Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 8 november 2016 om 21:44
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 11:21:
Hahaha goeie!
Ik durf dat niet maar je hebt natuurlijk gelijk,er wordt voor van álles gecrowdfund.
Een goede cursus kost 3500 euro, dan ben je ook klaar om aan het werk te gaan.
Misschien toch maar even de prostitutie in of zo. Ouwe vrouwen zijn mateloos populair momenteel!Echt? I rest my case.
Hahaha goeie!
Ik durf dat niet maar je hebt natuurlijk gelijk,er wordt voor van álles gecrowdfund.
Een goede cursus kost 3500 euro, dan ben je ook klaar om aan het werk te gaan.
Misschien toch maar even de prostitutie in of zo. Ouwe vrouwen zijn mateloos populair momenteel!Echt? I rest my case.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 8 november 2016 om 21:48
leo
Wat een verhaal paulaner, respect voor jou en je gezin
Ik koop tweedehands best wel eens wat, maar echt geen kleding, knuffels, servies en dat soort dingen. Onzin natuurlijk hoor, maar in mn hoofd heb ik dan altijd het idee dat het niet fris is. Dingen als kinderfietsjes, electronische apparaten, en de halve uitzet voor onze stacaravan haal ik er dan weer wel vandaan. Maarja, die caravan is dan ook weer zó burgerlijk dat het mag
Wat een verhaal paulaner, respect voor jou en je gezin
Ik koop tweedehands best wel eens wat, maar echt geen kleding, knuffels, servies en dat soort dingen. Onzin natuurlijk hoor, maar in mn hoofd heb ik dan altijd het idee dat het niet fris is. Dingen als kinderfietsjes, electronische apparaten, en de halve uitzet voor onze stacaravan haal ik er dan weer wel vandaan. Maarja, die caravan is dan ook weer zó burgerlijk dat het mag
dinsdag 8 november 2016 om 21:49
quote:doornroosje9 schreef op 08 november 2016 @ 17:23:
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat als je geen kinderen hebt en lage vaste lasten, dat het sparen best hard kan gaan. Dan zijn die bedragen niet zo raar. Met kinderen is dat een stuk moeilijker, denk ik.
Yep. Niet voor de maximale hypotheek gaan. Nog niet lang geleden student geweest en 1 (leaseauto) en we hielden mijn salaris over. Dat ging hard. Ex was wel een krent zonder hobbies, maar ik kan wel uitgeven.
En vliegangst scheelt. Met de leaseauto op stap is goedkoper.
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat als je geen kinderen hebt en lage vaste lasten, dat het sparen best hard kan gaan. Dan zijn die bedragen niet zo raar. Met kinderen is dat een stuk moeilijker, denk ik.
Yep. Niet voor de maximale hypotheek gaan. Nog niet lang geleden student geweest en 1 (leaseauto) en we hielden mijn salaris over. Dat ging hard. Ex was wel een krent zonder hobbies, maar ik kan wel uitgeven.
En vliegangst scheelt. Met de leaseauto op stap is goedkoper.
dinsdag 8 november 2016 om 22:11
woensdag 9 november 2016 om 05:02
Geen zin om op actueel te posten waar ik echt een discussie lees die de adem in je keel doet stokken maar wat vreselijk dat die enge Trump misschien nog gaat winnen ook.
Na alles wat er over hem bekend is, hoe hij zich gedraagt, de uitspraken die hij doet, dat er dan toch zó veel mensen op hem stemmen, ik kan er met mijn pet niet bij.
Clinton is me ook niet dierbaar maar zo'n gestoorde bouwvakker aan het roer daar, die alleen maar graag de baas wil zijn, er moet toch (hopelijk) op grote schaal gefraudeerd zijn dat hij hele staten wint.
Verschrikkelijk.
Na alles wat er over hem bekend is, hoe hij zich gedraagt, de uitspraken die hij doet, dat er dan toch zó veel mensen op hem stemmen, ik kan er met mijn pet niet bij.
Clinton is me ook niet dierbaar maar zo'n gestoorde bouwvakker aan het roer daar, die alleen maar graag de baas wil zijn, er moet toch (hopelijk) op grote schaal gefraudeerd zijn dat hij hele staten wint.
Verschrikkelijk.
woensdag 9 november 2016 om 06:45
Ik lees het net Leo. Kan er ook met mijn pet niet bij. Op actueel ga ik niet eens lezen. Het is wel heel erg vreemd dat hij in zoveel staten wint.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 9 november 2016 om 06:52
quote:Eleonora-1 schreef op 09 november 2016 @ 06:47:
Als ze een makelaar aan het roer willen had dan Phil Dumphy gekozen.
Maar nee, men gaat voor een seksistische, homohatende, bullebakkende racist.
Arme wereld.Dit precies, want hier gaat de hele wereld pijn van hebben. Steeds meer megalomane, machtsgeile eikels aan de macht die geen zier geven om mensen(rechten), buiten het recht van de sterkste. Poetin, Erdogan, Trump. Mijn god, waar gaat dat heen. En het erge is dat als Trump wordt verkozen je kunt verwachten dat voor veel mensen een asociaal rechts wereldbeeld steeds meer salonfahig wordt. En waar dit ruk naar asociaal rechts (ook in Europa) vandaan komt weet ik niet, maar het voorspelt niets, maar dan ook werkelijk waar niets, goeds voor de wereld.
Als ze een makelaar aan het roer willen had dan Phil Dumphy gekozen.
Maar nee, men gaat voor een seksistische, homohatende, bullebakkende racist.
Arme wereld.Dit precies, want hier gaat de hele wereld pijn van hebben. Steeds meer megalomane, machtsgeile eikels aan de macht die geen zier geven om mensen(rechten), buiten het recht van de sterkste. Poetin, Erdogan, Trump. Mijn god, waar gaat dat heen. En het erge is dat als Trump wordt verkozen je kunt verwachten dat voor veel mensen een asociaal rechts wereldbeeld steeds meer salonfahig wordt. En waar dit ruk naar asociaal rechts (ook in Europa) vandaan komt weet ik niet, maar het voorspelt niets, maar dan ook werkelijk waar niets, goeds voor de wereld.