[...]
Ik verdedig niemand. Jij zet haar zelf in de spotlight.
Anyway, ik heb dus helemaal niks tegen Nouschi en degene die haar heeft gestaft, ben ik met je eens, die spoort 'm niet. Maar, dat ben ik dus niet.
En om dan maar te beginnen over dat er wat mis is met mij... Tja, dat zal dan wel. Dank je!!!! ( extra veel uitroeptekens )
woensdag 20 juli 2016 om 14:37
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:19:
afgefakkeld ook nog eens....Dat zijn nogal uitspraken voor een simpel grapje en persoonlijke mening.
Overigens wordt Nouschi nu een rol toebedeeld wat ik echt onzin vind. Ze is een avatar op een scherm met letters...Als je daar bang voor bent,mankeer je zelf wat hoor..Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien??
afgefakkeld ook nog eens....Dat zijn nogal uitspraken voor een simpel grapje en persoonlijke mening.
Overigens wordt Nouschi nu een rol toebedeeld wat ik echt onzin vind. Ze is een avatar op een scherm met letters...Als je daar bang voor bent,mankeer je zelf wat hoor..Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien??
woensdag 20 juli 2016 om 14:39
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:37:
[...]
Heb jij het nou echt niet warm? Let it go..
Dat "bang" zijn was in het algemeen.
[...]
Heb jij het nou echt niet warm? Let it go..
Dat "bang" zijn was in het algemeen.
woensdag 20 juli 2016 om 14:41
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:37:
[...]
Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien?? Ik vind die ava vooral intrigerend. En op een bizarre manier ook sexy
[...]
Nou, ik best ook best bang voor LV hoor. Heb je die ava weleens gezien?? Ik vind die ava vooral intrigerend. En op een bizarre manier ook sexy
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.