Napraattopic 66
zaterdag 10 september 2016 om 09:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 11 september 2016 om 19:08
quote:Sayre schreef op 11 september 2016 @ 18:34:
[...]
2 nicks = geen verschil in banbeleid, op nick 1 een ban van 24 uur is bij een ban van nick 2 48 uur, maar dan moeten de mods net weten dat nick 1 en nick 2 van dezelfde persoon is.
Maar als dat dan al door verschillende mensen is aangegeven bij de mods en er wordt gewoon geen zak mee gedaan..
(En ik geef toe dat ik nog steeds baal dat we zogenaamd volgens de mods dezelfde waarschuwing kregen vorige week en dat die voor mij dus gewoon telde toen ik toen minuten daarna 24 uur aan mijn broekrok kreeg en voor het rare vrouwtje die de week ervoor 48 uur had gebeurde er he-le-maal niks)
Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.
[...]
2 nicks = geen verschil in banbeleid, op nick 1 een ban van 24 uur is bij een ban van nick 2 48 uur, maar dan moeten de mods net weten dat nick 1 en nick 2 van dezelfde persoon is.
Maar als dat dan al door verschillende mensen is aangegeven bij de mods en er wordt gewoon geen zak mee gedaan..
(En ik geef toe dat ik nog steeds baal dat we zogenaamd volgens de mods dezelfde waarschuwing kregen vorige week en dat die voor mij dus gewoon telde toen ik toen minuten daarna 24 uur aan mijn broekrok kreeg en voor het rare vrouwtje die de week ervoor 48 uur had gebeurde er he-le-maal niks)
Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.
zondag 11 september 2016 om 19:12
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 september 2016 @ 19:08:
[...]
Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.Dat was inderdaad gewoon idioot van ze
[...]
Ze zal wel een nichtje van een mod zijn ofzo.Dat was inderdaad gewoon idioot van ze
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 11 september 2016 om 19:18
quote:Pinda-Kaas schreef op 11 september 2016 @ 19:05:
[...]
net als met die 30 minuten recepten van jamie oliver..inclusief snijden en afwassen was je dan geloof ik 3 uur bezigJaaaa! Wat hebben we gevloekt op dat boek. Zonder minions is het onmogelijk om 3 gangen vers voer te bereiden in 30 minuten.
[...]
net als met die 30 minuten recepten van jamie oliver..inclusief snijden en afwassen was je dan geloof ik 3 uur bezigJaaaa! Wat hebben we gevloekt op dat boek. Zonder minions is het onmogelijk om 3 gangen vers voer te bereiden in 30 minuten.
zondag 11 september 2016 om 19:19
zondag 11 september 2016 om 19:26
quote:Oudblond schreef op 11 september 2016 @ 19:19:
[...]
Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).
Smelt jij je chocolade au bain marie?
Ik moet met de hand afwassen dus ben altijd lui. Melk in kookpot, chocolade breken en meteen toevoegen.
[...]
Melk en pure chocola in huis? Smelten au bain marie, melk toevoegen zachtjes door laten koken (en ik doe er wat peper in).
Smelt jij je chocolade au bain marie?
Ik moet met de hand afwassen dus ben altijd lui. Melk in kookpot, chocolade breken en meteen toevoegen.
zondag 11 september 2016 om 19:30
zondag 11 september 2016 om 19:30
zondag 11 september 2016 om 19:33
zondag 11 september 2016 om 19:35