Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juli 2016 om 11:26
Leo: Ik zat me er gisteren al over op te vreten. Heb heel hard mijn best gedaan om er weg te blijven. Ik hoop dat de TO inderdaad aangifte heeft gedaan en dat die lelijkerd bij zinnen is gekomen en haar met rust laat. Maar ik vrees dat dat wishful thinking is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 24 juli 2016 om 11:29
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2016 @ 09:06:
Jammer dat mijn topic is verwijderd. Het was niet bedoeld als trolltopic. Het was satire, een vrolijke noot. Door de meeste forummers werd het ook zo opgepakt. Er is ook niemand beledigd en ik heb zelfs mijn eigen niet perfecte geest op de hak genomen. Jammer dat 1 humorloze het heeft gestafd. Ook mensen met psychische problemen kunnen humor hebben en om zichzelf lachen.
[afbeelding]Bizar ook gezien je post geschiedenis (niet om te slijmen maar je schrijft erg vaak kort en bondig precies het goede op. Ik vind je een heel waardevolle forummer. Altijd serieus en je neemt echt de moeite verschillende to's te adviseren *slijm modus uit* )
Jammer dat mijn topic is verwijderd. Het was niet bedoeld als trolltopic. Het was satire, een vrolijke noot. Door de meeste forummers werd het ook zo opgepakt. Er is ook niemand beledigd en ik heb zelfs mijn eigen niet perfecte geest op de hak genomen. Jammer dat 1 humorloze het heeft gestafd. Ook mensen met psychische problemen kunnen humor hebben en om zichzelf lachen.
[afbeelding]Bizar ook gezien je post geschiedenis (niet om te slijmen maar je schrijft erg vaak kort en bondig precies het goede op. Ik vind je een heel waardevolle forummer. Altijd serieus en je neemt echt de moeite verschillende to's te adviseren *slijm modus uit* )
zondag 24 juli 2016 om 11:36
quote:Oudblond schreef op 24 juli 2016 @ 11:26:
Leo: Ik zat me er gisteren al over op te vreten. Heb heel hard mijn best gedaan om er weg te blijven. Ik hoop dat de TO inderdaad aangifte heeft gedaan en dat die lelijkerd bij zinnen is gekomen en haar met rust laat. Maar ik vrees dat dat wishful thinking is.
Er vallen nu allerlei heren over elkaar heen en een probeert zijn eigen voorkeur voor SM tot iets doodgewoons te maken en te onderstrepen dat veel vrouwen over aanrandingen fantaseren.
Want dat is hetzelfde.
Fantasie en werkelijkheid.
Daarom is er ook geen onderscheid natuurlijk, tussen die twee.
Er vallen nu allerlei heren over elkaar heen en een probeert zijn eigen voorkeur voor SM tot iets doodgewoons te maken en te onderstrepen dat veel vrouwen over aanrandingen fantaseren.
Want dat is hetzelfde.
Daarom is er ook geen onderscheid natuurlijk, tussen die twee.
zondag 24 juli 2016 om 11:39
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 11:36:
[...]
Want dat is hetzelfde.
Daarom is er ook geen onderscheid natuurlijk, tussen die twee.Wie zegt dat?
[...]
Want dat is hetzelfde.
Daarom is er ook geen onderscheid natuurlijk, tussen die twee.Wie zegt dat?
zondag 24 juli 2016 om 13:11
zondag 24 juli 2016 om 13:14
Ik heb zoiets ook eens meegemaakt, met dat verschil dat de heer in kwestie dacht dat 'het hoorde' en zonder overleg zijn gang ging. Ik was dermate verbaasd/verlamd/overruled dat ik het liet gebeuren. En tot mijn grote schaamte is het een paar jaar later, met iemand anders, weer gebeurd.
Adequaat handelen, grensen aangeven, durven nee te zeggen, dat is niet voor iedereen makkelijk en juist in bed zou er met de groots t mogelijke voorzichtheid en respect met elkaar moeten worden om gegaan.
En deze TO heeft van te voren notabene aangegeven dit niet te willen.
Heftig hoor, ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit recht kunnen lullen.
Adequaat handelen, grensen aangeven, durven nee te zeggen, dat is niet voor iedereen makkelijk en juist in bed zou er met de groots t mogelijke voorzichtheid en respect met elkaar moeten worden om gegaan.
En deze TO heeft van te voren notabene aangegeven dit niet te willen.
Heftig hoor, ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit recht kunnen lullen.
zondag 24 juli 2016 om 13:16
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 13:07:
Nee hoor, het is gewoon seks tussen twee niet matchende personen schijnt.
Hij had haar ook te nat kunnen beffen ipv zijn hand om haar keel te leggen.
Was niemand er over gevallen.
Da's hetzelfde namelijk.Nou belachelijk, dat is niet eens een nuanceverschil te noemen, dat is compleet wat anders.
Nee hoor, het is gewoon seks tussen twee niet matchende personen schijnt.
Hij had haar ook te nat kunnen beffen ipv zijn hand om haar keel te leggen.
Was niemand er over gevallen.
Da's hetzelfde namelijk.Nou belachelijk, dat is niet eens een nuanceverschil te noemen, dat is compleet wat anders.
zondag 24 juli 2016 om 13:18
zondag 24 juli 2016 om 13:20
quote:Eleonora-1 schreef op 24 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Lees maar.
Het staat er echt.
Die vergelijking wordt gemaakt.
Dan was het óók tegen haar zin geweest maar was niemand er over gevallen.
Ik verzin het niet.Ik wist dat die vergelijking zou gaan komen, zonder het topic echt te lezen. Sommige dingen zijn zo voorspelbaar.
[...]
Lees maar.
Het staat er echt.
Die vergelijking wordt gemaakt.
Dan was het óók tegen haar zin geweest maar was niemand er over gevallen.
Ik verzin het niet.Ik wist dat die vergelijking zou gaan komen, zonder het topic echt te lezen. Sommige dingen zijn zo voorspelbaar.
zondag 24 juli 2016 om 13:20
Ik vind ook dat TO het goed heeft opgelost. Deze man heeft echter van te voren precies verteld wat hij wilde en ook al laten zien dat haar mening er niet toe deed. Wat zij wilde was maar vreemd.
Ik denk ook dat het woord verkrachting en aanranding veel te ver gaat. To heeft zelf ook seksuele handelingen geïnitieerd en uitgevoerd. M.b.t. een aangifte is het totaal ongeloofwaardig. Het is een vervelende mismatch geweest.
Ik denk ook dat het woord verkrachting en aanranding veel te ver gaat. To heeft zelf ook seksuele handelingen geïnitieerd en uitgevoerd. M.b.t. een aangifte is het totaal ongeloofwaardig. Het is een vervelende mismatch geweest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.