Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vraag me na de repost eigenlijk wel ineens af:

Zien mensen mij hier echt liever gaan dan komen? Zo erg ben ik toch niet? Confronterend misschien. Maar meestal erg netjes.
Meestal.
quote:Bruise schreef op 03 september 2016 @ 00:25:

=^x^=Een tjoerie met opgetrokken snorharen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:37:

Zien mensen mij hier echt liever gaan dan komen? Zo erg ben ik toch niet? Confronterend misschien. Maar meestal erg netjes.Ik vind je niet erg en je F1 topic lees ik niet. Ja, doorgaans netjes, niet negatief.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Omdat het zaterdag is ^^ :

De la Soul

Vrolijk liedje
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:37:

Zien mensen mij hier echt liever gaan dan komen? Zo erg ben ik toch niet? Confronterend misschien. Maar meestal erg netjes.Zo komt het op mij over, maar ook ik zie een enkele keer wel iets verkeerd.
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 00:40:

[...]

Ik vind je niet erg en je F1 topic lees ik niet. Ja, doorgaans netjes, niet negatief.Nee dat is niet waar, ik kan best negatief zijn hoor. Maar ik probeer het wel altijd op een beschaafde manier te doen. Lukt heel erg soms niet.
Ik ben nog steeds niet gebanned trouwens. Kan nog komen... wie oh wie staft
Ik ga me neerleggen.
Ik ook zo, morgen om 11 uur de 3e vrije training.

Slaap lekker
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:43:

Ik ben nog steeds niet gebanned trouwens. Kan nog komen... wie oh wie staftSpannend hè? Zou je d'r wel van kunnen slapen?

quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:43:

Ik ben nog steeds niet gebanned trouwens. Kan nog komen... wie oh wie staftIkke niet hoor. Zo belangrijk vind ik je nou ook weer niet. En je hoort er toch een beetje bij zo met je gezuig op de vrijdagavond.
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:45:

Ik ook zo, morgen om 11 uur de 3e vrije training.

Slaap lekkerHeerlijk zeg, een uurtje vrij!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 september 2016 @ 00:49:

[...]

Ikke niet hoor. Zo belangrijk vind ik je nou ook weer niet. En je hoort er toch een beetje bij zo met je gezuig op de vrijdagavond.
Ik heb nog nooit niet niet (klopt dat?) kunnen slapen van het vivaforum. Why? Het is maar een forum. En het is maar mijn mening.

Ik sta achter wat ik zeg. Simple. Maaar als ik de regels mocht maken....
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:50:

Ik heb nog nooit niet niet (klopt dat?) kunnen slapen van het vivaforum. Why? Het is maar een forum. En het is maar mijn mening.

Ik sta achter wat ik zeg. Simple. Maaar als ik de regels mocht maken....Nou, ik kan me zo voorstellen dat het heul spannend is om te zien of er morgenochtend een waarschuwing in je postvakje zit; een soort van schoen zetten voor Sinterklaas, zoiets.

quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:50:

Ik sta achter wat ik zeg. Simple. Maaar als ik de regels mocht maken....Ja, dan zouden al die kutten er meteen uit vliegen natuurlijk. Maar jij mag de regels niet maken, jammerdebammer.
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 00:54:

[...]

Nou, ik kan me zo voorstellen dat het heul spannend is om te zien of er morgenochtend een waarschuwing in je postvakje zit; een soort van schoen zetten voor Sinterklaas, zoiets.

Totaal niet. Ik log ook alleen maar in als ik er zin heb. Dus mocht ik morgen denken, geen zin in vivaforum, dan zie ik het pas later. Of ik moet m'n mail lezen, waar daar ben ik ook vaak vrij laks in.

Marsepein zou ik wel leuk vinden trouwens als verrassing. Lekker!
quote:IrishCassidy schreef op 03 september 2016 @ 00:57:

[...]

Totaal niet. Ik log ook alleen maar in als ik er zin heb. Dus mocht ik morgen denken, geen zin in vivaforum, dan zie ik het pas later. Of ik moet m'n mail lezen, waar daar ben ik ook vaak vrij laks in.

Marsepein zou ik wel leuk vinden trouwens als verrassing. Lekker!

Tadaaaaa!

Het lijkt net of die ene zonnende dame, steeds bruiner wordt.

Ik neem een duik in mijn -water-bed. Heb er p.o. teveel water in, durf me bijna niet om te draaien en zie de stop d'r al als een kurk van een champagnefles uitschieten.

Een Ferrari? Echt ik hou zo niet van Ferrari. Wel van Kimi trouwens, die man is te leuk vanwege z'n droge humor.

Maar toch bedankt, ik pel dat marsepeine laagje er wel af ;)
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 01:15:

Het lijkt net of die ene zonnende dame, steeds bruiner wordt.

Ik neem een duik in mijn -water-bed. Heb er p.o. teveel water in, durf me bijna niet om te draaien en zie de stop d'r al als een kurk van een champagnefles uitschieten.Ja dat gaat gebeuren een dan zo'n swooooosh geluid.
Weg is simba, gewoon opgezogen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 september 2016 @ 00:57:

[...]

Ja, dan zouden al die kutten er meteen uit vliegen natuurlijk. Maar jij mag de regels niet maken, jammerdebammer.

Dat zeg ik toch ook nergens? Doe eens rustig.

Ik zou gewoon andere regels maken. Maar goed dat kan ik niet dus chill.

Jij zou ook andere regels maken, iedereen zou andere regels maken.
ik hem m'n regels gelukkig net gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven