Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 juli 2016 om 16:48
quote:Solomio schreef op 25 juli 2016 @ 16:40:
Is natuurlijk een belachelijke ban ja. Zeker als je ziet wat die paarse dreutel schrijft.God in de hemel, wat is dat voor een onzin dat die daar schrijft. Echt, dat is toch te gek, dat iemand zulke zwakzinnige dingen mag schrijven en nog gevaarlijk ook. En ik ben echt geen expert als het gaat om bipo, maar zelfs ik weet dat het ligt aan een chemische imbalans in de hersenen en niet aan of je "op deze enige juiste manier, zie mij, zie mij" omgaat met je emoties.
Is natuurlijk een belachelijke ban ja. Zeker als je ziet wat die paarse dreutel schrijft.God in de hemel, wat is dat voor een onzin dat die daar schrijft. Echt, dat is toch te gek, dat iemand zulke zwakzinnige dingen mag schrijven en nog gevaarlijk ook. En ik ben echt geen expert als het gaat om bipo, maar zelfs ik weet dat het ligt aan een chemische imbalans in de hersenen en niet aan of je "op deze enige juiste manier, zie mij, zie mij" omgaat met je emoties.
maandag 25 juli 2016 om 16:55
quote:yasmijn schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:
[...]
Maar natuurlijk wel, doen we al jaren. Je mag alleen de naam van een gepermaade niet noemen (geloof ik) maar dan zeg je gewoon **** en weet iedereen wie je bedoelt.
Je mag toch alleen geen oude aan nieuwe Nick koppelen?
Bans mogen besproken worden toch? Dan ook permabans lijkt me.
Al ligt er natuurlijk maar net aan wie de mod van dienst is uiteindelijk.
[...]
Maar natuurlijk wel, doen we al jaren. Je mag alleen de naam van een gepermaade niet noemen (geloof ik) maar dan zeg je gewoon **** en weet iedereen wie je bedoelt.
maandag 25 juli 2016 om 16:57
quote:Amaqanda schreef op 25 juli 2016 @ 16:55:
[...]
Natuurlijk, dat klopt. Bedankt voor de reminder. Inderdaad geen verwijzingen naar oude nicks.
Alsof dan niet iedereen dat weet, maar goed
[...]
Natuurlijk, dat klopt. Bedankt voor de reminder. Inderdaad geen verwijzingen naar oude nicks.
Alsof dan niet iedereen dat weet, maar goed
maandag 25 juli 2016 om 17:23
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 juli 2016 @ 16:48:
[...]
God in de hemel, wat is dat voor een onzin dat die daar schrijft. Echt, dat is toch te gek, dat iemand zulke zwakzinnige dingen mag schrijven en nog gevaarlijk ook. En ik ben echt geen expert als het gaat om bipo, maar zelfs ik weet dat het ligt aan een chemische imbalans in de hersenen en niet aan of je "op deze enige juiste manier, zie mij, zie mij" omgaat met je emoties.
Ben ik nou de enige die dit in combinatie met Pha volgen/staffen rare bijgedachten krijgt?
En deze mod is trouwens te herkennen aan 'heeft een ban ontvangen'
[...]
God in de hemel, wat is dat voor een onzin dat die daar schrijft. Echt, dat is toch te gek, dat iemand zulke zwakzinnige dingen mag schrijven en nog gevaarlijk ook. En ik ben echt geen expert als het gaat om bipo, maar zelfs ik weet dat het ligt aan een chemische imbalans in de hersenen en niet aan of je "op deze enige juiste manier, zie mij, zie mij" omgaat met je emoties.
Ben ik nou de enige die dit in combinatie met Pha volgen/staffen rare bijgedachten krijgt?
En deze mod is trouwens te herkennen aan 'heeft een ban ontvangen'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.