Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Gooloib schreef op 22 juli 2016 @ 01:51:

Wie zijn toch die mensen die "ava" zeggen?

Doen die lekker klussen voor de beeb?

Of lekker smulsteentje leggen met de fam? Dit uit jouw toetsenbord?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik kan echt alleen nog maar stafaapje lezen als ik stapaafje langs zie komen.
Oh dear, how sad, never mind.
Het aafjes grapje is inmiddels wel uitgekouwd.

quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 07:04:

[...]

Een ongepaste reactie zal misschien over moslims gaan (want geen ras)...... Krek, je hebt het! Dat woord stond er idd.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Goede-Fee schreef op 21 juli 2016 @ 23:07:

[...]

Jeetje wel 1?Ik zie er inmiddels drie. Beter dan niks!
quote:Bugs_Bunny schreef op 22 juli 2016 @ 05:29:

Ava is de normale term voor de algemene vergadering van aandeelhouders

Leuk dat je er (weer?) bent.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Door de jaren heen heb ik best veel geleerd van alle discussies hier (de xenofobe schreeuwers op de actueel-pijler even buiten beschouwing gelaten), realiseerde ik me vandaag weer even. Ik zou soms willen dat er al zoiets als het viev-forum had bestaan toen ik nog een jonge, zoekende en twijfelende vrouw was.

Zomaar, omdat het af en toe best gezegd mag worden: iedereen die hier posts plaatst om anderen te helpen of een hart onder de riem te steken, hartelijk bedankt!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 22 juli 2016 @ 13:13:

Door de jaren heen heb ik best veel geleerd van alle discussies hier (de xenofobe schreeuwers op de actueel-pijler even buiten beschouwing gelaten), realiseerde ik me vandaag weer even. Ik zou soms willen dat er al zoiets als het viev-forum had bestaan toen ik nog een jonge, zoekende en twijfelende vrouw was.

Zomaar, omdat het af en toe best gezegd mag worden: iedereen die hier posts plaatst om anderen te helpen of een hart onder de riem te steken, hartelijk bedankt!

Je bent zelf zo'n helper.

Ik vind je fantastisch. Echt waar

quote:Bruise schreef op 22 juli 2016 @ 00:02:

[...]

Ik dacht dat die voor de broccoli was.

Moet toch kort zijn? (Uitgezonderd de lont.) De rest komt vanzelf wel. +

Nee, St Marc is ontvetter en te koop bij bouwmarkt. Kort schuren en dan verven. Ik heb trolley van ongelakt hout die al 20 jaar in keuken staat.

Broccoli staat buiten, maar er zijn kapers op de kust. Ik doe aan pottenieren. Spuiten is tegen groene luizen.

Na de regen komt de slappe hap (knoflook en uitjes) weer tot groei.

Neusaap laat er maar een hangen.

Maar ze zijn er in alle kleuren. Mooi rood is niet lelijk. Gouden stompneusaap

Ik ga een rood pepertje halen. Die lusten de luizen vast ook niet. Gisteren kwijt geraakt.

P.S.: Ik weet niet of ik op mijn ava lijk. Vandaar dat ik een paar aapjes heb bekeken van mijn vermoedelijke roots. Maar dankzij de Romeinen en die andere met de Olifanten (Kwam Alexander zo ver over de Alpen?) is het niet meer zeker en niet meer te achterhalen.

Zure bommen is vis met augurk. Toch? Maar dat stond op een andere topic. Nee, ik ben een beetje melig. T'ís bijna weekend!

Voor de apen heb ik mezelf al gestafd. Voor wie zulke plaatjes aanstootgevend vind. Apppie en AApie. Wat maakt het nou uit? Virtuele apen of echte apen. Op internet is het allemaal nep.
Over stafaapjes gesproken: Ttass is op vakantie maar opent om de haverklap topics. Een aantal mensen maakte daar een opmerking over, of ze het toch wel naar haar zin heeft, en al die berichten zijn nu verwijderd door de mod, met een algemene waarschuwing in het topic. Dan heb je echt een kutvakantie als je het mij vraagt, als je in Israël niets beters hebt te doen dan reacties die je niet aanstaan staffen.
Jep, de mods zijn uitgemodereerd. Heel het forum brandschoon en racisme- en trolvrij, dus dan maar even off-topicreacties in het "etiquetes"-topic verwijderen.
quote:Tr0tter schreef op 22 juli 2016 @ 15:05:

Over stafaapjes gesproken: Ttass is op vakantie maar opent om de haverklap topics. Een aantal mensen maakte daar een opmerking over, of ze het toch wel naar haar zin heeft, en al die berichten zijn nu verwijderd door de mod, met een algemene waarschuwing in het topic. Dan heb je echt een kutvakantie als je het mij vraagt, als je in Israël niets beters hebt te doen dan reacties die je niet aanstaan staffen.Bekend fenomeen helaas. En nu is de Mod dus weer bezig met berichten wissen die niet kwetsend zijn waardoor andere berichten weer eens geen aandacht krijgen die wel kwetsend zijn. En dus (langer) blijven staan.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:SallySpectra schreef op 22 juli 2016 @ 15:08:

Jep, de mods zijn uitgemodereerd. Heel het forum brandschoon en racisme- en trolvrij, dus dan maar even off-topicreacties in het etiquetes-topic verwijderen.En gelijk dreigen met maatregelen. Op die manier praten tegen je klanten valt dat wel binnen de etiquetes?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 22 juli 2016 @ 15:11:

[...]

En gelijk dreigen met maatregelen. Op die manier praten tegen je klanten valt dat wel binnen de etiquetes?En mensen staffen die vragen of je het wel leuk hebt, ergo dus interesse in je tonen dat hoort wel binnen de etiquette?
quote:SallySpectra schreef op 22 juli 2016 @ 15:08:

Jep, de mods zijn uitgemodereerd. Heel het forum brandschoon en racisme- en trolvrij, dus dan maar even off-topicreacties in het "etiquetes"-topic verwijderen.
Ik heb me echt oprecht afgevraagd wie er nu offtopic was in het etiquettetopic. Dus iedereen die belangstelling toont voor Ttas' persoonlijke situatie moet inbinden?
Nou nou, niet zo negatief over Ttass stafgedrag, die Israelische tampons zijn nu eenmaal niet zo comfortabel als de Nederlandse. Verrekte dingen zitten constant scheef, dat zou mij ook afleiden van vakantie vieren.
quote:LunaLoona schreef op 22 juli 2016 @ 15:15:

Ik heb me echt oprecht afgevraagd wie er nu offtopic was in het etiquettetopic. Dus iedereen die belangstelling toont voor Ttas' persoonlijke situatie moet inbinden? Jep, tas heeft aanstoot gegeven aan de vragen en knuffels die ze kreeg nav of ze wel een fijne vakantie heeft.
quote:Tr0tter schreef op 22 juli 2016 @ 15:05:

Over stafaapjes gesproken: Ttass is op vakantie maar opent om de haverklap topics. Een aantal mensen maakte daar een opmerking over, of ze het toch wel naar haar zin heeft, en al die berichten zijn nu verwijderd door de mod, met een algemene waarschuwing in het topic. Dan heb je echt een kutvakantie als je het mij vraagt, als je in Israël niets beters hebt te doen dan reacties die je niet aanstaan staffen.

Wat een achterlijke actie inderdaad van de HRS-Mod.

Oh wacht, niet alles is weg, volgens mij gaat het om de zeester van Fee?
quote:ainne schreef op 22 juli 2016 @ 15:19:

[...]

Wat een achterlijke actie inderdaad van de HRS-Mod.

Oh wacht, niet alles is weg, volgens mij gaat het om de zeester van Fee?

En een knuffel van mij. De vragen van anderen over haar vakantie staan er nog gewoon.

Dus tas heeft vooral aanstoot gegeven aan opmerkingen van bepaalde personen. Ach, same old, same old.
quote:yasmijn schreef op 22 juli 2016 @ 15:35:

Yasmijn Da's lang geleden
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 15:35:

[...]

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 juli 2016 @ 15:36:

Yasmijn Da's lang geleden 48 hele uren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven