Napraattopic 67

15-09-2016 13:47 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik vind het fijn dat de hitte nu wegtrekt maar kan me echt dan weer niet verheugen op sneeuw.

Prachtig land Zweden!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja ik kijk graag naar Zweedse en Deense series en valt mij op dat, als je veel kijkt, bepaalde woorden snel opneemt, zelfs hier thuis gebruik ik weleens woorden in het Zweeds tegen man en katten, en die snappen het volgens mij ook nog
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:42:

We hebben hier wel vierdubbele ramen tegen de kou. Is ook wel nodig hoor Heerlijk! lekker knus kaarstjes aan, beker choco.
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:40:

[...]

Ik mis wissels ook altijd m

Elle zou ik wel herkennen. De gesloten mossel ook, omdat iemand anders dan in hetzelfde topic reageert.
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:44:

[...]

Heerlijk! lekker knus kaarstjes aan, beker choco.Nou.... Het is meer sneeuwscheppen, het dak sneeuwvrij maken en hout halen voor de kachel. Dus hard werken
quote:Enn schreef op 15 september 2016 @ 22:43:

Ik vind het fijn dat de hitte nu wegtrekt maar kan me echt dan weer niet verheugen op sneeuw.

Prachtig land Zweden!Ik wel het liefst witte kerst, ik denk niet dat we daar dit jaar op kunnen rekenen.
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:45:

[...]

Nou.... Het is meer sneeuwscheppen, het dak sneeuwvrij maken en hout halen voor de kachel. Dus hard werkenKnus openhaardje aan. I love it.
Brrr, dat is echt te koud voor mij. Ik hoop op een zachte winter.
Life is short. Eat dessert first.
Kan mij niet heugen dat er hier sneeuw lag, een pak sneeuw dan he. Jammer.
quote:OmeHenk schreef op 15 september 2016 @ 22:44:

[...]

m

Elle zou ik wel herkennen. De gesloten mossel ook, omdat iemand anders dan in hetzelfde topic reageert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:47:

[...]

Knus openhaardje aan. I love it.Dat zeg je nu, maar met - 35 piep je wel anders als je hout moet halen, sneeuw moet scheppen, de auto moet voorverwarmen aan de stroom, het dak sneeuwvrij moet maken vanwege instortingsgevaar en nog naar je werk moet komen
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2016 @ 22:48:

Brrr, dat is echt te koud voor mij. Ik hoop op een zachte winter.Ik hoop juist op een ijzige koude vries winter. En dan heerlijk op het strand lopen.
Gesloten mossel?
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:48:

[...]

Dat zeg je nu, maar met - 35 piep je wel anders als je hout moet halen, sneeuw moet scheppen, de auto moet voorverwarmen aan de stroom, het dak sneeuwvrij moet maken vanwege instortingsgevaar en nog naar je werk moet komen o streept Zweden weg van lijst
quote:Philae schreef op 15 september 2016 @ 22:48:

[...]

Dat zeg je nu, maar met - 35 piep je wel anders als je hout moet halen, sneeuw moet scheppen, de auto moet voorverwarmen aan de stroom, het dak sneeuwvrij moet maken vanwege instortingsgevaar en nog naar je werk moet komen Dat lukt me wel.
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:49:

[...]

Ik hoop juist op een ijzige koude vries winter. En dan heerlijk op het strand lopen. En laat die hier nou net niet zijn
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:42:

[...]

Ik ga volgend jaar februari weer op wintersport naar Zwitserland Serieus? Zeg me dat je een grapje maakt..
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
geschlossen muschel, blaues blümchen?

zuviel rot auf deinen lippen und du hast gesagt mach mich nicht an.
very metal
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:51:

[...]

Dat lukt me wel. Dat piepen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:58:

[...]

Dat piepen? Nope ik haat warmte.
quote:-Kia-Ora- schreef op 15 september 2016 @ 22:56:

[...]

Serieus? Zeg me dat je een grapje maakt.. Nope doen we elk jaar met een groep vrienden.
quote:Cookielyon schreef op 15 september 2016 @ 22:49:

[...]

Ik hoop juist op een ijzige koude vries winter. En dan heerlijk op het strand lopen. Als ik binnen mag blijven, vind ik het ok.
Life is short. Eat dessert first.
verstehst du nicht? wo ist dein shuh.
very metal
quote:kyralon schreef op 15 september 2016 @ 21:41:

[...]

Weet nie, fuck foto ofso, geen ideeIk zie Fuck Botox. Raad het plaatje. Best leuk!
quote:IrishCassidy schreef op 15 september 2016 @ 23:01:

[...]

Ik zie Fuck Botox. Raad het plaatje. Best leuk!En nu ook al op donderdag hier. De verwarring neemt toe.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven