Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 17:06:

[...]

Is al duidelijk gemaakt wie de afzeikerts zijn? Of op basis van welke criteria je daartoe zou kunnen behoren? Lijkt me nl een leuk groepje.Dat is Het Groepje, jeweetwel.
quote:SallySpectra schreef op 14 september 2016 @ 15:03:

[...]

Ik vind een ongepaste grap nog altijd iets anders dan de serieuze mening van iemand die vindt dat het niet erg/maar beter is dat vluchtelingen verzuipen ofzo.

Zie je dat verschil niet?

Maar diegene zal ook zeggen dat het een grap is hoor.

Als ik mod was geweest had ze van mij een perma gekregen. Echt zó zwaar ongepast, en van een grap was al helemaal geen sprake.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 14 september 2016 @ 15:46:

get saaikema
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 17:08:

[...]

Was dat de rubriek: 'Lieve Iris'of 'Vraag het Ellen'?

Scherrup!

[...]

Was dat de rubriek: 'Lieve Iris'of 'Vraag het Ellen'?
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:01:

Ik las gisteren in de TV gids bij de rubriek Vraag Maar Raak, dat 1 keer per week sex hebben voldoende is.

Dat zijn de feiten. Want ik las het in de Veronica gids.

In de Exloërmondse Klaroen stond trouwens dat eens per twee weken realistischer is.

Dat zeggen ze heus niet voor niks.

[...]

Was dat de rubriek: 'Lieve Iris'of 'Vraag het Ellen'?Even erg... echt wat een irritant gedrag is dat dan.

[...]

Was dat de rubriek: 'Lieve Iris'of 'Vraag het Ellen'?Nee het stond naast de Sneersvooruitzichten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 17:04:

[...]

Is het weer zo'n feest ?Ja en daar ga ik met mijn nieuwe vlammetje heen. In mijn rode klokjurkje. Roseetjes drinken.
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:30:

[...]

Ja en daar ga ik met mijn nieuwe vlammetje heen. In mijn rode klokjurkje. Roseetjes drinken.Oh jaloers! Daarna is dat vlammetje vast een VLAM! En ik voorzie dat hij je ook nog eens een keurige handkus ter afscheid zal geven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 14 september 2016 @ 17:23:

[...]

In de Exloërmondse Klaroen stond trouwens dat eens per twee weken realistischer is.

Dat zeggen ze heus niet voor niks.Deze beledigende sneer even voor het gemak negerend, zeg ik, Nee. Dat klopt niet. Je moet je wel bij de feiten houden. En dat zijn die van mij.
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:33:

[...]

Oh jaloers! Daarna is dat vlammetje vast een VLAM! En ik voorzie dat hij je ook nog eens een keurige handkus ter afscheid zal geven.Ben je gek, ik houd daar niet van. Ik heb jarenlang tegen heug en meug gehandkust maar gadverdamme wat een zooi gaf dat altijd. Nu ben ik op een punt gekomen dat ik zeg, ik doe het niet meer. Ik blijf afvegen en ontsmetten, ik ben inmiddels grootafnemer van Glorix doekjes. Daar poets ik overigens ook elke vijf minuten mijn ego even mee op. Gaat in 1 moeite door, en bespaart tijd, in mijn volle, drukke, intelligente leven waarin ik nauwelijks tijd heb om te forummen.
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:36:

[...]

Ben je gek, ik houd daar niet van. Ik heb jarenlang tegen heug en meug gehandkust maar gadverdamme wat een zooi gaf dat altijd. Nu ben ik op een punt gekomen dat ik zeg, ik doe het niet meer. Ik blijf afvegen en ontsmetten, ik ben inmiddels grootafnemer van Glorix doekjes. Daar poets ik overigens ook elke vijf minuten mijn ego even mee op. Gaat in 1 moeite door, en bespaart tijd, in mijn volle, drukke, intelligente leven waarin ik nauwelijks tijd heb om te forummen.Vrouw , je bent hilarisch
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:36:

[...]

Ben je gek, ik houd daar niet van. Ik heb jarenlang tegen heug en meug gehandkust maar gadverdamme wat een zooi gaf dat altijd. Nu ben ik op een punt gekomen dat ik zeg, ik doe het niet meer. Ik blijf afvegen en ontsmetten, ik ben inmiddels grootafnemer van Glorix doekjes. Daar poets ik overigens ook elke vijf minuten mijn ego even mee op. Gaat in 1 moeite door, en bespaart tijd, in mijn volle, drukke, intelligente leven waarin ik nauwelijks tijd heb om te forummen.

En ik was net zo stom om het topic ' man wil altijd sex' te openen. Iris haar mossel gaat in deze warmte open in zee. Eh: voor de juiste man.

Tjongejongejonge. Get a room and get to it or get over it. *Sorry Drake*
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:40:

En ik was net zo stom om het topic ' man wil altijd sex' te openen. Iris haar mossel gaat in deze warmte open in zee. Eh: voor de juiste man.

Tjongejongejonge. Get a room and get to it or get over it. *Sorry Drake*Whoehahaha! Je bent me net voor.
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:40:

Tjongejongejonge. Get a room and get to it or get over it. *Sorry Drake*Beter dit dan toen ze nog een relatie met elkaar hadden. Toen konden we allen lezen hoe ze precies gelikt wilde worden door haar Smeagol lover.
He kuikentje! Hoe is het met je? Fijn om je weer vaker te lezen!
quote:Jibba schreef op 14 september 2016 @ 17:45:

[...]

Beter dit dan toen ze nog een relatie met elkaar hadden. Toen konden we allen lezen hoe ze precies gelikt wilde worden door haar Smeagol lover.Dat heb ik gelukkig gemist.
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:46:

[...]

Dat heb ik gelukkig gemist.Lucky You!
quote:Oudblond schreef op 14 september 2016 @ 17:46:

He kuikentje! Hoe is het met je? Fijn om je weer vaker te lezen!

Oh, wat lief!

Het gaat goed, dank je. Beetje tijd over zeg maar, dus ik vermaak me nu weer wat meer hier.
Gadverdamme!
quote:Jibba schreef op 14 september 2016 @ 17:45:

[...]

Beter dit dan toen ze nog een relatie met elkaar hadden. Toen konden we allen lezen hoe ze precies gelikt wilde worden door haar Smeagol lover.Hou op hou op...
quote:yasmijn schreef op 14 september 2016 @ 17:48:

Gadverdamme!that's an understatement. *Mijn milkshake wilde spontaan terug mijn glas in*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven