Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 14 september 2016 @ 14:59:

[...]

En nu, is een sorry voldoende of moet ik d'r nog 12 jaar op water en brood bij doen?Nee hoor, niets van dat alles. Let gewoon een beetje op.
quote:barbaracartland schreef op 14 september 2016 @ 15:33:

[...]

Ik ben heel dom, maar ik snap het niet.Om deze niet te snappen, is domheid niet vereist. (het ligt niet aan jou)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 15:31:

[...]

Kan he, kan

Ik zeg maar zo......het kan....zo maar.....je weet het niet, ....maar kunnen, dat kan wel, zo kennen we het hier. Ken jij het? Ik wel hoor, lieve heertje, ik kon het wel wel.
Ik heb het idee dat op deze tropische dagen de neptopics als paddenstoelen uit de grond schieten.
quote:yasmijn schreef op 14 september 2016 @ 15:57:

Ik heb het idee dat op deze tropische dagen de neptopics als paddenstoelen uit de grond schieten.Valt mij vooral op dat er topics geopend worden en de to daarna spoorloos is. Maar die zijn dan misschien wel nep.
quote:yasmijn schreef op 14 september 2016 @ 15:57:

Ik heb het idee dat op deze tropische dagen de neptopics als paddenstoelen uit de grond schieten.

Herfst in aantocht.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 15:11:

[...]

waarom woon je dan op Napraat ?Ik kom op Napraat om offtopic te kletsen. Heb niet altijd zin me in een topic in te lezen/verdiepen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 14:43:

[...]

Zegt degene die graag een PB wilde zodat ze zich misschin ook wel druk kon maken

Ben gewoon nieuwsgierig. En houd wel van foute grappen.
quote:simbalabimba schreef op 14 september 2016 @ 16:09:

[...]

Ik kom op Napraat om offtopic te kletsen. Heb niet altijd zin me in een topic in te lezen/verdiepen.Je kletst zelden off topic; je zeurt over waar de anderen over kletsen. Als je graag kletst, waarom dan niet een van de vele kletstopics waar het niet over andere topics en andere forummers gaat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 14 september 2016 @ 15:59:

[...]

Valt mij vooral op dat er topics geopend worden en de to daarna spoorloos is. Maar die zijn dan misschien wel nep.Misschien wel nep?
quote:ThunderassMan schreef op 14 september 2016 @ 16:13:

[...]

Misschien wel nep? Ja, nou ja, ben daar niet zo heul scherp in sulluhwuhmahsegguh
quote:Grobbekuiken schreef op 14 september 2016 @ 16:14:

[...]

Ja, nou ja, ben daar niet zo heul scherp in sulluhwuhmahsegguh Dat siert je.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 16:12:

[...]

Je kletst zelden off topic; je zeurt over waar de anderen over kletsen. Als je graag kletst, waarom dan niet een van de vele kletstopics waar het niet over andere topics en andere forummers gaat ?Goeie vraag. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 16:12:

[...]

Je kletst zelden off topic; je zeurt over waar de anderen over kletsen. Als je graag kletst, waarom dan niet een van de vele kletstopics waar het niet over andere topics en andere forummers gaat ?

Ik zeg niet dat ik graag klets, jij vroeg waarom ik op Napraat kom.

Daar heb ik je antwoord op gegeven.

Jij vindt dat ik zeur, ik vind dat anderen over anderen zeuren en zeg dat soms.

9 van de 10 keer is iets net zo lang als het breed is. (zei m'n opa vroeger)

quote:simbalabimba schreef op 14 september 2016 @ 16:20:

[...]

Ik zeg niet dat ik graag klets, jij vroeg waarom ik op Napraat kom.

Daar heb ik je antwoord op gegeven.

Jij vindt dat ik zeur, ik vind dat anderen over anderen zeuren en zeg dat soms.

9 van de 10 keer is iets net zo lang als het breed is. (zei m'n opa vroeger)Is het niet zo dat je het heerlijk vindt om je te ergeren aan de napraters en dat je hoopt dat je ze op iets banwaardigs of afzeikerigs kunt betrappen ? Dat is namelijk de indruk die ik krijg.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 16:26:

[...]

Is het niet zo dat je het heerlijk vindt om je te ergeren aan de napraters en dat je hoopt dat je ze op iets banwaardigs of afzeikerigs kunt betrappen ? Dat is namelijk de indruk die ik krijg.Idem.
Sorry, was even verdwaald met de loep.

Betrappen op iets banwaardigs of afzeikerigs?

Ehm, eigenlijk volstaan hier alleen puntjes als antwoord.

Ik ga er niet verder op in dus.

https://www.youtube.com/watch?v=CdUEjpcKJ1E Altijd mooi (voor mij) Miriam Makeba

quote:simbalabimba schreef op 14 september 2016 @ 16:44:

Sorry, was even verdwaald met de loep.

Betrappen op iets banwaardigs of afzeikerigs?

Ehm, eigenlijk volstaan hier alleen puntjes als antwoord.

Ik ga er niet verder op in dus.

https://www.youtube.com/watch?v=CdUEjpcKJ1E Altijd mooi (voor mij) Miriam MakebaPuntjes was adempauze is zwijgen en wie zwijgt stemt toe, weten wij genoeg, al wist ik het al lang.

[...]

Is het niet zo dat je het heerlijk vindt om je te ergeren aan de napraters en dat je hoopt dat je ze op iets banwaardigs of afzeikerigs kunt betrappen ? Dat is namelijk de indruk die ik krijg.Yup. En dan lekker op je zeepkist klimmen en de afzeikerts vertellen wat ze allemaal wel niet verkeerd doen, keer op keer maar weer, want jij bent het zelfbenoemde napraatgeweten (Simba dan he, niet jij BGB )
Ik las gisteren in de TV gids bij de rubriek Vraag Maar Raak, dat 1 keer per week sex hebben voldoende is.

Dat zijn de feiten. Want ik las het in de Veronica gids.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

[...]

Is het niet zo dat je het heerlijk vindt om je te ergeren aan de napraters en dat je hoopt dat je ze op iets banwaardigs of afzeikerigs kunt betrappen ? Dat is namelijk de indruk die ik krijg.Spijker op de kop. Voeg daar nog aan toe dat Simsalabimbo ook niet vies is van de boel een beetje opruien en we hebben een compleet portret.
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:01:

Ik las gisteren in de TV gids bij de rubriek Vraag Maar Raak, dat 1 keer per week sex hebben voldoende is.

Dat zijn de feiten. Want ik las het in de Veronica gids.Is het weer zo'n feest ?
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 september 2016 @ 17:01:

[...]

Yup. En dan lekker op je zeepkist klimmen en de afzeikerts vertellen wat ze allemaal wel niet verkeerd doen, keer op keer maar weer, want jij bent het zelfbenoemde napraatgeweten (Simba dan he, niet jij BGB )Is al duidelijk gemaakt wie de afzeikerts zijn? Of op basis van welke criteria je daartoe zou kunnen behoren? Lijkt me nl een leuk groepje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 september 2016 @ 15:17:

[...]

Ik pacht.Ik woon hier anti-kraak.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Very__Cherry schreef op 14 september 2016 @ 17:01:

Dat zijn de feiten. Want ik las het in de Veronica gids.Was dat de rubriek: 'Lieve Iris'of 'Vraag het Ellen'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven