Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 september 2016 om 00:01
Mocht er ooit weer eens iemand op het compleet debiele iidee komen een foto topic te openen dan beloof ik hier bij plechtig om me niet in te houden. Niks geen " wat een krachtige/ mooie / pittige vrouw ben jij " . Gewoon " OMG, wat ben jij een bloedeloos figuur " of iets anders toepasselijks.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 7 september 2016 om 00:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2016 @ 00:01:
Mocht er ooit weer eens iemand op het compleet debiele iidee komen een foto topic te openen dan beloof ik hier bij plechtig om me niet in te houden. Niks geen " wat een krachtige/ mooie / pittige vrouw ben jij " . Gewoon " OMG, wat ben jij een bloedeloos figuur " of iets anders toepasselijks.
Menopauze - Yasmijn?
Waarom moet ik bij jou altijd raden naar nicks? kan je nooit eens direct zeggen wie je bedoeld?
Menopauze - Yasmijn?
Waarom moet ik bij jou altijd raden naar nicks? kan je nooit eens direct zeggen wie je bedoeld?
woensdag 7 september 2016 om 00:03
quote:S-Meds schreef op 07 september 2016 @ 00:02:
[...]
Menopauze - Yasmijn?
Waarom moet ik bij jou altijd raden naar nicks? kan je nooit eens direct zeggen wie je bedoeld?Dat staat glijk aan een kaart " ga gelijk door naar de gevangenis, indien u langs start komt ontvangtt u geen 20.000'euro "
[...]
Menopauze - Yasmijn?
Waarom moet ik bij jou altijd raden naar nicks? kan je nooit eens direct zeggen wie je bedoeld?Dat staat glijk aan een kaart " ga gelijk door naar de gevangenis, indien u langs start komt ontvangtt u geen 20.000'euro "
woensdag 7 september 2016 om 00:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2016 @ 00:01:
Mocht er ooit weer eens iemand op het compleet debiele iidee komen een foto topic te openen dan beloof ik hier bij plechtig om me niet in te houden. Niks geen " wat een krachtige/ mooie / pittige vrouw ben jij " . Gewoon " OMG, wat ben jij een bloedeloos figuur " of iets anders toepasselijks.Dat wordt een bannenregen.
Mocht er ooit weer eens iemand op het compleet debiele iidee komen een foto topic te openen dan beloof ik hier bij plechtig om me niet in te houden. Niks geen " wat een krachtige/ mooie / pittige vrouw ben jij " . Gewoon " OMG, wat ben jij een bloedeloos figuur " of iets anders toepasselijks.Dat wordt een bannenregen.
woensdag 7 september 2016 om 00:09
quote:Eleonora-1 schreef op 07 september 2016 @ 00:06:
[...]
Dat wordt een bannenregen.
Bring it on.
Daar heb ik dan wel een bannetje voor over. Ik kon me zo ergeren aan dat compleet verzonnen, vanuit de tenen komende " laat ik maar wat aardigs zeggen, maar als ik er zo uitzag liet ik een pompoen op mijn nek transplanteren "
[...]
Dat wordt een bannenregen.
Bring it on.
Daar heb ik dan wel een bannetje voor over. Ik kon me zo ergeren aan dat compleet verzonnen, vanuit de tenen komende " laat ik maar wat aardigs zeggen, maar als ik er zo uitzag liet ik een pompoen op mijn nek transplanteren "
woensdag 7 september 2016 om 00:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 september 2016 @ 00:09:
[...]
Bring it on.
Daar heb ik dan wel een bannetje voor over. Ik kon me zo ergeren aan dat compleet verzonnen, vanuit de tenen komende " laat ik maar wat aardigs zeggen, maar als ik er zo uitzag liet ik een pompoen op mijn nek transplanteren "Soms bleef het net te lang stil na een foto.
[...]
Bring it on.
Daar heb ik dan wel een bannetje voor over. Ik kon me zo ergeren aan dat compleet verzonnen, vanuit de tenen komende " laat ik maar wat aardigs zeggen, maar als ik er zo uitzag liet ik een pompoen op mijn nek transplanteren "Soms bleef het net te lang stil na een foto.
woensdag 7 september 2016 om 00:24
quote:Eleonora-1 schreef op 07 september 2016 @ 00:21:
[...]
Soms bleef het net te lang stil na een foto.
Nhahaha, ja
En dan vroegen ze ook om commentaar, want al die anderen hadden toch ook een veer in hun arie gekregen? Geweldig. Wat heb ik vaak op mijn handen gezeten.
[...]
Soms bleef het net te lang stil na een foto.
Nhahaha, ja
En dan vroegen ze ook om commentaar, want al die anderen hadden toch ook een veer in hun arie gekregen? Geweldig. Wat heb ik vaak op mijn handen gezeten.
woensdag 7 september 2016 om 05:27
woensdag 7 september 2016 om 07:09
woensdag 7 september 2016 om 07:15
quote:Very__Cherry schreef op 07 september 2016 @ 07:09:
Hij was/is getrouwd met Dorothy Gale. Ben zijn nick ook even kwijt. Ben nog wel ooit n biertje met m gaan drinken, vond het een leuke vent. Interessant. Geen hengelaar. Maar misschien ben ik gewoon te lelijk.Die foute bocht?????
Hij was/is getrouwd met Dorothy Gale. Ben zijn nick ook even kwijt. Ben nog wel ooit n biertje met m gaan drinken, vond het een leuke vent. Interessant. Geen hengelaar. Maar misschien ben ik gewoon te lelijk.Die foute bocht?????
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET