Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 7 september 2016 om 21:26
quote:Very__Cherry schreef op 07 september 2016 @ 20:45:
[...]
Even voor de duidelijkheid; Kers is in dit geval niet gelijk aan Very Kers he. Voordat de hele goegemeente hier denkt weet dat ik niet alleen stalk maar ook dwingend pb, hengel en niet schromend post over issues Geen haar op mijn hoofd dat aan jou dacht! Excuses daarvoor. Ik had een dingetje met Kers. Zeler niet met de echte very
[...]
Even voor de duidelijkheid; Kers is in dit geval niet gelijk aan Very Kers he. Voordat de hele goegemeente hier denkt weet dat ik niet alleen stalk maar ook dwingend pb, hengel en niet schromend post over issues Geen haar op mijn hoofd dat aan jou dacht! Excuses daarvoor. Ik had een dingetje met Kers. Zeler niet met de echte very
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 7 september 2016 om 21:30
quote:Very__Cherry schreef op 07 september 2016 @ 20:45:
[...]
Even voor de duidelijkheid; Kers is in dit geval niet gelijk aan Very Kers he. Voordat de hele goegemeente hier denkt weet dat ik niet alleen stalk maar ook dwingend pb, hengel en niet schromend post over issues Ik reageerde ook echt op de vraag over Kers. Die hier rondhupt. En waar ik dacht dat de vraag over ging. Als niet: echt sorry.
[...]
Even voor de duidelijkheid; Kers is in dit geval niet gelijk aan Very Kers he. Voordat de hele goegemeente hier denkt weet dat ik niet alleen stalk maar ook dwingend pb, hengel en niet schromend post over issues Ik reageerde ook echt op de vraag over Kers. Die hier rondhupt. En waar ik dacht dat de vraag over ging. Als niet: echt sorry.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 7 september 2016 om 23:18
donderdag 8 september 2016 om 09:00
quote:Oudblond schreef op 07 september 2016 @ 21:26:
[...]
Geen haar op mijn hoofd dat aan jou dacht! Excuses daarvoor. Ik had een dingetje met Kers. Zeler niet met de echte very Vanuit jouw perspectief snap ik het hoor maar ik word hier en daar ook wel eens Kers genoemd en ik dacht ik zet het maar bij voorbaat effe recht.
[...]
Geen haar op mijn hoofd dat aan jou dacht! Excuses daarvoor. Ik had een dingetje met Kers. Zeler niet met de echte very Vanuit jouw perspectief snap ik het hoor maar ik word hier en daar ook wel eens Kers genoemd en ik dacht ik zet het maar bij voorbaat effe recht.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 8 september 2016 om 09:28
quote:Nouschi schreef op 07 september 2016 @ 20:34:
[...]
A en I weer bezig?
Je wil het niet weten ( wel, dus ) .
Sta je dan even voor lul, zeg, als je verteld wordt dat je geen relatiemateriaal was omdat er in bed geen zak aan was met je.
[...]
A en I weer bezig?
Je wil het niet weten ( wel, dus ) .
Sta je dan even voor lul, zeg, als je verteld wordt dat je geen relatiemateriaal was omdat er in bed geen zak aan was met je.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2016 om 09:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 september 2016 @ 09:29:
Ik vermoed nog steeds dat het één grote, voortslepende grap is.Nee, dat denk ik inmiddels niet meer. Het venijn druipt er echt wel van af. En daar posten ze op andere topics te veel over dezelfde dingen voor ( het belang van seks, dat seks niet zo belangrijk is en eigenlijk ook niet zo veel aan ) .
Ik vermoed nog steeds dat het één grote, voortslepende grap is.Nee, dat denk ik inmiddels niet meer. Het venijn druipt er echt wel van af. En daar posten ze op andere topics te veel over dezelfde dingen voor ( het belang van seks, dat seks niet zo belangrijk is en eigenlijk ook niet zo veel aan ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 september 2016 om 09:34
donderdag 8 september 2016 om 09:41