Napraattopic 65
woensdag 31 augustus 2016 om 13:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 8 september 2016 om 10:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 september 2016 @ 09:33:
[...]
Nee, dat denk ik inmiddels niet meer. Het venijn druipt er echt wel van af. En daar posten ze op andere topics te veel over dezelfde dingen voor ( het belang van seks, dat seks niet zo belangrijk is en eigenlijk ook niet zo veel aan ) .Voor mensen die zo op hun intelligentie voorstaan is dit nog genanter
[...]
Nee, dat denk ik inmiddels niet meer. Het venijn druipt er echt wel van af. En daar posten ze op andere topics te veel over dezelfde dingen voor ( het belang van seks, dat seks niet zo belangrijk is en eigenlijk ook niet zo veel aan ) .Voor mensen die zo op hun intelligentie voorstaan is dit nog genanter
Je bent zelf een theepot
donderdag 8 september 2016 om 10:57
donderdag 8 september 2016 om 10:59
donderdag 8 september 2016 om 11:07
quote:Roosjediedeldoosje schreef op 08 september 2016 @ 10:57:
Huilbaby topic, er was een tijdje terug ook een vrouw met vier kinderen, waarvan de laatste drie zwangerschappen bijna ongeloofwaardig dicht op elkaar zaten. En toen bleek ze ook nog twee puppy's in huis te hebben. Lijkt dit op elkaar of zie ik ze vliegen?Volgens mij is het dezelfde. Deze schrijft ook over een eigen onderneming, had die andere ook.
Huilbaby topic, er was een tijdje terug ook een vrouw met vier kinderen, waarvan de laatste drie zwangerschappen bijna ongeloofwaardig dicht op elkaar zaten. En toen bleek ze ook nog twee puppy's in huis te hebben. Lijkt dit op elkaar of zie ik ze vliegen?Volgens mij is het dezelfde. Deze schrijft ook over een eigen onderneming, had die andere ook.
donderdag 8 september 2016 om 11:21
donderdag 8 september 2016 om 12:05
En weer gummen en gummen en gummen in het mod topic. Bah, het wordt steeds erger. De dames en heren mods in hun ivoren torens waar wij als klootjesvolk nooit een kritische vraag aan mogen stellen, nooit enige kritiek op mogen hebben, nooit om uitleg mogen vragen als die maar enigszins als kritiek kan worden opgevat. Wat een armoede, die mods.
donderdag 8 september 2016 om 12:05