Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 6 september 2016 om 23:26
quote:Phaedra_ schreef op 06 september 2016 @ 23:22:
[...]
Maar ook vaak onwijs gelachen, omdat stomme topics nog bleven staan en je nog enigszins offtopic mocht.Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.
[...]
Maar ook vaak onwijs gelachen, omdat stomme topics nog bleven staan en je nog enigszins offtopic mocht.Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 6 september 2016 om 23:27
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2016 @ 23:26:
[...]
Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.
En huilie mocht nog. Daar is de HRS ooit uit ontstaan. EN de ANgels gebruikten dat woord ook gewoon.
Het is nu vertrutting ten top.
[...]
Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.
En huilie mocht nog. Daar is de HRS ooit uit ontstaan. EN de ANgels gebruikten dat woord ook gewoon.
Het is nu vertrutting ten top.
dinsdag 6 september 2016 om 23:27
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 september 2016 @ 23:19:
[...]
Ik hint niks. Ik ben hIer al 15 jaar. Is geen geheim maar ik hoef niet op commando te vertellen wie ik ooit was.
De mensen die het moeten weten weten het ook.Jij ziet n vraag als commando? Dan weet ik genoeg haha.
[...]
Ik hint niks. Ik ben hIer al 15 jaar. Is geen geheim maar ik hoef niet op commando te vertellen wie ik ooit was.
De mensen die het moeten weten weten het ook.Jij ziet n vraag als commando? Dan weet ik genoeg haha.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 6 september 2016 om 23:29
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2016 @ 23:26:
[...]
Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.Kutwijf kon ook gewoon.
[...]
Je kon ook echt ruzie met iemand maken, als je een beetje op je woorden paste. Als ik nu zou zeggen " ik wems je eeuwige jeuk op je rug en veels te korte armpjes ' heb ik een ban voor " op de man " . Maar toen kon dat.Kutwijf kon ook gewoon.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 6 september 2016 om 23:30
quote:MevrouwJack schreef op 06 september 2016 @ 23:29:
[...]
Ja het is ook wel vrij sneu dat ik mijn enige ban heb opgelopen op een moment dat alle anderen ook geband waren. Haalt toch wat van de glans af
Ik heb toen ooit 1 ban opgelopen en dat was het waard. Werd een goeie rel toen
Die hysterische van 2 niet meegerekend.
[...]
Ja het is ook wel vrij sneu dat ik mijn enige ban heb opgelopen op een moment dat alle anderen ook geband waren. Haalt toch wat van de glans af
Ik heb toen ooit 1 ban opgelopen en dat was het waard. Werd een goeie rel toen
Die hysterische van 2 niet meegerekend.
dinsdag 6 september 2016 om 23:48
dinsdag 6 september 2016 om 23:49
dinsdag 6 september 2016 om 23:54
dinsdag 6 september 2016 om 23:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 september 2016 @ 23:49:
Over hengelaars gesproken. Er was toch een vent waar iedereen zich op stortte tijdens de meetings ? Die minder lelijk was als de rest en dan ineens zo'n beetje leuk leek ? Ook nooit meer gezien op het forum.Ja die boogschutter was dat toch?
Over hengelaars gesproken. Er was toch een vent waar iedereen zich op stortte tijdens de meetings ? Die minder lelijk was als de rest en dan ineens zo'n beetje leuk leek ? Ook nooit meer gezien op het forum.Ja die boogschutter was dat toch?