Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 september 2016 @ 23:58:

[...]

Volgens mij leeft Cook nog niet zo lang hoor.

Maar goed, geen idee of zij het is geweest, genoeg gekken hier die het kunnen hebben gedaan

Precies.

Dat Cook hier nog niet zolang leeft, maakt niets uit voor het weten van die nieuwe forumnaam.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:DorothyParker schreef op 28 september 2016 @ 23:59:

[...]

Hoe zie jij die PB's zo snel? Ik kom altijd automatisch op 'Actieve onderwerpen' en heb soms 5 maanden lang niet door dat ik PB's heb De mobiele site is overzichtelijker dan op pc. Dat vind ik iig. En de inbox is best overduidelijk dan .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 september 2016 @ 23:59:

[...]

Ja want jij hebt een reden? Nou danWie weet wat voor reden ik of wie dan ook, zou hebben, als ik het geweest zou zijn? Dat geldt toch ook voor de naam die als eerste genoemd is? Die heeft ook geen reden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 00:02:

[...]

De mobiele site is overzichtelijker dan op pc. Dat vind ik iig. En de inbox is best overduidelijk dan .Zit nu op de tablet, is ook mobiel, niet?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:04:

[...]

Zit nu op de tablet, is ook mobiel, niet?Klopt, ik stuur je wel even een screenshotje elders dan kun je zien hoe duidelijk het bij mij in beeld is .
Ziet iedereen buiten mij dat jullie PB's hebben? Of moet ik dat gaan melden wanneer ik antwoord op een PB?
quote:simbalabimba schreef op 29 september 2016 @ 00:01:

[...]

Precies.

Dat Cook hier nog niet zolang leeft, maakt niets uit voor het weten van die nieuwe forumnaam.Ik ben niet zo'n spelletjesmens Simba
Je bent zelf een theepot
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:08:

Ziet iedereen buiten mij dat jullie PB's hebben? Of moet ik dat gaan melden wanneer ik antwoord op een PB?

Ik zie het alleen bij mezelf. Dan staat er een cijfertje in het envelopje.

Moet je wel eerst op forum klikken.
quote:Phaedra_ schreef op 29 september 2016 @ 00:09:

[...]

Ik zie het alleen bij mezelf. Dan staat er een cijfertje in het envelopje.

Moet je wel eerst op forum klikken.Dat is dus mijn probleem kom meteen bij Actieve onderwerpen.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:08:

Ziet iedereen buiten mij dat jullie PB's hebben? Of moet ik dat gaan melden wanneer ik antwoord op een PB?Ik zie je appjes duidelijk in beeld verschijnen hoor .
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:11:

[...]

Dat is dus mijn probleem kom meteen bij Actieve onderwerpen.Bovenin op forum klikken, staat volgens mij ook zo onder de streepjes op mobiel.
quote:-Kia-Ora- schreef op 28 september 2016 @ 23:51:

[...]

Dankjewel.

Het was vanuit mij ook verder geen verwijt hoor. Maar kan me voorstellen dat het rot is voor de persoon waaraan jij refereert . Mijn privé is hier ook hier in het openbaar neergezet en ik heb daar echt last van (gehad).

Alleen je werk en je ziekte. Je moet er ook niet meer van maken.. En ik heb daar al uitgebreid mijn excuses voor gemaakt.

En nu refereer je er in veel topcs aan wat je werk is dus denk ik dat 'last' een groot woord is.
quote:SuzanneSuus schreef op 29 september 2016 @ 00:08:

[...]

Ik ben niet zo'n spelletjesmens Simba

?

Ook al is Cook van ná het vertrek van Sap; ze (Sap) weet de naam van Cook.

Dit als reactie op dat de tastrol niet van de nieuwe naam op de hoogte zou zijn.

Maar goed, 'k vind het genoeg voor vandaag: een rel met een slachtoffer en vermeende dader.

quote:Phaedra_ schreef op 29 september 2016 @ 00:12:

[...]

Bovenin op forum klikken, staat volgens mij ook zo onder de streepjes op mobiel.

Daar ben ik dan weer te lui voor :D

Eerlijk gezegd denk ik daar nooit aan. Actieve onderwerpen zijn de leukste, dus kom nooit op forum start oid.
650e
quote:prada schreef op 29 september 2016 @ 00:13:

[...]

Alleen je werk en je ziekte. Je moet er ook niet meer van maken.. En ik heb daar al uitgebreid mijn excuses voor gemaakt.

En nu refereer je er in veel topcs aan wat je werk is dus denk ik dat 'last' een groot woord is.

Ik geloof dat ik je al honderden malen verzocht heb om niet tegen, met of over mij te communiceren. Blijkbaar is dat heel lastig. Dus nogmaals, communiceer niet met, tegen of over mij!

Ik zal het je nog één keer uitleggen en daarna wens ik niets meer met je te maken te hebben.

Ja, ik heb er last van gehad dat jij mijn beroep openbaar hebt gemaakt. Dat heb ik voorheen nooit gedaan. Nu maakt het niet meer uit hé. Iemand anders heeft die keuze gemaakt wat ik privé wens te houden.

En als iemand zijn twijfels over het feit dat je ziek bent op het net gooit dan raakt je dat ja en dan heb je er last van. Ondanks dat forummers je hebben verteld mij te hebben bezocht in het ziekenhuis, op de afdeling, doodziek aan de apparatuur hebben gezien durf je die ellende nog op het net te gooien. En daar mag ik niets van vinden of er last van hebben? Dat op het moeilijkste moment in dat proces je dat soort ellende moet lezen.

Onvoorstelbaar dat je dat nog steeds niet kunt begrijpen! Echt dat begrijp ik niet, dat jij met al je psych kennis je niet kunt inleven.

Dus je excuses stellen ook geen bal voor als je woorden als deze nog steeds uit je vingers krijgt.
Misschien dan ook niet over haar praten, of zeg ik dan iets heel stoms?

Verder lees ik hier een hoop potsierlijkheid.
quote:Bruise schreef op 29 september 2016 @ 00:36:

Verder lees ik hier een hoop potsierlijkheid.Ik heb haar naam toch ook niet genoemd. Of zie jij die ergens staan? En daarbij wie zegt dat ik aan haar refereer? Er was recent nog een gekkie die mij en ook een aantal anderen in een bericht betrok. Een één of andere nannie.
quote:Bruise schreef op 29 september 2016 @ 00:36:

Verder lees ik hier een hoop potsierlijkheid.

Over wie heb jij het?

Het is al laat, kan niet goed meer volgen
quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 00:39:

[...]

Ik heb haar naam toch ook niet genoemd. Of zie jij die ergens staan? En daarbij wie zegt dat ik aan haar refereer? Er was recent nog een gekkie die mij en ook een aantal anderen in een bericht betrok. Een één of andere nannie.Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:39:

[...]

Over wie heb jij het?

Het is al laat, kan niet goed meer volgen Nou over de verkeerde blijkbaar. Het is ook al veel te laat voor mij.
quote:Bruise schreef op 29 september 2016 @ 00:41:

[...]

Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.Geen probleem. Ik leg het graag uit hoor .
quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 00:29:

[...]

Ik geloof dat ik je al honderden malen verzocht heb om niet tegen, met of over mij te communiceren. Blijkbaar is dat heel lastig. Dus nogmaals, communiceer niet met, tegen of over mij!

Ik zal het je nog één keer uitleggen en daarna wens ik niets meer met je te maken te hebben.

Ja, ik heb er last van gehad dat jij mijn beroep openbaar hebt gemaakt. Dat heb ik voorheen nooit gedaan. Nu maakt het niet meer uit hé. Iemand anders heeft die keuze gemaakt wat ik privé wens te houden.

En als iemand zijn twijfels over het feit dat je ziek bent op het net gooit dan raakt je dat ja en dan heb je er last van. Ondanks dat forummers je hebben verteld mij te hebben bezocht in het ziekenhuis, op de afdeling, doodziek aan de apparatuur hebben gezien durf je die ellende nog op het net te gooien. En daar mag ik niets van vinden of er last van hebben? Dat op het moeilijkste moment in dat proces je dat soort ellende moet lezen.

Onvoorstelbaar dat je dat nog steeds niet kunt begrijpen! Echt dat begrijp ik niet, dat jij met al je psych kennis je niet kunt inleven.

Dus je excuses stellen ook geen bal voor als je woorden als deze nog steeds uit je vingers krijgt.Dat heeft niemand mij ooit verteld hoor, maar soi. En als we het dan over psych kennis hebben dan reageer jij ook niet bepaald conform de ethische regels op bepaalde forummers.
quote:Bruise schreef op 29 september 2016 @ 00:42:

[...]

Nou over de verkeerde blijkbaar. Het is ook al veel te laat voor mij. Kan de beste gebeuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven