Napraattopic 65

31-08-2016 13:41 4136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ja, mijn topic is inderdaad verdwenen.
Am Yisrael Chai!
quote:Nouschi schreef op 08 september 2016 @ 12:05:

Ze zijn nu officieel helemaal van het padje af op het mod topic. Lézen ze überhaupt wel eens iets voordat er op een knop wordt gedrukt?Stom spastisch gedoe is het. Mods-Il-Jung daaro.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 08 september 2016 @ 12:05:

[...]

Ik zag het in het mod topic en alle vragen daarover zijn natuurlijk weer gewist.

Uiteraard.!

Meestal laat ik het wel uit mijn hoofd om op het modtopic iets te plaatsen maar deze keer kon ik niet op mijn handen blijven zitten zo idioot vind ik het.
Ik vind dit echt schandalig. Ik heb me er nog nooit mee bemoeid als er weer van alles gegumd werd, boeit me niet, maar in dit geval zó onterecht, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zat net te posten dat een van de problemen die ik ervaar is dat ik me zo verschrikkelijk niet gehoord of begrepen voel, en toen kreeg ik een foutmelding. Zelfs het forum hoort me niet.
Am Yisrael Chai!
Het valt me echt op dat, zodra het over medische zaken gaat, er steeds stringenter gereageerd wordt vanuit de mods. Alles is tegenwoordig gelijk "vragen om medisch advies", dat wordt met de dag erger.

En dan die hooghartige houding, alles wissen wat mensen zeggen, want de mods zijn boven elke vorm van kritiek verheven. Om te kotsen vind ik dat.
Ze hebben er nu een junior op gezet om alles te wissen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom is er dan een psyche pijler als je niet mag praten over psychische klachten?
Am Yisrael Chai!
quote:AllieBrosh schreef op 08 september 2016 @ 11:30:

[...]

Nou, zeg dat wel

Wat cynisch. Nu ik de posts van elle heb gelezen denk ik ook dar het he-le-maal goedkomt. Elle kan dat zei ze.

Zo romantisch!
quote:Eleonora-1 schreef op 08 september 2016 @ 11:41:

Ze genieten allebei vast enorm van alle aandacht die ze dag in, dag uit krijgen.

Achter de schermen appen ze zich waarschijnlijk gierend van het lachen een ongeluk om alle gemoederen die ze hier nog steeds bezighouden.

Dat.
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 08 september 2016 @ 12:10:

Het valt me echt op dat, zodra het over medische zaken gaat, er steeds stringenter gereageerd wordt vanuit de mods. Alles is tegenwoordig gelijk "vragen om medisch advies", dat wordt met de dag erger.

En dan die hooghartige houding, alles wissen wat mensen zeggen, want de mods zijn boven elke vorm van kritiek verheven. Om te kotsen vind ik dat.Kijk topics waarin echt om een diagnose wordt gevraagd daarvan kan ik mij voorstellen dat ze die verwijderen maar het topic van FV had niets te maken met vragen om een diagnose en al helemaal niet met vragen om medisch advies..
Ze wissen tegenwoordig zo vaak topics waarin niet echt om medisch advies wordt gevraagd, maar meer om ervaringen van anderen e.d.
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:12:

Waarom is er dan een psyche pijler als je niet mag praten over psychische klachten?

Ja het is echt volkomen idioot dat ze jouw topic weggehaald hebben..

1 tip hou je in en reageer niet meer op het modtopic anders heb je straks nog een ban ook..
Ik zal even proberen via cache of ik het terug kan halen FV.
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:12:

Dat kwam denk ik door je vraag in de OP.

Maar effe topic lezen voor je gaat wissen is te veel moeite blijkbaar.
Kunnen we gewoon hier meedenken fv?
Naar de letter zou je inderdaad een vraag-naar-diagnose in die topictitel kunnen lezen, maar het zou ze wel sieren als ze verder kijken dan hun neus lang is en dan vragen om de topictitel te wijzigen of zo. Maar dat is natuurlijk te veel werk
quote:_Wollstonecraft_ schreef op 08 september 2016 @ 12:10:

En dan die hooghartige houding, alles wissen wat mensen zeggen, want de mods zijn boven elke vorm van kritiek verheven. Om te kotsen vind ik dat.Zo gek ook want dat konijn zat de hele psychepijler te verzieken met haar diagnosering en haar eenzijdige ontoereikende bizarre kijk op bepaalde ziektes. En dat duurde echt heel lang voor iemand dat daar te erg vond.
quote:fashionvictim schreef op 08 september 2016 @ 12:06:

Ja, mijn topic is inderdaad verdwenen.Belachelijk. De 100 'Kan ik zwanger zijn' topics worden niet gesloten, hooguit verplaatst, dat mag allemaal wel. Maar een topic openen op de psyche peiler over psyche waar inderdaad niet om een diagnose wordt gevraagd wordt weg gehaald?!
Eerste hit op google; "postnatale depressie en relatieproblemen". Laat daar mijn OP nu net over gaan. Dat topic staat er ook nog gewoon.
Am Yisrael Chai!
quote:Lumos schreef op 08 september 2016 @ 12:19:

[...]

Belachelijk. De 100 'Kan ik zwanger zijn' topics worden niet gesloten, hooguit verplaatst, dat mag allemaal wel. Maar een topic openen op de psyche peiler over psyche waar inderdaad niet om een diagnose wordt gevraagd wordt weg gehaald?! Idd,als je het echt zo star wilt bekijken is dat ook allemaal vragen om een diagnose.
Of je opent hem opnieuw maar dan met wie heeft er ervaringen/ advies voor me?
Ze zijn nu aan het overleggen, volgens Juun. Zal wel een heel druk overleg zijn, dat de mods dat zelf niet even kunnen komen melden.
O ze gaan bekijken of je topic in aangepaste vorm teruggeplaatst kan worden..

Nou dat valt me weer mee..
Wat ontzettend naar allemaal FV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven