Napraattopic 67
donderdag 15 september 2016 om 13:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 september 2016 om 21:43
donderdag 15 september 2016 om 21:44
quote:OmeHenk schreef op 15 september 2016 @ 21:41:
Zou die ene met dat probleem met dr hiid al bevallen zijn?
En waar zijn MrsStableyWalker, Desperate Houswive en Redbulletje? En is JollyJumper er nog?Dh en jj zijn op anoniem en terug onder een andere naam. Rb heb ik laatst nog gezien op de kinderpijler maar vecht op het momemt tegen kanker dus zal daarom wel minder online zijn. Mrs Walker weet ik niet maar volgens mij is ze recent nog online geweest.
En waar zijn MrsStableyWalker, Desperate Houswive en Redbulletje? En is JollyJumper er nog?Dh en jj zijn op anoniem en terug onder een andere naam. Rb heb ik laatst nog gezien op de kinderpijler maar vecht op het momemt tegen kanker dus zal daarom wel minder online zijn. Mrs Walker weet ik niet maar volgens mij is ze recent nog online geweest.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 15 september 2016 om 21:53
donderdag 15 september 2016 om 21:57
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 21:51:
[...]
Welk topic??Al weg. Een oproepje van het - houd je vast - supermammiesblog. Maar daar staat dus : door en voor geeky mama's en papa's. Ik heb geen idee wat dat zijn maar het klinkt heel ellendig.
[...]
Welk topic??Al weg. Een oproepje van het - houd je vast - supermammiesblog. Maar daar staat dus : door en voor geeky mama's en papa's. Ik heb geen idee wat dat zijn maar het klinkt heel ellendig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 15 september 2016 om 21:59
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 september 2016 @ 21:57:
[...]
Al weg. Een oproepje van het - houd je vast - supermammiesblog. Maar daar staat dus : door en voor geeky mama's en papa's. Ik heb geen idee wat dat zijn maar het klinkt heel ellendig.Hipster nerds ofzo.
[...]
Al weg. Een oproepje van het - houd je vast - supermammiesblog. Maar daar staat dus : door en voor geeky mama's en papa's. Ik heb geen idee wat dat zijn maar het klinkt heel ellendig.Hipster nerds ofzo.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 15 september 2016 om 22:06
quote:OmeHenk schreef op 15 september 2016 @ 21:41:
En waar zijn MrsStableyWalker, Desperate Houswive en Redbulletje? En is JollyJumper er nog?DH, was een hele tijd Bree van de kamp, en nu is ze Belle, maar heb haar al een tijdje niet gezien..
En waar zijn MrsStableyWalker, Desperate Houswive en Redbulletje? En is JollyJumper er nog?DH, was een hele tijd Bree van de kamp, en nu is ze Belle, maar heb haar al een tijdje niet gezien..