Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja daar heb ik een andere favoriete topicopener voor, altijd goed voor drama-topics
quote:Marana_ schreef op 05 oktober 2016 @ 14:22:

Ja daar heb ik een andere favoriete topicopener voor, altijd goed voor drama-topics Vertel vertel. De lama heeft honger!
Hmm drama
Ook leuk om dan op reddit de sub relationships of justnomil. Smul topics
Het inteelt topic is ook een pareltje
heb gekeken maar durf geen topics te openen. Het ziet er dood eng uit..
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 15:06:

heb gekeken maar durf geen topics te openen. Het ziet er dood eng uit..Haha waar kijk jij dan? Is toch niet eng mallerT. TO verdenkt haar bovenburen van inteelt omdat ze uit India komen en alle kinderen een afwijking hebben.
quote:*-_lilith_-* schreef op 05 oktober 2016 @ 15:15:

[...]

Haha waar kijk jij dan? Is toch niet eng mallerT. TO verdenkt haar bovenburen van inteelt omdat ze uit India komen en alle kinderen een afwijking hebben.Ik keek op reddit! Dacht dat je dat bedoelde. Ik heb topicnamen gezien die ik nooit meer kan ontzien
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 15:28:

[...]

Ik keek op reddit! Dacht dat je dat bedoelde. Ik heb topicnamen gezien die ik nooit meer kan ontzien

Omg wáárom doe je zoiets?

Hier
Dalijk SWAT- team aan je deur en alles

Heb je wel heeeel veeeeeeellll drama
Het was een ongelukje, en ik ben al genoeg gestraft nu. Maar men men men, wat op reddit allemaal geplaatst kan worden vreselijk.
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 16:18:

Het was een ongelukje, en ik ben al genoeg gestraft nu. Maar men men men, wat op reddit allemaal geplaatst kan worden vreselijk.Ik vind het oprecht heel naar voor je hoor hoewel ik er wel even om moest lachen! Naar zoiets zou ik toch nooit iemand sturen haha kan me voorstellen dat je je de pleuris bent geschrokken! Bah bah.
quote:ThunderassMan schreef op 04 oktober 2016 @ 18:50:

Ik wil graag Yasmijn, Hunniebunnie, Butterfly4ever, Grobbekuiken, Puss en iedereen die ik vergeten ben een hele fijne dierendag wensen.Dank je, he.
quote:*-_lilith_-* schreef op 05 oktober 2016 @ 16:28:

[...]

Ik vind het oprecht heel naar voor je hoor hoewel ik er wel even om moest lachen! Naar zoiets zou ik toch nooit iemand sturen haha kan me voorstellen dat je je de pleuris bent geschrokken! Bah bah.

Ik vond het al zo raar dat je mij die kant op stuurde, maar ik had overduidelijk een brainfreeze.

Nou ja deze kan op het lijstje eerst denken dan doen
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 16:33:

[...]

Ik vond het al zo raar dat je mij die kant op stuurde, maar ik had overduidelijk een brainfreeze.

Nou ja deze kan op het lijstje eerst denken dan doen

Hahaha ik word al niet goed van die tieten onderaan mijn pagina en dan zou ik me wel met zulke vunzigheid bezighouden ja

Hopelijk hou je er geen trauma aan over haha
quote:*-_lilith_-* schreef op 05 oktober 2016 @ 15:03:

Het inteelt topic is ook een pareltje is verwijderd
Je bent zelf een theepot
Ik vind het verbazingwekkend hoe lang mensen serieus blijven reageren op dat Franse plattelands bouquetromannetje...
quote:Skaep schreef op 05 oktober 2016 @ 18:07:

Ik vind het verbazingwekkend hoe lang mensen serieus blijven reageren op dat Franse plattelands bouquetromannetje...

Is dat nog steeds gaande dan?

*Heeft zin om ergens tegenaan te schoppen"
@PoasAaier, af en toe post madame weer een dramatische update en dan buitelt iedereen over elkaar heen met 'sterkte TO' en goedbedoelde adviezen...
En ik word helemaal gek van de ben ik zwanger topics. En dan ook nog de vraag heeft iemand ook wel eens zoiets meegemaakt. Nee doos jij bent echt de eerste die na het verkeerd gebruik van de pil en onveilige sex zich afvraagt of ze zwanger is.
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 18:13:

En ik word helemaal gek van de ben ik zwanger topics. En dan ook nog de vraag heeft iemand ook wel eens zoiets meegemaakt. Nee doos jij bent echt de eerste die na het verkeerd gebruik van de pil en onveilige sex zich afvraagt of ze zwanger is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 18:13:

En ik word helemaal gek van de ben ik zwanger topics. En dan ook nog de vraag heeft iemand ook wel eens zoiets meegemaakt. Nee doos jij bent echt de eerste die na het verkeerd gebruik van de pil en onveilige sex zich afvraagt of ze zwanger is.En dan ben je 1x zo dom om te reageren en zit je gelijk aan het algemene zwangertopic vast.
quote:Phaedra_ schreef op 05 oktober 2016 @ 18:26:

[...]

En dan ben je 1x zo dom om te reageren en zit je gelijk aan het algemene zwangertopic vast.gewoon pijler blokkeren, dan reageer je ook niet
quote:Phaedra_ schreef op 05 oktober 2016 @ 18:26:

[...]

En dan ben je 1x zo dom om te reageren en zit je gelijk aan het algemene zwangertopic vast.Daarom reageer ik mij hier maar even af, anders achtervolgt het je de rest van je viva carrière.
quote:Chevron schreef op 05 oktober 2016 @ 14:15:

Haar topics opsporen altijd zo heerlijk. Ik ben een drama lama Eindigt vaker in drama ja. Het komt zo naief-superoptimistisch-als mijn jeuk maar bevredigd wordt over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven