Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 september 2016 @ 12:33:

[...]

Het is Bruises samenvatting. Niet die van alle napraters. Hoewel ik een paar van haar lijstje ook om op te spugen vind (en er ook een aantal op mis) zal niet iedereen die mening delen.

Laat iedereen lekker een eigen "lijstje" hebben (nee niet plaatsten hier, lekker voor jezelf houden) Dat opgejut op het schoolplein is hier niet nodig hoor.

Nee, natuurlijk niet van alle napraters, dat staat er dan ook niet.

Lekker je lijstje voor jezelf houden? Uiteraard, dan valt er geen lijstje zoals die van Bruise te plaatsen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Precies en als iemand er wat van zegt de 'ik heb wel wat anders aan mijn hoofd' kaart trekken. Sneu.
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 12:38:

[...]

Nee, natuurlijk niet van alle napraters, dat staat er dan ook niet.

Lekker je lijstje voor jezelf houden? Uiteraard, dan valt er geen lijstje zoals die van Bruise te plaatsen.Mooi, je hebt het door. Lijstje van Bruise.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 september 2016 @ 12:34:

Vroeger op school waren dat ook de ergsten; de stokers, de opruiers. Die vond ik enger en gevaarlijker dan degene die met open vizier een grote bek hadden.

en dan krijg je een samenvattend lijstje.

Ik snap het echt niet; met doorgaans algemeen goedkeuren, nee niet van iedereen, worden de genoemde personen vh lijstje, negatief besproken, aangesproken enz. Wat is dan in vredesnaam het probleem met de in 1 posting samengevatte conclusie?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Goede-Fee schreef op 03 september 2016 @ 12:42:

[...]

Mooi, je hebt het door. Lijstje van Bruise.Ik had het in het vorige topic al door wat ze bedoelde.

Laten we het er maar op houden dat je er niet voor niets op stond Simpelabimba.
quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 12:42:

[...]

en dan krijg je een samenvattend lijstje.

Ik snap het echt niet; met doorgaans algemeen goedkeuren, nee niet van iedereen, worden de genoemde personen vh lijstje, negatief besproken, aangesproken enz. Wat is dan in vredesnaam het probleem met de in 1 posting samengevatte conclusie?Omdat dit de napraat is en er nagepraat wordt. Dus als een forummer in een ander topic 'opvalt', dan mag een andere forummer dat hier benoemen. In dat stomme lijstje staan alleen namen van forummers en een 'algemene' toelichting.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik meen dat Roosje zelfs hele excellijsten op haar koelkast heeft hangen. Dat mag toch gewoon?

Zelf heb ik wel eens subtiel een relletje proberen op te starten over zwemles: en inderdaad werkt het subtiele gedeelte niet. De volgende keer zal ik de rel met open vizier opstarten.
quote:ThunderassMan schreef op 03 september 2016 @ 12:49:

Ik meen dat Roosje zelfs hele excellijsten op haar koelkast heeft hangen. Dat mag toch gewoon?

Zelf heb ik wel eens subtiel een relletje proberen op te starten over zwemles: en inderdaad werkt het subtiele gedeelte niet. De volgende keer zal ik de rel met open vizier opstarten. Dat zijn de verjaardagen. Ze vergeet er geen.
Ja TAM, Roosje houdt de admin netjes bij voor de mods. Zo hebben die meer tijd om wijze beslissingen te nemen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Goede-Fee schreef op 03 september 2016 @ 12:50:

[...]

Dat zijn de verjaardagen. Ze vergeet er geen.

Ow.

Nou ja, lijstjes zijn lijstjes.
quote:Oudblond schreef op 03 september 2016 @ 12:51:

Ja TAM, Roosje houdt de admin netjes bij voor de mods. Zo hebben die meer tijd om wijze beslissingen te nemen.

Je zegt eigenlijk dat Roosje onmisbaar is voor het ordentelijke verloop van het VF?

I Roosje.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 03 september 2016 @ 12:46:

Laten we het er maar op houden dat je er niet voor niets op stond Simpelabimba.

En niet vanwege het soort opmerkingen zoals deze van jou.

https://www.youtube.com/watch?v=LfeNhwnO8hw

quote:ThunderassMan schreef op 03 september 2016 @ 12:49:

Zelf heb ik wel eens subtiel een relletje proberen op te starten over zwemles: en inderdaad werkt het subtiele gedeelte niet. De volgende keer zal ik de rel met open vizier opstarten. Ssssssssssssssssssssst!
Life is short. Eat dessert first.
quote:ThunderassMan schreef op 03 september 2016 @ 12:53:

[...]

Je zegt eigenlijk dat Roosje onmisbaar is voor het ordentelijke verloop van het VF?

I Roosje.Dat is je geraden.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Goede-Fee schreef op 03 september 2016 @ 11:16:

[...]

Hoezo klopt het lijstje? ..........................quote:simbalabimba schreef op 03 september 2016 @ 12:42:

[...]

......................

Ik snap het echt niet; met doorgaans algemeen goedkeuren, nee niet van iedereen, worden de genoemde personen vh lijstje, negatief besproken, aangesproken enz. Wat is dan in vredesnaam het probleem met de in 1 posting samengevatte conclusie?quote:Oudblond schreef op 03 september 2016 @ 12:46:

[...]

Omdat dit de napraat is en er nagepraat wordt. Dus als een forummer in een ander topic 'opvalt', dan mag een andere forummer dat hier benoemen. In dat stomme lijstje staan alleen namen van forummers en een 'algemene' toelichting...?????????????????????????...Simba..Ik snap het ook niet.
LOEP ME MAAR aub.
Gaan we nog lekker door met zuigen?
Je hoeft niet alles te snappen missie.

quote:missie_m schreef op 03 september 2016 @ 13:24:

[...]

[...]

[...]

..?????????????????????????...Simba..Ik snap het ook niet.Ik zal 's een aanspraak doen op mijn analytisch denkvermogen.

quote:doornroosje9 schreef op 03 september 2016 @ 13:20:

[...]

Dat is je geraden. Jeweettog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven