Napraattopic 64
vrijdag 29 juli 2016 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 augustus 2016 om 19:50
zaterdag 27 augustus 2016 om 19:56
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 19:34:
[...]
6 jaar nog maar geloof ik
Maar dat heeft wel het voordeel dat ze me lekker niet herkennen als ik een nickchange doe Zo kort nog maar? Bijna klaar met je ontgroening hier?
[...]
6 jaar nog maar geloof ik
Maar dat heeft wel het voordeel dat ze me lekker niet herkennen als ik een nickchange doe Zo kort nog maar? Bijna klaar met je ontgroening hier?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 27 augustus 2016 om 19:59
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:01
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 19:59:
[...]
Nou ja ik heb eerst anderhalf jaar intensief meegelezen he. Dus toen ik eenmaal mee begon te forummen kende ik mijn pappenheimers zo goed dat het niet eens opviel dat ik Nieuw was.Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?
[...]
Nou ja ik heb eerst anderhalf jaar intensief meegelezen he. Dus toen ik eenmaal mee begon te forummen kende ik mijn pappenheimers zo goed dat het niet eens opviel dat ik Nieuw was.Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:01
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 19:59:
[...]
Nou ja ik heb eerst anderhalf jaar intensief meegelezen he. Dus toen ik eenmaal mee begon te forummen kende ik mijn pappenheimers zo goed dat het niet eens opviel dat ik Nieuw was.Nee, is mij iig nooit opgevallen dat je hier ineens was.
[...]
Nou ja ik heb eerst anderhalf jaar intensief meegelezen he. Dus toen ik eenmaal mee begon te forummen kende ik mijn pappenheimers zo goed dat het niet eens opviel dat ik Nieuw was.Nee, is mij iig nooit opgevallen dat je hier ineens was.
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:07
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 20:01:
[...]
Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?Ik heb Heel Lang meegelezen. Sinds ik 18 was en ik ben nu midden twintig. Ik vond het als achttienjarige te intimiderend om mee te schrijven, maar leerde wel veel van alle topics (over hoe je met je schoonmoeder om moet gaan van BGB bijvoorbeeld ).
[...]
Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?Ik heb Heel Lang meegelezen. Sinds ik 18 was en ik ben nu midden twintig. Ik vond het als achttienjarige te intimiderend om mee te schrijven, maar leerde wel veel van alle topics (over hoe je met je schoonmoeder om moet gaan van BGB bijvoorbeeld ).
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:07
quote:Phaedra_ schreef op 27 augustus 2016 @ 20:01:
[...]
Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?
Ik las ook alleen de rellen mee he. En die had je toen nog, fatsoenlijke rellen. Ik rellen.
Plus dat ik werd getriggerd door iemand van een ander forum die het vivaforum altijd gebruikte als exemplarisch voor een broeinest van domme mensen. Toen wilde ik toch wel eens weten wat er dan zo boeiend was aan het Vivaforum dat zelfs iemand met een enorme hekel aan domme mensen er blijkbaar meelas.
[...]
Dat vind ik altijd zo fascinerend, dat meelezen. Wat is daar leuk aan?
Ik las ook alleen de rellen mee he. En die had je toen nog, fatsoenlijke rellen. Ik rellen.
Plus dat ik werd getriggerd door iemand van een ander forum die het vivaforum altijd gebruikte als exemplarisch voor een broeinest van domme mensen. Toen wilde ik toch wel eens weten wat er dan zo boeiend was aan het Vivaforum dat zelfs iemand met een enorme hekel aan domme mensen er blijkbaar meelas.
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
[...]
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:08
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:15
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:17
quote:Merlijne schreef op 27 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
Ik heb Heel Lang meegelezen. Sinds ik 18 was en ik ben nu midden twintig. Ik vond het als achttienjarige te intimiderend om mee te schrijven, maar leerde wel veel van alle topics (over hoe je met je schoonmoeder om moet gaan van BGB bijvoorbeeld ).Zal haar goed doen.
[...]
Ik heb Heel Lang meegelezen. Sinds ik 18 was en ik ben nu midden twintig. Ik vond het als achttienjarige te intimiderend om mee te schrijven, maar leerde wel veel van alle topics (over hoe je met je schoonmoeder om moet gaan van BGB bijvoorbeeld ).Zal haar goed doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 augustus 2016 om 20:20