Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ook niet hoor. Het halve forum is echt een grove onderschatring; ik heb alleen jou nog niet gehad. Schikt aankomende maandagmiddag rond 15:30 je?
Hee Amand je hebt mij ook nog niet gehad

Kom je volgende week toevallig naar het hoge noorden? Neem wel een dikke jas mee want het is hier echt koud aan het worden.
Blijf raden dames! [en een enkele hongerige vent]. Jullie hebben er altijd al naast gezeten, dus ik verwacht ditmaal niet veel anders.

Kusjekroel voor iedereen
Don't be Lazy!
quote:Philae schreef op 05 oktober 2016 @ 23:29:

[...]

Philae aka R.... (vorige nick) aangenaamMag ik nog een letter kopen? Ik vroeg me laatst af wie jij moest zijn in jouw vorige forumgedaante. Maar er brandt nog steeds geen lichtje.
quote:Philae schreef op 05 oktober 2016 @ 23:30:

Hee Amand je hebt mij ook nog niet gehad

Kom je volgende week toevallig naar het hoge noorden? Neem wel een dikke jas mee want het is hier echt koud aan het worden.Daar hoef ik geen reis voor te ondernemen hoor.
quote:ZombieQueen schreef op 05 oktober 2016 @ 23:32:

[...]

Mag ik nog een letter kopen? Ik vroeg me laatst af wie jij moest zijn in jouw vorige forumgedaante. Maar er brandt nog steeds geen lichtje.Je krijgt pb.
quote:foxy-lazy schreef op 05 oktober 2016 @ 23:31:

Blijf raden dames! [en een enkele hongerige vent]. Jullie hebben er altijd al naast gezeten, dus ik verwacht ditmaal niet veel anders.

Kusjekroel voor iedereen Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste
quote:Amand schreef op 05 oktober 2016 @ 23:32:

[...]

Daar hoef ik geen reis voor te ondernemen hoor.Nee daarvoor bestaat internet
quote:Amand schreef op 05 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste Ja morgen weer werken. Na de kroegentocht van vanavond met collega's verwacht ik er een aantal met een kater morgen
quote:Philae schreef op 05 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

Nee daarvoor bestaat internet

:zucht:

Die mensen van vóór het internet-tijdperk begrijpen geen mensen-taal.
quote:Amand schreef op 05 oktober 2016 @ 23:36:

[...]

:zucht:

Die mensen van vóór het internet-tijdperk begrijpen geen mensen-taal.He he. Ik weet niet beter dan dat internet bestaat. Zo oud ben ik niet
quote:Amand schreef op 05 oktober 2016 @ 23:34:

[...]

Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste Wat een wijze woorden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Philae schreef op 05 oktober 2016 @ 23:38:

[...]

He he. Ik weet niet beter dan dat internet bestaat. Zo oud ben ik niet Ik wel

Werkze allemaal vandaag! Het is lekker fris weer heerlijk! Ik ga ook werken vandaag 6 uurtjes je moet ergens beginnen. Wel fijn dat ik weer werk van thuis zitten wordt je ook niet beter op.
Werk ze! Je bent er vroeg bij!
Tjezus, wat vals
Goedemorgen,werk ze cookie..

[...]

He he. Ik weet niet beter dan dat internet bestaat. Zo oud ben ik niet Ohh jaaaa, de kinderen mensen die niet beter weten dan dat internet bestaat is nu volwassen aan het worden.

[...]

He he. Ik weet niet beter dan dat internet bestaat. Zo oud ben ik niet Broekie
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:Principe-Prinses schreef op 06 oktober 2016 @ 07:01:

[...]

Ohh jaaaa, de kinderen mensen die niet beter weten dan dat internet bestaat is nu volwassen aan het worden.

Net als de generatie van ná de euro. Mijn oudste twee zijn van 1998 en van 2000 die hebben geen herinneringen aan de gulden meer.

Ze vonden het wel heel gek dat we elke maand 45,38 euro in hun studiespaarplan storten. Waarom geen rond bedrag?
quote:Principe-Prinses schreef op 06 oktober 2016 @ 07:01:

[...]

Ohh jaaaa, de kinderen mensen die niet beter weten dan dat internet bestaat is nu volwassen aan het worden.

Geen internet,geen mobiel en een huistelefoon met draaischijf.

Ik weet het allemaal nog.
quote:foxy-lazy schreef op 05 oktober 2016 @ 23:19:

Ben ik al besproken?

Nee. Maar kunnen we nu wel doen.

Sneu.

Klaar.
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 07:42:

[...]

Ik weet het allemaal nog.Er waren zelfs mensen zonder huistelefoon. In noodgevallen werden mijn ouders gebeld als er iets voor de buren heel dringend was.
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 07:42:

[...]

Ik weet het allemaal nog.En toen internet kwam, moest je inbellen. Piep piep piiiiiiiieeeeeeeeeep. Wat een ***geluid. Nu piept mijn dochter al als de wifi het even niet doet.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Wat voor werk heb je nu Cookie? Heb ik ergens overheen gelezen?

Werkse in elk geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven