Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 juli 2016 om 17:53
quote:Amaqanda schreef op 25 juli 2016 @ 17:51:
Ik vraag me dan af wat kwetsender is...
Het verschil is natuurlijk dat die vlinder het had over alle bipo's en niet persoonlijk tegen Phae, en Phae wel persoonlijk tegen die paarse dreutel.
En ja, we begrijpen allemaal dat dat laatste veeeeel erger is.
Ik vraag me dan af wat kwetsender is...
Het verschil is natuurlijk dat die vlinder het had over alle bipo's en niet persoonlijk tegen Phae, en Phae wel persoonlijk tegen die paarse dreutel.
En ja, we begrijpen allemaal dat dat laatste veeeeel erger is.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 25 juli 2016 om 17:55
maandag 25 juli 2016 om 17:55
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 17:49:
[...]
Ja, ik vond het wel grappig. Maar is ook gelijk weer rechtgezet.Zeg dat maar niet te hard. GG en ik maakten een keer een paar grapjes over dat ik een Marokkaanse man zou zijn, en die kwamen weken later terug in een lijst volledig uit hun verband gerukte quotes van een niet nader te noemen forumgriezel. Wat een gezever heb ik daarover gehad zeg.
[...]
Ja, ik vond het wel grappig. Maar is ook gelijk weer rechtgezet.Zeg dat maar niet te hard. GG en ik maakten een keer een paar grapjes over dat ik een Marokkaanse man zou zijn, en die kwamen weken later terug in een lijst volledig uit hun verband gerukte quotes van een niet nader te noemen forumgriezel. Wat een gezever heb ik daarover gehad zeg.
maandag 25 juli 2016 om 17:56
maandag 25 juli 2016 om 17:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juli 2016 @ 17:55:
[...]
Zeg dat maar niet te hard. GG en ik maakten een keer een paar grapjes over dat ik een Marokkaanse man zou zijn, en die kwamen weken later terug in een lijst volledig uit hun verband gerukte quotes van een niet nader te noemen forumgriezel. Wat een gezever heb ik daarover gehad zeg.
Laat me raden welke forumgriezel dat was............
Hoe is het met je dochter's kaak?
[...]
Zeg dat maar niet te hard. GG en ik maakten een keer een paar grapjes over dat ik een Marokkaanse man zou zijn, en die kwamen weken later terug in een lijst volledig uit hun verband gerukte quotes van een niet nader te noemen forumgriezel. Wat een gezever heb ik daarover gehad zeg.
Laat me raden welke forumgriezel dat was............
Hoe is het met je dochter's kaak?
maandag 25 juli 2016 om 18:16
maandag 25 juli 2016 om 18:21
maandag 25 juli 2016 om 18:36
quote:hatsetats schreef op 25 juli 2016 @ 18:09:
Allebei koud, maar door de pastasalade? Bramen, bessen en /of druiven in combi met geitenkaas, goeie ham en wat eikenbladsla, dat snap ik nog door een pastasalade. Maar ananas en mango niet.O, ik vind dat ook lekker! Ananas en mango zijn allebei lekker bij pastasalade met pittige kip! (Niet tegelijk hè, maar een van de twee)
Allebei koud, maar door de pastasalade? Bramen, bessen en /of druiven in combi met geitenkaas, goeie ham en wat eikenbladsla, dat snap ik nog door een pastasalade. Maar ananas en mango niet.O, ik vind dat ook lekker! Ananas en mango zijn allebei lekker bij pastasalade met pittige kip! (Niet tegelijk hè, maar een van de twee)
maandag 25 juli 2016 om 18:38
maandag 25 juli 2016 om 18:47
quote:hatsetats schreef op 25 juli 2016 @ 18:38:
[...]
Als s het ene wel gestaft wordt en het andere niet, dan krijg je dat.En het ene is tegen 1 andere forummer gezegd op een 'gewoon' topic; het andere is over anderen gezegd.
[...]
Als s het ene wel gestaft wordt en het andere niet, dan krijg je dat.En het ene is tegen 1 andere forummer gezegd op een 'gewoon' topic; het andere is over anderen gezegd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 25 juli 2016 om 19:09
https://www.youtube.com/watch?v=wUoAVYxQc0g
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)