Napraattopic 66

10-09-2016 09:30 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:32:

[...]

Ja ook zoiets heerlijk mét slagroom Ik heb wel chocomelk maar geen slagroom.
quote:Eki12 schreef op 11 september 2016 @ 18:29:

Maar je mag wel dubbelnicken als je niet met 2 nicks in 1 topic zit? Of heb ik dat verkeerd gelezen/begrepen? Telt dan voor elke nick weer een schone lei qua bans, nee toch?

Ik ben niet zeker, maar ik denk:

Dubbelnicken = met 2 nicks in 1 topic.

2 nicks = geen probleem als je niet in hetzelfde topic met beide nicks post.

2 nicks = geen verschil in banbeleid, op nick 1 een ban van 24 uur is bij een ban van nick 2 48 uur, maar dan moeten de mods net weten dat nick 1 en nick 2 van dezelfde persoon is.
quote:Eki12 schreef op 11 september 2016 @ 18:29:

Maar je mag wel dubbelnicken als je niet met 2 nicks in 1 topic zit? Ja hoor, je mag zo veel nicks hebben als je wilt. Als je maar niet met 2 actieve nicks in één topic schrijft.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 18:34:

[...]

Ik ben niet zeker, maar ik denk:

Dubbelnicken = met 2 nicks in 1 topic.

2 nicks = geen probleem als je niet in hetzelfde topic met beide nicks post.

2 nicks = geen verschil in banbeleid, op nick 1 een ban van 24 uur is bij een ban van nick 2 48 uur, maar dan moeten de mods net weten dat nick 1 en nick 2 van dezelfde persoon is.Volgens mij gaat het ook zo.
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:32:

[...]

Ja ook zoiets heerlijk mét slagroom Sjit dat heb ik niet...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 11 september 2016 @ 18:39:

[...]

Sjit dat heb ik niet...

Jammer

wij wél
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:34:

[...]

Ik heb wel chocomelk maar geen slagroom. Mag jij wel slagroom eten dan? edit tuurlijk
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:44:

[...]

Jammer

wij wél
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:46:

[...]

Mag jij wel slagroom eten dan?Ik zou niet weten waarom niet?
Dank voor de uitleg allen, duidelijk verhaal Sayre!
quote:ZombieQueen schreef op 11 september 2016 @ 18:50:

[...]

Ik zou niet weten waarom niet?Had het al aangepast.
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 18:01:

[...]

De vetgedrukte had ik ook al gehad. Maar ga de anderen opzetten nu

Al werkt Youtube ook goed mee. Had autuplay opgezet en krijg nu Guus Meeuwis Van later volgens mij: Mel & Kim, Paula Abdul en al die 'alleen voornaam' zangeresjes. Als dat niet erg genoeg is dan weet ik het niet!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:SuzanneSuus schreef op 11 september 2016 @ 18:07:

[...]

Dan zijn ze niet dezelfde of goed verstoptNah... Vrouwke zat bij mij in de achtervolging in bepaalde bewoordingen en dat ging naadloos door toen die andere opdook. Ze was eerst ook nog een beetje aan het dubbelnicken. Heb ik ook gemeld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:50:

[...]

Had het al aangepast.Ik zag het te laat.
Hebben jullie tijd om elke avond uitgebreid te koken? Heb die HelloFresh recepten even bekeken. Ik zie mezelf tijdens een werkweek geen rollade maken. Meestal kook ik in het weekend voor een voetbalploeg en vries ik de overschot in. Tijdens de week eten we dan vaak overschotten.

Soms heb ik een week dat ik weer verser wil koken, maar houd dat nooit lang vol
Toen ik hoog zwanger was had ik zo n trek in friet, zeuren bij man, wil jij even friet halen? Tdt waren er niet veel friet zaken en ik kon niet achter het stuur van de auto ivm die dikke buik.

Eindelijk kwam de man terug met friet, was stad en land afgereden, toen ik het alleen al rook, die lucht van die friet.

Niks van gegeten
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 18:54:

Hebben jullie tijd om elke avond uitgebreid te koken? Heb die HelloFresh recepten even bekeken. Ik zie mezelf tijdens een werkweek geen rollade maken. Meestal kook ik in het weekend voor een voetbalploeg en vries ik de overschot in. Tijdens de week eten we dan vaak overschotten.

Soms heb ik een week dat ik weer verser wil koken, maar houd dat nooit lang vol

Ik heb alle tijd om te koken, maar a) lust ik (bijna) niks en b) hou ik helemaal niet van koken.

Zo'n box is dus niks voor mij.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:kyralon schreef op 11 september 2016 @ 18:54:

Toen ik hoog zwanger was had ik zo n trek in friet, zeuren bij man, wil jij even friet halen? Tdt waren er niet veel friet zaken en ik kon niet achter het stuur van de auto ivm die dikke buik.

Eindelijk kwam de man terug met friet, was stad en land afgereden, toen ik het alleen al rook, die lucht van die friet.

Niks van gegeten Heeeeel herkenbaar.
Hier kookt de man meestal, eigenlijk altijd.

Soms heb ik een week dat ik weer verser wil koken, maar houd dat nooit lang vol niet uitgebreid, maar soms idd extra maken en in de vriezer gooien, soms makkelijk. Zo'n box is niks voor mij, heb er niet altijd even veel zin in. Werkte voorheen ook nog 4 dagen in een keuken, dan was het soms helemaal lastig, omdat ik er dan wel klaar mee was. Nu doe ik dat niet meer en heb ik er 's avonds wel meer zin in.

Soms heb ik een week dat ik weer verser wil koken, maar houd dat nooit lang vol Hee het gaat eindelijk weer over de eetboxen!
Ik kook meestal 4 dagen in de week heel erg uitgebreid en de andere dagen eet ik op wat ik daarvan over heb.
Die hello fresh recepten zijn prima te doen, maar kosten echt onwijs veel tijd idd! Alleen al met het snijden van alles ben je zo een half uur kwijt en dan moet je nog beginnen.
quote:Eki12 schreef op 11 september 2016 @ 19:01:

Die hello fresh recepten zijn prima te doen, maar kosten echt onwijs veel tijd idd! Alleen al met het snijden van alles ben je zo een half uur kwijt en dan moet je nog beginnen.net als met die 30 minuten recepten van jamie oliver..inclusief snijden en afwassen was je dan geloof ik 3 uur bezig
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 18:59:

[...]

Hee het gaat eindelijk weer over de eetboxen!

Altijd het perfecte moment kiezen...

Nee, ben nu ook weer aan het koken voor deze week. Ik vind koken op zich wel leuk, maar heb niet altijd tijd om iets uitgebreid te maken.

Soms voel ik me daar schuldig om. Mijn moeder kon met 2 kinderen en een fulltime baan elke dag vers koken. Ik kan voor ons tweetjes niet eens elke dag vers koken, meestal omdat ik te lui ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven