Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 augustus 2016 om 18:54
maandag 15 augustus 2016 om 20:21
quote:Phaedra_ schreef op 15 augustus 2016 @ 17:28:
[...]
Neehee, uitspreken dat je het leven wel gezien hebt is verboden.
Zelfs bespreken hoe je in een depressie met dat soort gedachten om moet gaan is verboden.En met dat laatste zouden denk ik heel veel mensen geholpen kunnen zijn.
[...]
Neehee, uitspreken dat je het leven wel gezien hebt is verboden.
Zelfs bespreken hoe je in een depressie met dat soort gedachten om moet gaan is verboden.En met dat laatste zouden denk ik heel veel mensen geholpen kunnen zijn.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 15 augustus 2016 om 20:40
quote:Phaedra_ schreef op 15 augustus 2016 @ 20:36:
[...]
Dat denk ik ook. De mods helaas niet.
Vind het ook een beetje raar dat dat topic weggehaald is.
Voor zover ik het nog heb kunnen lezen deed de to helemaal geen zelfmoord aankondiging maar goed voordat ik het hele topic heb kunnen lezen was het weg dus misschien heb ik iets gemist.
[...]
Dat denk ik ook. De mods helaas niet.
Vind het ook een beetje raar dat dat topic weggehaald is.
Voor zover ik het nog heb kunnen lezen deed de to helemaal geen zelfmoord aankondiging maar goed voordat ik het hele topic heb kunnen lezen was het weg dus misschien heb ik iets gemist.
maandag 15 augustus 2016 om 21:55
quote:Phaedra_ schreef op 15 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
Als iemand graag dood wil mag dat van mij.
Ik zal de laatste zijn die iemand het recht op zelfbeschikking over zijn eigen leven te ontzeggen. Maar om te zeggen dat het je niet boeit is wel erg bot.
Ook al ken je iemand niet, dan nog mag je een beetje gevoel hebben voor de pijn doe hem drijft om een eidn aan het leven te maken.
[...]
Als iemand graag dood wil mag dat van mij.
Ik zal de laatste zijn die iemand het recht op zelfbeschikking over zijn eigen leven te ontzeggen. Maar om te zeggen dat het je niet boeit is wel erg bot.
Ook al ken je iemand niet, dan nog mag je een beetje gevoel hebben voor de pijn doe hem drijft om een eidn aan het leven te maken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 15 augustus 2016 om 22:00
quote:hatsetats schreef op 15 augustus 2016 @ 21:55:
[...]
Ook al ken je iemand niet, dan nog mag je een beetje gevoel hebben voor de pijn doe hem drijft om een eidn aan het leven te maken.Ik praat in het algemeen, niet over een persoon.
[...]
Ook al ken je iemand niet, dan nog mag je een beetje gevoel hebben voor de pijn doe hem drijft om een eidn aan het leven te maken.Ik praat in het algemeen, niet over een persoon.