Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MevrouwJack schreef op 11 augustus 2016 @ 11:05:

Hoe weten ze nou dat dat topic over de poes van nichtje een trolltopic is? Dat TO enigszins wappie is lijkt me duidelijk, maar dat kwam niet echt door dat topic zelf.Ook door de andere topics van haar.. misschien een oude bekende trol?
quote:Ceylon schreef op 11 augustus 2016 @ 09:44:

[...]

Veel, pakweg 50-100 per mod en de oppermod krijgt dat keer vier.Gok je dat ? Ik denk dat de oppermod juist minder mail krijgt van forummers, de gewone mods filteren.
.
quote:MevrouwJack schreef op 11 augustus 2016 @ 11:05:

Hoe weten ze nou dat dat topic over de poes van nichtje een trolltopic is? Dat TO enigszins wappie is lijkt me duidelijk, maar dat kwam niet echt door dat topic zelf.Wat mij dan verbaast is dat ze niet meteen een ban krijgt. Ze heeft al heel veel bedenkelijke topics geopend, waarbij de OP's al om zoveel mogelijk verontwaardigde reacties schreeuwen. Dat zijn dan toch ook troltopics? En dan zou die TO dus gewoon een permaban moeten krijgen wegens trollen, zoals ook bij andere trollen gebeurt.
quote:Tr0tter schreef op 11 augustus 2016 @ 11:44:

[...]

Wat mij dan verbaast is dat ze niet meteen een ban krijgt. Ze heeft al heel veel bedenkelijke topics geopend, waarbij de OP's al om zoveel mogelijk verontwaardigde reacties schreeuwen. Dat zijn dan toch ook troltopics? En dan zou die TO dus gewoon een permaban moeten krijgen wegens trollen, zoals ook bij andere trollen gebeurt.Ja Vulcans zullen het nooit worden hier
Okaaayyyy, je kind van 8 niet alleen buiten spelen is wel heel erg verstikkend, belemmerend en bemoederend.
quote:Phaedra_ schreef op 11 augustus 2016 @ 12:15:

Okaaayyyy, je kind van 8 niet alleen buiten spelen is wel heel erg verstikkend, belemmerend en bemoederend.Gewoon binnen houden tot minimaal 25.
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 11:50:

[...]

Ja Vulcans zullen het nooit worden hier

Tjezus, wat vals
Snappertje is zich overduidelijk aan het vervelen. (parenclub)
geneet van 't laeve
Ik vind refotrollen irritant.
quote:Woll_Stone schreef op 11 augustus 2016 @ 12:18:

[...]

Gewoon binnen houden tot minimaal 25. Dat wil je zelf toch ook gewoon niet?

Okaaayyyy, je kind van 8 niet alleen buiten spelen is wel heel erg verstikkend, belemmerend en bemoederend.

Ligt aan het kind, aan de buurt, aan de omstandigheden.

Ik vind dit soort leeftijdsgrenzen altijd wel erg makkelijk veroordelend.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Mod haalt het trolltopic van S weg maar laat de rest staan, "want daar stonden ook nuttige reacties in". Daarmee alle bijdragen aan het nichtje-topic blijkbaar als onzin betitelend en de dieetadviezen in haar andere topic als nuttig. Daar stonden net zoveel nuttige en onzinadviezen in, maar ja.
Tjezus, wat vals
quote:Phaedra_ schreef op 11 augustus 2016 @ 12:23:

[...]

Dat wil je zelf toch ook gewoon niet?Hebben mijn ouders ook gedaan bij mij. En zeg nou zelf, wat mis je nu helemaal? Vriendjes en vriendinnetjes maken, sociale omgang oefenen, jezelf tegen stenen stoten en werelwijs worden. Dat moet je niet willen, als mens.
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2016 @ 12:25:

[...]

Ik vind dit soort leeftijdsgrenzen altijd wel erg makkelijk veroordelend.MWah, gezien de context verwacht ik geen heftig criminele achterstandswijk.
quote:Woll_Stone schreef op 11 augustus 2016 @ 12:28:

[...]

Hebben mijn ouders ook gedaan bij mij. En zeg nou zelf, wat mis je nu helemaal? Vriendjes en vriendinnetjes maken, sociale omgang oefenen, jezelf tegen stenen stoten en werelwijs worden. Dat moet je niet willen, als mens.Daar zit wel wat in. Kan ik dat bij mijn puber nog terugdraaien? En wat als ik zelf even tijd en ruimte wil, zelf weggaan?
quote:Solomio schreef op 11 augustus 2016 @ 12:25:

[...]

Ik vind dit soort leeftijdsgrenzen altijd wel erg makkelijk veroordelend.Precies. Mijn oudste kon dat echt niet.
quote:Phaedra_ schreef op 11 augustus 2016 @ 12:30:

[...]

Daar zit wel wat in. Kan ik dat bij mijn puber nog terugdraaien? En wat als ik zelf even tijd en ruimte wil, zelf weggaan?Mijn ouders hadden daar zo'n tuigje voor. Dat kon ik aan en dan bonden ze dat aan de tafelpoot. Werkte heel goed.
Beppy kwijt.

Christus te paard.
quote:Star schreef op 11 augustus 2016 @ 12:34:

Beppy kwijt.

Christus te paard. topic is uitermate goed voor mijn humeur
Tjezus, wat vals

Beppy kwijt.

Christus te paard. Zit je nu al weer op je paard Star? Het gaat hier de jongste tijd wel vaak over beppie's, ongesteld zijn e.d.... Ik lig nog in een deuk als ik aan het viva-sauna topic denk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Okaaayyyy, je kind van 8 niet alleen buiten spelen is wel heel erg verstikkend, belemmerend en bemoederend.Mogen ze met 9 wel naar kamp aan de andere kant van het land .... een week. Als ze dat zelf willen?

Beppy kwijt.

Christus te paard.
Fanatieke mod is langsgeweest in topic van iemand die met een "man-met-gezin' ligt te kloten.

Topic is hierdoor al lang niet meer een duidelijke weerspiegeling van de situatie en van to. Volledig om zeep geholpen. Zucht.
Wie is Beppy? De hond of een cavia?
Haar spons in der gleuf..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven