Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:feow schreef op 20 juli 2016 @ 14:41:

[...]

Ik vind die ava vooral intrigerend. En op een bizarre manier ook sexy Hahaha, sexyness zit soms in rare dingen!
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:19:

afgefakkeld ook nog eens....Dat zijn nogal uitspraken voor een simpel grapje en persoonlijke mening.

Overigens wordt Nouschi nu een rol toebedeeld wat ik echt onzin vind. Ze is een avatar op een scherm met letters...Als je daar bang voor bent,mankeer je zelf wat hoor..Ze is een mens, van vlees en bloed.
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:40:

[...]

Gelukkig forum ik mobiel. Dan blijven de avatars lekker klein

Ff ander vraagje omdat ik ergens anders lees dat je Spaanse vader hebt (snap nu je prachtige ava ook), kun jij castagnetten bespelen?

Vind ik zooooooo gaaf!!
Of is dat net zo'n stomme vraag als de vraag of we hier allemaal klompen dragen? Sorry dan!
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:45:

[...]

Dan hoop ik maar dat je geen levensreddende taken hoeft uit te voeren ivm werk Neu, beetje Pokemons vangen en af en toe de telefoon oppakken...
Dat zou dan meer overeenkomen met of iemand van hier de klompendans kent.
Oeh, we hebben weer een leeg modtopic.
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:49:

[...]

Ff ander vraagje omdat ik ergens anders lees dat je Spaanse vader hebt (snap nu je prachtige ava ook), kun jij castagnetten bespelen?

Vind ik zooooooo gaaf!!

Ik denk dat ik net zo goed castagnetten kan bespelen als jij de klompendans kunt

Maar het is inderdaad prachtig! Mijn vader kan het overigens wel.
quote:Bruise schreef op 20 juli 2016 @ 14:51:

Dat zou dan meer overeenkomen met of iemand van hier de klompendans kent.Jij was mij voor
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:49:

Of is dat net zo'n stomme vraag als de vraag of we hier allemaal klompen dragen? Sorry dan!Nee joh,vond het een lieve vraag
quote:Bruise schreef op 20 juli 2016 @ 14:51:

Dat zou dan meer overeenkomen met of iemand van hier de klompendans kent.

Volgens mij is mijn vergelijking best aardig kloppend, danku.

Klompendans, bestaat die dan??
Dus eigenlijk moet je op Actueel gaan lezen en staffen zodat de mods hun werk gaan doen. Werkelijk te idioot voor woorden.

Ik ga voortaan lekker met mijn krant op de gang zitten en als er iemand komt klikken grijp ik pas in.

Kijken hoelang mijn werkgever dat tolereert
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:53:

[...]

Jij was mij voor
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:52:

[...]

Ik denk dat ik net zo goed castagnetten kan bespelen als jij de klompendans kunt

Maar het is inderdaad prachtig! Mijn vader kan het overigens wel.Ja zie je wel! Echte volbloed Spanjaarden kunnen het!! Geweldig mooi!
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:53:

[...]

Volgens mij is mijn vergelijking best aardig kloppend, danku.

Klompendans, bestaat die dan??vroegah
quote:Dubbz schreef op 20 juli 2016 @ 14:55:

[...]

Ja zie je wel! Echte volbloed Spanjaarden kunnen het!! Geweldig mooi!
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:51:

[...]

Neu, beetje Pokemons vangen en af en toe de telefoon oppakken...Valt dat niet op? Of houdt je dan snel je mobiel tegen je oor als ze je zien?
Ik ben benieuwd of het weer een ban wordt.
Ik weet niet hoeveel moderators er op dit forum zijn. Wat ik wel weet is dat er ontzettend veel topics aangemaakt worden op een dag. Je kan niet verwachten dat ze alles meelezen.

En zeker niet met dit lekkere warme weer.
quote:Phaedra_ schreef op 20 juli 2016 @ 14:54:

Dus eigenlijk moet je op Actueel gaan lezen en staffen zodat de mods hun werk gaan doen. Werkelijk te idioot voor woorden.

Kunnen we niet even als een dolle kudde over actueel razen en even lekker gaan staffen dan.

Dan doen "we" wat "ze" daar zo graag zouden zien op andere gebieden.

Een grote "zuivering" ( echt, ik heb ze het zien schrijven..... zuiveren, dat is pas eng )
quote:Bruise schreef op 20 juli 2016 @ 14:58:

Ik weet niet hoeveel moderators er op dit forum zijn. Wat ik wel weet is dat er ontzettend veel topics aangemaakt worden op een dag. Je kan niet verwachten dat ze alles meelezen.

En zeker niet met dit lekkere warme weer. Ik verwacht niet dat ze alles lezen. Wel dat ze dagelijks iig even Actueel scannen.
quote:ana_isabel schreef op 20 juli 2016 @ 14:57:

[...]

Valt dat niet op? Of houdt je dan snel je mobiel tegen je oor als ze je zien?

Ik zit om een hoekje..... Niemand die me ziet.

Het is gewoon te warm om productief te zijn. Beetje forummen en pokemonnen.

Meer zit er niet in vandaag.
quote:pruttel schreef op 20 juli 2016 @ 14:59:

[...]

Kunnen we niet even als een dolle kudde over actueel razen en even lekker gaan staffen dan.

Dan doen "we" wat "ze" daar zo graag zouden zien op andere gebieden.

Een grote "zuivering" ( echt, ik heb ze het zien schrijven..... zuiveren, dat is pas eng )

Totaal zinloos zoalng ik nog een ban krijg voor "huilie" en ze het daar laten gaan. Je kan mij niet zeggen dat er niet geregeld gestaft wordt.

Ze weten gewoon niet hoe ze het moeten keren en leggen de verantwoording nu bij ons.
Maak met zijn allen weer een goed nieuws topic aan. Of nieuws met andere onderwerpen dan wat er nu voornamelijk speelt. Beetje afwisseling op een pijler kan geen kwaad. Net als op de zwangerpijler. Al weet ik daar geen andere wending voor.
quote:Phaedra_ schreef op 20 juli 2016 @ 14:54:

Ik ga voortaan lekker met mijn krant op de gang zitten en als er iemand komt klikken grijp ik pas in.

Kijken hoelang mijn werkgever dat tolereert Jij verwacht dat de mods alle topics meelezen? Probeer dat zelf eens even! Daar ben je dan nog aardig druk mee? En waarom zo ontzettend fel op de pijler actueel? Ik lees daar toch niet echt schokkende dingen. Ja, de onderwerpen, die schokken me. De reacties niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven