Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ze zouden er een Regel voor moeten maken.
Wat voor regel?
quote:Amaqanda schreef op 27 augustus 2016 @ 18:55:

Wat voor regel?Als je op anoniem gaat mag je 123 dagen geen nieuwe nick aanmaken. Gewoon, omdat het een regel is.
Minimaal tot 43 augustus wachten.

Aspergerzijn. Toen ik Frans leerde, was een van de eerste zinnen die ik moest leren ongeveer iets als "Mon frere est grand, comme un asperge." Dat vond ik toen al heel grappig. Nu ben ik zelf een asperge, nou ja, bijna. Soms rol ik mezelf in een plakje goedkope schouderham en ga ik op een schaal liggen.
Duidelijk aspergehumor
Het is vooral vermakelijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Bugs_Bunny schreef op 27 augustus 2016 @ 18:53:

[...]

Schijnt Heel Erg te zijnIk vind het alleen Erg als ik de enige schijn te zijn die niet weet Wie-Iemand-Was. Maar zelfs daarvan lig ik hooguit één nacht wakker .
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 19:01:

Het is vooral vermakelijk.Het is ivm d'r werk.
Blijft vermakelijk want haar 'werk' vindt haar toch wel weer. Dat is best raar. Als je niet wilt dan vinden ze je niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 19:01:

[...]

Ik vind het alleen Erg als ik de enige schijn te zijn die niet weet Wie-Iemand-Was. Maar zelfs daarvan lig ik hooguit één nacht wakker .Ach, de meeste mensen die hier al tien jaar komen zijn eenvoudig herkenbaar volgens mij
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 18:56:

[...]

Als je op anoniem gaat mag je 123 dagen geen nieuwe nick aanmaken. Gewoon, omdat het een regel is.

Maak je eerst een nieuwe aan.

En dan pas anonimiseren.
quote:Bugs_Bunny schreef op 27 augustus 2016 @ 19:14:

[...]

Ach, de meeste mensen die hier al tien jaar komen zijn eenvoudig herkenbaar volgens mij Maar ik heb geen idee wie jij hiervoor was.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:00:

Duidelijk aspergehumor Jullie zijn allemaal tegen mij en weten helemaal niet wat een zwaar kruis ik moet dragen. En daar bedoel ik niet mijn vagina mee, voor jij een grapje wilt maken. Ha! Bazinga!
quote:Courage-- schreef op 27 augustus 2016 @ 19:25:

[...]

Maak je eerst een nieuwe aan.

En dan pas anonimiseren. Dan krijg je natuurlijk een perma.
En al dat gepraat over hoe lang jullie hier al zijn is niet prettig voor een newbie als ik. Houden jullie daar ook nog even rekening mee?
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 19:27:

[...]

Jullie zijn allemaal tegen mij en weten helemaal niet wat een zwaar kruis ik moet dragen. En daar bedoel ik niet mijn vagina mee, voor jij een grapje wilt maken. Ha! Bazinga!Je kan aan het kruis gaan hangen, hoef je niet meer te dragen.
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 19:28:

En al dat gepraat over hoe lang jullie hier al zijn is niet prettig voor een newbie als ik. Houden jullie daar ook nog even rekening mee?15 jaar ofzo
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:28:

[...]

Je kan aan het kruis gaan hangen, hoef je niet meer te dragen.Zo'n label heb ik niet. Ik wil gewoon dat de hele wereld zich aanpast aan mijn zware leven (ik parafraseer nog steeds een TO uit een topic, maar ik vind ergens ook wel dat ze hierin een punt heeft, al dient men zich dan aan mij aan te passen, uiteraard).
quote:barbaracartland schreef op 27 augustus 2016 @ 19:32:

[...]

Zo'n label heb ik niet. Ik wil gewoon dat de hele wereld zich aanpast aan mijn zware leven (ik parafraseer nog steeds een TO uit een topic, maar ik vind ergens ook wel dat ze hierin een punt heeft, al dient men zich dan aan mij aan te passen, uiteraard).Je gaat scheef. Het universum dient zich aan mij aan te passen.
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 19:29:

[...]

15 jaar ofzo

6 jaar nog maar geloof ik

Maar dat heeft wel het voordeel dat ze me lekker niet herkennen als ik een nickchange doe
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 19:07:

Blijft vermakelijk want haar 'werk' vindt haar toch wel weer. Dat is best raar. Als je niet wilt dan vinden ze je niet.

Maar waarom vermakelijk?

Ze gaat anoniem en komt herkenbaar terug?

Ik zie het stukje vermaak niet hoor...
Tja, humor is iets persoonlijks he, dus dat ga ik niet uitleggen verder.
quote:hatsetats schreef op 27 augustus 2016 @ 19:44:

Tja, humor is iets persoonlijks he, dus dat ga ik niet uitleggen verder.Nee, dat weten we inmiddels wel.
Is Rhaegel op anoniem?

Mooi, opgeruimd staat netjes.
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 19:45:

[...]

Nee, dat weten we inmiddels wel.En toch die vraag stellen ook al weten 'we' het inmiddels wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven