Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 5 oktober 2016 om 23:34
quote:foxy-lazy schreef op 05 oktober 2016 @ 23:31:
Blijf raden dames! [en een enkele hongerige vent]. Jullie hebben er altijd al naast gezeten, dus ik verwacht ditmaal niet veel anders.
Kusjekroel voor iedereen Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste
Blijf raden dames! [en een enkele hongerige vent]. Jullie hebben er altijd al naast gezeten, dus ik verwacht ditmaal niet veel anders.
Kusjekroel voor iedereen Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste
woensdag 5 oktober 2016 om 23:35
woensdag 5 oktober 2016 om 23:40
quote:Amand schreef op 05 oktober 2016 @ 23:34:
[...]
Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste Wat een wijze woorden
[...]
Jij een lekker warm gevoel van denken gewild te zijn, wij die onze schouders ophalen en doorgaan met ons leven. Truste Wat een wijze woorden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 6 oktober 2016 om 07:35
quote:Principe-Prinses schreef op 06 oktober 2016 @ 07:01:
[...]
Ohh jaaaa, de kinderen mensen die niet beter weten dan dat internet bestaat is nu volwassen aan het worden.
Net als de generatie van ná de euro. Mijn oudste twee zijn van 1998 en van 2000 die hebben geen herinneringen aan de gulden meer.
Ze vonden het wel heel gek dat we elke maand 45,38 euro in hun studiespaarplan storten. Waarom geen rond bedrag?
[...]
Ohh jaaaa, de kinderen mensen die niet beter weten dan dat internet bestaat is nu volwassen aan het worden.
Net als de generatie van ná de euro. Mijn oudste twee zijn van 1998 en van 2000 die hebben geen herinneringen aan de gulden meer.
Ze vonden het wel heel gek dat we elke maand 45,38 euro in hun studiespaarplan storten. Waarom geen rond bedrag?
donderdag 6 oktober 2016 om 07:47
donderdag 6 oktober 2016 om 08:01
quote:YellowDiamond schreef op 06 oktober 2016 @ 07:42:
[...]
Geen internet,geen mobiel en een huistelefoon met draaischijf.
Ik weet het allemaal nog.En toen internet kwam, moest je inbellen. Piep piep piiiiiiiieeeeeeeeeep. Wat een ***geluid. Nu piept mijn dochter al als de wifi het even niet doet.
[...]
Geen internet,geen mobiel en een huistelefoon met draaischijf.
Ik weet het allemaal nog.En toen internet kwam, moest je inbellen. Piep piep piiiiiiiieeeeeeeeeep. Wat een ***geluid. Nu piept mijn dochter al als de wifi het even niet doet.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"